Hantzki. Minäkin olen ulkoillut paljon. Välillä sitä ajattelee, että sitten tulee Korona jos tulee. Tietenkin yritän ettei tulisi, mutta mikä tässä elämässä nyt sitten varmaa olisikaan. Kai tää on sitten vain tällaista oleilua.
Ennen Korona virus hässäkkääkin oli mulla sellainen olo, että tässäpä vain hengissä pysyttelen, eipä sitä paljon muutakaan voi. Ja tietenkin pitää vain toivoa että matka jatkuisi vielä pitkään.
Minä kuuntelen paljon musiikkia ja se kyllä antaa paljon. Myös elokuvia olen nyt katsonut, ne rauhoittavat varsinkin jos on joku kevyt draama.
Kaikki on pysähtynyt, jännä nähdä mitä tästä sitten seuraa tulevaisuudessa.
Olen alkanut kuntoilemaan aika lailla. Kai sekin sitten vain ajan kulutusta. Kun vain tulisi kesä, niin ehkä ne huolet väistyvät.
Minulla on usein se ongelma, että sitä ajattelee vähän turhan suuria asioita kuten: Jumalan olemassaoloa tai elämän tarkoitusta, vaikka riittäisi sekin kun ajattelee vain koska kävisi kaupassa tai mitä laittaa ruoaksi. Minun täytyy todella harjoitella sitä että keskittyy pieniin asioihin. Eihän sitä loppujen lopuksi kukaan tiedä että onko Jumalaa tai että miksi me olemme täällä.
Toisaalta sitten luen paljon filosofisia kirjoja. Tässä vähän kahden vaiheilla, että jatkanko samalla tiellä ja ajattelen vain niitä ajatuksia jotka ovat liian suuria jopa. Vai yritänkö nyt vain sitten oleilla, ottaa iisisti?
Välillä sitä tuppaa ajattelemaan että millaista elämä olisi jos olisi kumppani..? Mutta kun en minä tiedä miten sitten tällaisessa maailman ja elämän tilanteessa voisi sellaisen saada?
Elämä on muutenkin välillä absurdia, me tavallaan tajuamme luonnosta ja muusta koko ajan vain enemmän ja enemmän, mutta se samalla lisää tuskaa koska näemme että elämä on hauras asia.
Mutta eihän sellaisia eksistentiaalisia ajatuksia voi olla ajattelematta. Sehän tavallaan kuuluu ihmisyyteen että ihmettelee olemassaoloa. Eikö se loppujen lopuksi tee meistä ihmisiä kun me selvitämme yhä enemmän ja enemmän maailman mysteerejä? Ehkä asia voi olla niin..? Vai mitä mieltä?