Mihin?

Mihin?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 18.01.2021 klo 11:27 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 18.01.2021 klo 11:27

Mihin ryhtyisin saadakseni taloyhtiömme henkiseen tasa-painoon takaisin? 

Naapureiden ei pidä kärsiä kärsivällisesti minun mielenterveyteni ongelmista, vaikka asumme (H) samassa taloyhtiössämme. Tähän tilanteeseen on tultava (Henkilökohtainen) muutos, joka antaa turvallisuuden tunteen asua näissä (H) huoneistoissa. Ja yritän toimia sen mukaisesti lääkiten ne.

Käyttäjä kirjoittanut 30.01.2021 klo 20:50

Naapurit joutuivat voimakkaan henkisen vastarinnan uhreiksi tänäänkin, johtuen siitä että naapurit eivät kaikki ole kantasuomalaisia, vaan jotkut ovat ulkomaalaistaustaisia. Kyse oli siitä että nämä asuvat kerrostalosissa. 😀👌👌 En tiedä, mitä asioille piti tehdä, mutta tilanne rauhoittui jo vähän.  😀✋

Käyttäjä kirjoittanut 31.01.2021 klo 18:02

Tänään satoi ainakin yli 10 centtimetriä lunta. Päivällä satoi pyryttämällä. Kaikki voivat hyvin. Naapureiden keskeinen sopu tuntuu olevan pienistä asioista kiinni, kuten kuka tervehtii ja ketä ei tervehdi enää nykyisin.  😀👌 Seis! Stop! Ei tänne puuttumaan asioihin!  😀✋

Käyttäjä kirjoittanut 01.02.2021 klo 11:13

Tämä on kovin henkilökohtainen palsta.  😀  En voinut hoitaa näitäkään asioita täällä. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 01.02.2021 klo 12:16

Ehkä tulevaisuudessa tulee lääke muutoksia.  😀👌👌✋ Joka tapauksessa en voinut nytkään seksiksi muuttua.  👌

Käyttäjä kirjoittanut 01.02.2021 klo 18:26

Ei kai pitäisi kyetä ottamaan todesta kaikkea, 😀 mutta jotkut asiat tulevat aistin varaisesti oo perille asti. 😀 Varsinkin silloin kuin en ymmärrä kaikkea. 😀 Tai en ole käsitellyt kaikkia asioitani, joista minusta saattaa saada henkisen otteen. 😀 Silloin nuo aistit innostuvat oikein paljon lähettelemään aistimuksia, joilla minua ohjattaisiin väärälle tielle. 😀👍

Käyttäjä kirjoittanut 02.02.2021 klo 10:35

Mikä konsti on tumpata tupakka noin että minusta häipyvät lääkkeiden tuomat unet!  😀👌👌

Mikä konsti on tumpata tupakka noin että minusta häipyvät lääkkeen tuomat unet!  😀👌

Käyttäjä kirjoittanut 02.02.2021 klo 13:57

Meinaatko sinä että lääke otetaan pois minulta, 😀 ja laitetaan sinun suuhusi, 😀  koska seksikin on sinun. 😀  Mitä tuo lääkärini tuohon sanoisi!  😀👌👍

Meinaatko etten tiedä kenen suuhun se 👌 lääke silloin laitetaan 😀 ja minkä tähden 😀👌 se hänen  👌😀 suuhunsa laitetaan!

Käyttäjä kirjoittanut 03.02.2021 klo 14:27

Pitäisi tehdä kotityöt.

Ehkä ensi kesänä pesen noi ikkunatkin.

Käyttäjä kirjoittanut 05.02.2021 klo 06:24

Halu on olemassa,

kuin karvainen mies.

Lähellä kehoani,

tunnen olevan sen.

Miehen lämpöisen.

😀😀🙏💓💓

Käyttäjä kirjoittanut 05.02.2021 klo 14:19

Rakastan elämää joka eteeni tuo ongelmiaan.  😀🙏

Käyttäjä kirjoittanut 06.02.2021 klo 10:35

Syövän jatkotutkimukset kesäkuussa,  siihen asti piti olla seksiä. Keneksihän gyng. luuli minua. Mistä minä mieheksi muutun?  😀🙏

Käyttäjä kirjoittanut 06.02.2021 klo 17:33

Kaikkinaisessa itsekeskeisyydessäni minun on vaikeata tajuta. Mitä muiden ihmisten ajatuksissa tapahtui, kuin minulle selvisi etten ollut tehnyt pesäeroa menneisyyden kanssa.

Käyttäjä kirjoittanut 07.02.2021 klo 17:07

Harjoittelen siirtymistä seuraavaan vaiheeseen elontiellä. Kyse on hyvin intiimistä suhteesta itseeni ja jonkun muun puuttumisesta asiaan. Ehkä tuo suhteen olisin hyväksynyt vielä, mutta en ole varma asiasta enää.

Käyttäjä kirjoittanut 08.02.2021 klo 14:28

Pahoja asioita ovat nämä ajatukselliset tekarit, joita varten kiskotaan hampaista, ja joille yritetään muutenkin tehdä tilaa suuhun  🙋 ja sitten myös nämä kananmunat, joita keitetään ja paistetaan suuhun sopiviksi välipaloiksi, joiden vaikutuksesta miehen piti kelvata naiselle,  👫 ja heistä tulla pari, joka omalta osaltansa täydentäisi maailmankuvaa ulkoisesti. 💇   Ja antaisi linnuille pienen mahdollisuuden pesiä kotoisasti kuin olisivat talossa.

Käyttäjä kirjoittanut 09.02.2021 klo 08:58

En oikein tiedä miten ohitan tuon naapurin rapussa jos en mieti sitä isäni seksuaalisuuden kautta. Ja kuinka tarkoin minun pitää miettiä nämä asiat että saan naapureihin oikeanlaiset mittasuhteet ohittaessani heitä rapussa, etten kuvittelisi heistä toistensa kaltaisia asioita. 😀

Ja antaisin heidän olla sellaisia kuin ovat, kuten annan muidenkin henkilöiden olla sellaisia kuin ovat, yrittämättä muuttaa heitäkään toisenlaisiksi henkilöiksi 😀🙏 tällä palstalla johon harvat viitsivät kirjoittaa itse.