Olen tässä myös miettinyt, että minkä takia en pistä elämää vain ranttaliksi? Olisi vain niin helppoa olla juoppo tai joku laitapuolen kulkija. Kun elämä on muutenkin jo niin vaikeaa, niin miksen vain hyppää unohduksen virtaan ja samalla unohtaisin maailman ja elämän kurjuuden.
Kun olisi pää täynnä koko ajan, niin ei tuntisi mitään ja voisi elää niin koko loppu elämän...
En ymmärrä minkä takia tämän elämän täytyy olla näin pirun vaikeaa, kun henkinen ahdistus ei tunnu vielä riittävän vaan sitten on koko ajan se fyysinenkin kipu joka ei hellitä millään. Viisi vuotta ollut jo.
Elämä on kyllä armoton ihmiselle, pienikin väärä liike ja sitä herää seuraavana päivänä katuojasta.
Koko elämä on ollut suurta kärsimystä ja olen kateellinen niille joille se on antanut paremmat pelikortit. Tai toisaalta he voivat olla onnellisia siitä että elämä ei ole vielä liukunut käsistä.
Kuinka kauheaa onkaan ajatella loppu elämää. Vanhenemista ja kehon rappiota. Toisaalta ei pidä mennä asioiden edelle. Minun täytyy vain miettiä miten selviän hengissä vielä. Nimittäin sitä kelaan jatkuvalla syötöllä. Eikä se ole enää sitten vanhuudessa itsestään selvää että miten selviää. On tää vain kova maailma. Ei voi muuta sanoa...