Mihin?

Mihin?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 18.01.2021 klo 11:27 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 18.01.2021 klo 11:27

Mihin ryhtyisin saadakseni taloyhtiömme henkiseen tasa-painoon takaisin? 

Naapureiden ei pidä kärsiä kärsivällisesti minun mielenterveyteni ongelmista, vaikka asumme (H) samassa taloyhtiössämme. Tähän tilanteeseen on tultava (Henkilökohtainen) muutos, joka antaa turvallisuuden tunteen asua näissä (H) huoneistoissa. Ja yritän toimia sen mukaisesti lääkiten ne.

Käyttäjä kirjoittanut 10.02.2021 klo 01:32

Maalaismaisemassa kissa kävelee, kuin unessa löytäen tiensä tiheikköön, josta poistuessaan lähtee kulkemaan polkuja pitkin. Päätyen rannalle lähelle siltaa kuin laituria, ja levähtää siinä hetken aikaa. Kunnes kuulostelee koiran tulevan tietä myöten kävellen ihmisensä saattamana. Lähtien sitten sillan ylitse kulkemaan toiselle puolelle jokea, jossa ei mikään vaara uhkaa, eikä näy koiria, kuin unessa kissa tassuttelee polkuja pitkin poiketen välillä pusikkoon jos toiseenkin, kunnes aamu sarastaa ja kissa saapuu koti maisemiinsa takaisin. 😀🙏 Hyvää yötä kauniita valvekuvia.

Käyttäjä kirjoittanut 10.02.2021 klo 09:26

Puhuin yhden miehen kanssa puhelimessa aika kauan seksistä, ja nyt en saa nukuttua kunnolla.  💁🙏🙋 Menen tatuointiin, minulle laitetaan musta kissa oikeaan rintaan. 🙏

• Muokattu moderaattoreiden toimesta 3 vuotta, 9 kuukautta sitten.
Käyttäjä kirjoittanut 10.02.2021 klo 13:37

Lähihoitaja empusta kävi; Ja jäin kiinni minä en saanut edes E-pillereitä. 😀🙏

Käyttäjä kirjoittanut 10.02.2021 klo 14:17

Hormoonihoito; hormoonihoito pitää saada, ellei niin pitkä steriilisaatio aika käy ennen leikkausta hormoonihoidosta, pitääkö naida kumin kanssa vai ilman kumia?  😀😈🙏

Käyttäjä kirjoittanut 11.02.2021 klo 20:42

Tilasin pizzaa, jaffaa, ja jäätelöä netistä. Kuuntelin radio Bassoa, ja mietin seksuaalisuuttani. Huomasin ettei musiikin inspiraatiot pysyneet seksuaalisuudessani perässä edes, vaan musiikki alkoi estelemään itsestään seksuaalisuuteni pohtimistä koska olen hetero. Ja lopulta laitoin radion kiinni koska musiikilta loppuivat sanat kesken seksuaalisen pohdinnan.

Käyttäjä kirjoittanut 12.02.2021 klo 20:07

Kuuntelen taas radiota ja mietin seksuaalisuuttani ja sitä saanko kissalle hoitajan turkin matkan ajaksi toukokuussa, ja sitä millaista musiikkia on radiossa sen jälkeen kuin olen käynyt tatuoinnissa viikon kuluttua. Siitä tulee vielä työharjoittelu kierrätyskeskuksessa maaliskuussa, jos ei korona lopeta minun aikeitani taas kerran työharjoittelusta, ja työhön menosta, pääsen korona rokotteeseen riskiryhmässä. 😸

Käyttäjä kirjoittanut 13.02.2021 klo 11:18

Kuuntelen radiota ja mietin se on sitten vasta, mitä teen sitä ennen ja sen jälkeen. 😁🎼🎶

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2021 klo 08:37

Ei vielä näytä hyvältä, vaikka kuuntelen radiota. Hemmetin menneisyys joka vaikuttaa tulevaisuuteen. Eikä kaikki täsmää millään tulevaisuudessa, mitä on tapahtunut menneisyydessä. 😁🏢🏬🎼🎶🎶

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2021 klo 10:10

Huomenta, eikös se ole hyvä, kun tulevaisuus on tyhjä menneistä? 😎

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2021 klo 10:31

Hei keskustelua. Se olisi minun piti mennä gynegologille yhden kerran ja toisen kerran, mutta entä leikkaus ja sädehoito.

Käyttäjä kirjoittanut 15.02.2021 klo 23:09

Olen aistinut karvaisen miehen läheisyyden jo monta vuotta, mutta en ole löytänyt vielä yhtään sellaista jonka kanssa olisi seksuaalisuuteni sopinut yhteen, kuin olen mikä olen. Mitä rakkaus on, johon olen lupautunut?  😁😴🙏👫💖👀

Käyttäjä kirjoittanut 19.02.2021 klo 14:31

Lähdin kotoani ystäväni autolla tatuointiin kävimme bensaaseman kautta pankkiautomaatille, josta suuntasimme kahvioon, jossa join kaakkaon jossa oli kermavaahtoa päällä, ja ystävän otti teetä ja korvapuustin. Sitten suuntasimme tatuointiliikkeelle, jossa odottelimme että ovi aukeaisi, kunnes pääsimme sisään, enkä maksanut etukäteen tatuointiani. Siellä oli musiikkia jota kuunnella tatuoinnin aikana. Jälkeenpäin olin tyytyväinen tatuointiini ja tatuoijaan.  Enkö olisi saanut tykätä niin paljon siitä?  😂😴😹

Käyttäjä kirjoittanut 21.02.2021 klo 12:47

Mihin? Käytän rahaa, kuin matkustan ulkomaille ja maalle, jonne en saisi kyetä menemään vakuutettuna pohjolassa!  😁😴👻

Käyttäjä kirjoittanut 21.02.2021 klo 19:04

Mä joisin pullosta johonkin tohon asti. Mihin asti sä joisit pullosta?

Käyttäjä kirjoittanut 22.02.2021 klo 20:53

En ymmärrä miksi en saisi nauttia sillä tavalla suutelemisesta 💋 naisena kuin minulle olisi mahdollista yksilönä nauttiminen  👣 🐈  🌹🍁🏢🏬🛫⭐🎼🎶 ja miten nauttisin seksistä ajatuksia pitäisi voida ajatella vaikka todellisuus olisi tavoittamaton haavemaailma musiikissa.