Minäitse89 mknä ajattelen kanssa juurikin noin. Tai minä elän silleesti kanssa ihan oudossa syklissä. Elikin niin että jos töissä vaikkapa radiossa soi joku haikea biisi joka laulaa vaikkapa nyt yksinäisyydestä (Roxetella on ainakin yksi sellainen biisi jossa hän laulaa vain ikkjnalaudalla istumisesta ja kattoon tuijottamisesta olikohan nimi spending my time tms) niin minä pytyn paremmin tekemään töitäni. Sitte kun siellä soi joku oikein pirteä stemppibbiisi niin minun työtahti vaan hidastuu ja olen tyyliin itsemurhan partaalla. Tai haluaisin juosta sieltä ulos. Kotona myös huomaan näistö kanssaolijoistani täällä että jos minä pohdin kamalasti jotain ja olen vaikkapa huolestunut tai mietin jotain ongelmaa niin nämä täällä nukkua retkottavat rauhallisina. Mutta kun ajatuksenani on vain istua sohvalla paikallaan ja rentoutua niin ne tulevat levottomiksi. Ja joskus on myös niin että rauhoittavat musiikit saavat minut vain päättymään illalla enkä todellakaan rentoudu vaan joku pälätys/normaali puherytmi/rivakampi tahti auttaa minua nukahtamaan. Aivan siis päälaelleen menee nää jutut. Mutta yhtäkkiä muistin jotain. Yksi tuttuni teininä nukahti illalla aina niin että rokki söi hänen kuulokkeisiinsa täysillä. Miksi?
Ja aivan samoja tunteita on tuon koronan kanssa. Tai siis se on oikeasti vakava paikka. Mutta toisaalta en tee mitään erilailla sen asian eteen. Nyt joku voi pahastua. Mutta siis.. käyn normaalisti kaupassa, en hamstraa, kädet pyrin muutamaan pesemään kylläkin nyt joka kerta kun tulen ulkoa. En käy ulkomailla, en ole käynyt moneen vuoteen. En menisikään nyt. Mutten ole kenellekään riski. Lisäksi vapaapäivinä en katso koko uutisia joten en tiedä oikein missä mennään vaan elelen ihan normaalisti.
On jännä muuten kaivaa elämäänsä jotain draamaa jos sitä ei luonnollisesti siinä ole. Että jostain saisi edes sitä adrenaliinia.
Mutta hei minäitse89, sinun lähipiirissäni on jouduttu karanteeniin, siinä varmaan erilaisia tuntemuksia tulee esiin kylläkin.
Adatiel tervetuloa mukaan. Minä olen myös suunnilleen samaa ikäluokkaa.