satoshi kirjoitti 17.3.2016 17:31
SCIM ☺️❤️
Sinulla on ollut kuoppainen elämäntie johon ei varmaan kaikki pysty samaistumaan. Mutta samalla annat meille muille kompuroiville paljon. Olet yksi niistä ilonpilkahduksista mun päivässä. Toivon sinulle samaa 🙂🌻
En vielä tiedä voiko paniikkia tai masennusta kokonaan koskaan voittaa, mutta ehkä niiden kanssa oppii kuitenkin elämään niin, että minä hallitsisin niitä eikä ne minua.
Juuri ton vääristyneen auttamiskuvion takia haalin itselleni muita apuja pelkän psykologin lisäksi. Tää tukinetti, kirjat, kirjoittaminen ja nettiterapia. Näillä mennään ja näistä on apua. Eikä maksa kauheita, vaikka ei se ehkä oikeeta psykologia täysin korvaakaan. Mut ei psykologikaan korvaa vertaistukea tai itsenäistä työskentelyä.
Kävin tänään kotona. Lähteissä ahdisti aika paljon, mutta kotiin päästyä huomasin, ettei se ollutkaan niin kamala paikka. Laitoin rauhoittavaa musiikkia soimaan, tuuletin ja tulin tukinettiin. Yöksi en kuitenkaan vielä pystynyt jäämään, mutta uskon sen onnistuvan lähipäivinä. Kuun lopussa on taas psykologi jonne aion mennä aamulla kotoa.
Viikonlopuksi onkin sitten kivaa (omasta mielestäni) ohjelmaa luvassa. ☺️
satoshi
Tie on ollut todellakin kuoppane, todellaki. Toivottavasti pystyn olemaan valonpilkahdus niille jotka huomaavat mun menneen takia, että kaikesta voi parantua. Ja tahdon todellaki auttaa niitä jotka tarvitsee ymmärrystä tai tukea.
Masennuksen ja paniikin kanssa pystyy elämään. Mul on masennusta ollu. Paniikkia ei oo paljo ollu. Mut tiedän, et sä opit elämän niittenkaa, ja kyllä, sä hallitset niitä eikä ne hallitse sua.
☺️❤️☺️
Kiva et olet keksiny omia keinoja millä hallita pahaaoloa. Mulle juuri keksittiin kutominen, sit laskemin sadasta alaspäin numeroita ääneen (toimii oikeesti ) ja sitte stressi pallon puristelu. Nuita kun tekee, keskittyy muuhun niin näin saa oloa paremmaksi.
Heeeei, huippuu !!! Sä pystyit käymään kotona ! satoshi, tää on aivan parasta !
Ei haittaa vaikka et pystyny olemaan yötä, mut voitit itses ja kävit siellä ! Aaaaivan parasta 🌻🙂🌻