Masentuneiden foorumi

Masentuneiden foorumi

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 23.04.2018 klo 08:52 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 23.04.2018 klo 08:52

Moi!

Ajattelin nyt perustaa tänne tällaisen ryhmän, missä saa purkaa kaiken pahanolon. Saa sanoa esim. suoraan että mikä tässä elämässä on niin perseestä välillä. Toki saa sanoa positiivisiakin asioita, mutta eritoten, jos haluaa purkaa pahaa mieltä, niin kirjoita tänne. Yritetään sitten yhdessä selvittää solmut…

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 13.05.2018 klo 18:07

Varmaan monikin haluais elää hyvää elämää, mut ei vaan pystytä siihen. Musta tuntuu, etten mä ainakaan pysty elää normaalia elämää..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 14.05.2018 klo 14:20

Mä voin tänää harvinaisen huonosti. Itsetuhoset ajatukset painaa päälle..

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 14.05.2018 klo 14:57

Okei. Auttaisko musiikin kuuntelu tai ulkoilu?

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 14.05.2018 klo 15:51

Molempia oon kokeillu mut ei ne tällä hetkellä tunnu auttavan..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 14.05.2018 klo 19:36

Ei nii ku jaksa huolehtia itestäkkään..

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 16.05.2018 klo 14:39

Mä oon sairaalassa,ku iski kauhee pahoinvointi ja huimaus. Epäillään virusta tasapainoelimissä.

Käyttäjä insanus kirjoittanut 16.05.2018 klo 16:44

minäitse89, En tiedä auttaako se mutta itämaisista uskonnoista olen itse saanut apua oman olemassaoloni käsittelyyn. Masentuneena varsinkin sama ajatus että elämä on vain pieni tietoinen hetki tyhjyyden välillä on lisännyt itselläni masennusta. Mutta jos koittaa saada hyvinä hetkinä itselleen jonkinlaisen käsityksen mitä kaikki voisi olla niin se voisi helpottaa. Ainakin itse olen saanut jonkinlaista apua niistä ja ne ovat auttaneet hahmottamaan maailmaa ja itseäni siinä.

Jaksamisia ...

Käyttäjä kirjoittanut 16.05.2018 klo 16:51

Parane pian tyttönen vaan.😍

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 16.05.2018 klo 17:43

Kiitos jaanas, yritän parantua🙂👍

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 16.05.2018 klo 19:19

Kiitos rohkaisuista. 🙂

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 16.05.2018 klo 19:23

Kaduttaa kun oon tehny elämässä huonoja valintoja... Toki olen myös niistä jotain oppinut, mutta mieluummin olisin tehnyt ne valinnat toisin...

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 17.05.2018 klo 11:34

minäitse89 kirjoitti 16.5.2018 19:23

Kaduttaa kun oon tehny elämässä huonoja valintoja... Toki olen myös niistä jotain oppinut, mutta mieluummin olisin tehnyt ne valinnat toisin...

Mä voin yhtyä tohon samaan..

Käyttäjä insanus kirjoittanut 17.05.2018 klo 14:02

Minulla on ihan sama asia mutta koitan itselleni sanoa jatkuvasti että mennyt on mennyttä. Olen tehnyt teon jota kadun todella paljon ja toivoisin että voisin peruuttaa sen. Mutta koska en voi, niin ainoa mitä voin tehdä on koittaa oppia siitä ja pyrkiä olemaan parempi ihminen. Tiedän ( omasta kokemuksesta myös ) että on todella vaikeaa antaa menneen olla mutta oikeastaan emme voi muuta. Jokainen tekee huonoja valintoja, ehkä meitä enemmän määrittää se opimmeko niistä mitään vai jatkammeko samaa rataa.

Tiedän että se kuulostaa fraasilta mutta meidän pitäisi pystyä elämään hetkessä. Elämässä ainoa varma asia on muutos.

Voimia

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 17.05.2018 klo 16:58

insanus kirjoitti 17.5.2018 14:2

Minulla on ihan sama asia mutta koitan itselleni sanoa jatkuvasti että mennyt on mennyttä. Olen tehnyt teon jota kadun todella paljon ja toivoisin että voisin peruuttaa sen. Mutta koska en voi, niin ainoa mitä voin tehdä on koittaa oppia siitä ja pyrkiä olemaan parempi ihminen. Tiedän ( omasta kokemuksesta myös ) että on todella vaikeaa antaa menneen olla mutta oikeastaan emme voi muuta. Jokainen tekee huonoja valintoja, ehkä meitä enemmän määrittää se opimmeko niistä mitään vai jatkammeko samaa rataa.

Tiedän että se kuulostaa fraasilta mutta meidän pitäisi pystyä elämään hetkessä. Elämässä ainoa varma asia on muutos.

Voimia

Kiitos insanus fiksuista kommenteista. Eipä tässä oikeen joo muuta auta kun ottaa oppi ja yrittää pärjätä kuitenkin.🙂

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 18.05.2018 klo 11:47

Oon oppinu että jotkin asiat pitää vaan hyväksyä. Esim. en pääse rauhoittavista millään eroon ja mun on hyväksyttävä että ne on osa mun elämää. Toinen asia on rinta kipu. Toki lääkkeet auttaa siihen, mutta mun on hyväksyttävä se että tunnen vähän kipua. Elämän edessä on vaan hyväksyttävä faktat ja yritettävä kuitenkin elää normaalia elämää... Hyvää perjantaita kaikille...