Mä en vaan jaksa enää.

Mä en vaan jaksa enää.

Käyttäjä SCIM aloittanut aikaan 12.07.2015 klo 19:09 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä SCIM kirjoittanut 12.07.2015 klo 19:09

Olen ollut psykiatrisella osastolla puoli vuotta. Mun on iha hemmetin vaikeaa koko ajan. Äänet ja mieli kertoo että mun pitää riehua koko ajan. Olen nyt kuukauden ollut eristyksessä ja mua pelottaa et ku pääsen täältä pois tuonne osaston puolelle, niin että alan riehumaan ku en vaan voi hallita välissä omaa käytöstä. On vain helppo ottaa tuolista kiinni ja nakata se ikkunaan, silloin olo helpottuu. Vähäksi aikaan. Mä oon niin väsynyt tähän taistelemiseen etten vaan jaksa enää, tuntuu et olisi vain helpompi jos olisin tuolla toisellapuolella, taivaassa.
Joutuin sairaalaan tossa pari yötä sitten kun mulla tuli Migreeni kohtaus. Muhun sattu ja en voinut olla paikoillani ku tuntu et pitää riehua, mä kävelin tippatelineen kans ees taas enkä voinut rauhoittua, tuntu et oli pakko.
Miten pääsen tästä riehumis tunteesta pois 😑❓ En oikeasti jaksa tätä enää, auttakaa. 😯🗯️

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 02.03.2016 klo 18:16

satoshi kirjoitti 2.3.2016 12:30

kiitos kun jaksoit vastata, SCIM.
Lepareista ja nenämahaletkusta pääsy vaikuttaa askeleelta kohti parempaa. Antaa pientä toivon kipinää ainakin minulle. Toivon sille pelokkaalle tytölle edes hiukan valoisampaa huomista. Että joku tulisi ja keräisi sirpaleet. Pystytkö sä rauhoittumaan siellä turvassa? Millasta hoitoa saat? voitaisko me jotenkin auttaa sua?

🙂🌻

jessika3, kiitti sanoista ☺️❤️

Hei satoshi !
Askel on kyllä parempaa, nenämahaletkussa päätin, et nyt alko nousu. 🙂
Olen täällä odottamassa, että joku tulee keräämään, kasaamaan, korjaamaan mun sirpaleet.
Tääl ahistaa melkein koko ajan kun on erkas mut vielä mä täältä pääsen omaan huoneeseen. Vielä joku kaunis päivä pääsen sanomaan: " olen voittaja "
Voi, olisi ihanaa jos pääsisitte ottamaan mun harhat ja ahdistuksen pois, mut se on mahdotonta.
Ainoa mitä pystyttä on et kuuntelette ja tuette mua, siitä olisin kiitollinen ☺️❤️

Käyttäjä kirjoittanut 04.03.2016 klo 16:14

SCIM ☺️❤️
Hyvän päätöksen oot tehnny. Joka kerta kun pystyt ottamaan askeleen, vaikka pienenkin joka tuo sut lähemmäs maalia susta tulee enemmän ja enemmän vahvempi. Sä voitit paljon jo silloin kun päätit aloittaa noususi, ja oothan sä tähänkin kohtaan päästyäsi kulkenut todella pitkän matkan. Ihailen sun vahvuutta ja toivon sydämeni pohjasta että vielä jonain päivänä saan kuulla että olet voittanut ☺️

Jospa me voitas tukemalla ja kuuntelemalla poistaa tai vaikka edes pikkasen lievittää sun ahdistustasi? Parhaani ainakin yritän ja toiveikkaana ootan sitä päivää kun onnistut seuraavassa askeleessasi.

Voi hyvin,
satoshi 🙂🌻

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 12.03.2016 klo 07:14

satoshi kirjoitti 4.3.2016 16:14

SCIM ☺️❤️
Hyvän päätöksen oot tehnny. Joka kerta kun pystyt ottamaan askeleen, vaikka pienenkin joka tuo sut lähemmäs maalia susta tulee enemmän ja enemmän vahvempi. Sä voitit paljon jo silloin kun päätit aloittaa noususi, ja oothan sä tähänkin kohtaan päästyäsi kulkenut todella pitkän matkan. Ihailen sun vahvuutta ja toivon sydämeni pohjasta että vielä jonain päivänä saan kuulla että olet voittanut ☺️

Jospa me voitas tukemalla ja kuuntelemalla poistaa tai vaikka edes pikkasen lievittää sun ahdistustasi? Parhaani ainakin yritän ja toiveikkaana ootan sitä päivää kun onnistut seuraavassa askeleessasi.

Voi hyvin,
satoshi 🙂🌻

Moii satoshi
☺️❤️☺️

Must tulee viel voittaja. Viel joku päivä.
Olen saanu taas lisää osasto aikaa ja maanantaina pääsen omaaan huoneeseen. ☺️
Voitta tukemalla auttaa. Tämäkin riittää että koitat ymmärtää <3

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 12.03.2016 klo 23:10

Hyvä juttu, että olet saanu voittaja fiiliksen 🙂👍 Ja tuo oma huone on todella loistava juttu, saa omaa rauhaa 🙂 Vaikuttaisi muutenkin siltä, että voit suhteellisen hyvin jo, vai oonko ihan väärässä?

Mut tsemppiä ja jaksuja 🌻🙂🌻

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 13.03.2016 klo 11:52

Tyttönen vaan kirjoitti 12.3.2016 23:10

Hyvä juttu, että olet saanu voittaja fiiliksen 🙂👍 Ja tuo oma huone on todella loistava juttu, saa omaa rauhaa 🙂 Vaikuttaisi muutenkin siltä, että voit suhteellisen hyvin jo, vai oonko ihan väärässä?

Mut tsemppiä ja jaksuja 🌻🙂🌻

Moi Tyttönen vaan !
Joo-o. Huomenna huone kutsuu 😀
Et ole väärässä. Mul menee loistavasti ! Rakastan elämää, rakastan kaikkia ☺️❤️
Odotan niiiiiin kovasti huomista. Onha siitä jo kuukausi ku viimeks olen huonees ollu 😠
Mä saan osallistua aamupalalle, lounaalla ja päiväkahville ja viel 3x45 min osaston puolella ☺️
Mitähän sitä viel.
Olen kirjoittanu omaa elämänkertaa. Siitä tulee tosi pitkä. Onhan mulle sattunut niin hyviä, huonoja ja jopa kauheita asioita. Nyt voisin kuvitella et nyt pääsen kirjoittamaan elämän täydelliseksi. Ei enää takapakkeja 😉

Käyttäjä kirjoittanut 13.03.2016 klo 12:12

SCIM kirjoitti 12.3.2016 7:14
Moii satoshi
☺️❤️☺️

Must tulee viel voittaja. Viel joku päivä.
Olen saanu taas lisää osasto aikaa ja maanantaina pääsen omaaan huoneeseen. ☺️
Voitta tukemalla auttaa. Tämäkin riittää että koitat ymmärtää <3

SCIM ☺️❤️☺️
Ihana kuulla susta ja miten loistavia uutisia! Oma huone on aivan mahtava juttu. 🙂👍 Sussa on selkeesti elämänhalua ja voittaja-ainesta. Monet vaikeudet oot jo voittanu ja maanantaina tulee taas uusi voitto. Olen ilonen sun puolesta ☺️

Kiitos kun piristit minunkin päivääni 🙂🌻
satoshi

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 14.03.2016 klo 10:52

SCIM ☺️❤️☺️
Ihana kuulla susta ja miten loistavia uutisia! Oma huone on aivan mahtava juttu. 🙂👍 Sussa on selkeesti elämänhalua ja voittaja-ainesta. Monet vaikeudet oot jo voittanu ja maanantaina tulee taas uusi voitto. Olen ilonen sun puolesta ☺️

Kiitos kun piristit minunkin päivääni 🙂🌻
satoshi

satoshi, moiii ! ☺️❤️
Iha minuuteista kiinni, että pääsen huoneeseen ! 🙂🌻
Odotan todella, ja tsemppi on niiiin kova. Aion olla voittaja. Voitan ahdistuksen, voitan äänet, voitan saatanan.
Kiva et se piristi päivääsi ☺️
Mitä sinulle kuuluu ? Olisi kiva kuulla myös sinusta ☺️❤️

Käyttäjä kirjoittanut 14.03.2016 klo 17:05

SCIM ☺️❤️☺️
Joko, joko joko pääsit? joko nyt? joko nyt? Pääsitkö jo? *malttamaton*
Täs on sulle vähän piristystä huoneeseesi 🌻🙂🌻🌻🙂🌻

Mitähän mulle.. paniikkikohtauksia ei ole ollut viimeaikoina. toisinaan on kyllä ahdistanut ja pelottanut ja kaikenlaisia negatiivisia ajatuksia ja pelkoja ollut. En ole vielä pystynyt palaamaan kotiin (olen vanhempien luona koska en pärjää yksin), mutta siihen on kuitenkin tarkoitus totutella vähitellen. Psykologilla käyntiä odotan todella paljon ja harmittaa että niitä käyntejä on niin harvoin ja vähän enää jäljellä. Niistä on ollut tosi iso apu. Nettiterapiaankin hakeuduin ja niistäkin on ollut apua.

Perjantaina juttelin vanhalle ystävälleni joka on ollut jo pitkään sairaslomalla masennuksesta. Oli kiva jutella ja hän pyysi kirjoittamaan kirjeen, nyt pitäs vaan keksiä mitä tyhmää sitä keksisi kirjoittaa ja mistä alottaa ja ääh. 😀

Ja tietysti mieltä lämmittää myös kuulla sinun etenemisestä <3.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 15.03.2016 klo 14:06

SCIM, kiva kuulla et nyt on hyvä vaihe menossa 🙂

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 16.03.2016 klo 06:50

satoshi kirjoitti 14.3.2016 17:5

SCIM ☺️❤️☺️
Joko, joko joko pääsit? joko nyt? joko nyt? Pääsitkö jo? *malttamaton*
Täs on sulle vähän piristystä huoneeseesi 🌻🙂🌻🌻🙂🌻

Mitähän mulle.. paniikkikohtauksia ei ole ollut viimeaikoina. toisinaan on kyllä ahdistanut ja pelottanut ja kaikenlaisia negatiivisia ajatuksia ja pelkoja ollut. En ole vielä pystynyt palaamaan kotiin (olen vanhempien luona koska en pärjää yksin), mutta siihen on kuitenkin tarkoitus totutella vähitellen. Psykologilla käyntiä odotan todella paljon ja harmittaa että niitä käyntejä on niin harvoin ja vähän enää jäljellä. Niistä on ollut tosi iso apu. Nettiterapiaankin hakeuduin ja niistäkin on ollut apua.

Perjantaina juttelin vanhalle ystävälleni joka on ollut jo pitkään sairaslomalla masennuksesta. Oli kiva jutella ja hän pyysi kirjoittamaan kirjeen, nyt pitäs vaan keksiä mitä tyhmää sitä keksisi kirjoittaa ja mistä alottaa ja ääh. 😀

Ja tietysti mieltä lämmittää myös kuulla sinun etenemisestä <3.

Vitsi. Vastasin sulle pitkän viestin eikä se ilmestyny tänne
😭
JOOO. Huonees ollaaan 🙂
Kiitti piristyksistä ! Hyvä et paniikkikohtauksia viimeaikoina ei ole ollu. Tosi hieno juttu. Oikeesti ☺️❤️ sekin on kiva että voit olla jossain jos sust omas kämpäs tuntuu vaikealta. Mikset saa tiheempiä ja useampia kertoja ? Ihme 😐 kiva et on ollu apua 😴
Ei muutaku kirjettä kirjottamaan 😋 siitä tulee varmaan upea !

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 16.03.2016 klo 06:51

Tyttönen vaan kirjoitti 15.3.2016 14:6

SCIM, kiva kuulla et nyt on hyvä vaihe menossa 🙂

Tyttönen vaan
Näinpä ☺️

Käyttäjä kirjoittanut 16.03.2016 klo 09:26

SCIM :love
Mahtava juttu! Oon todella onnellinen sun puolesta! Sun etenemistä on ollut ilo seurata. Vaikutat kivalta tytöltä. 🙂🌻 Juu noi paniikkikohtaukset ja masennus tuntuu olevan henkistä aika pitkälti ja kotona niistä ei sitten pääse pakoon. Mä en oo vaan saanu vielä kysyttyä useempia kertoja, on niin vaikea pyytää ja kysyä itelleni mitään. En tiedä mistä se johtuu. Tää psyko vaan totes että 5-6 kertaa. Mut voihan noita vissiin rahalla ostaa lisää.

Mullakin hukkuu usein pitkät kirjoitukset täällä ja muuallakin, kun jään aina miettimään sanomisiani moneen kertaan. Joskus kun muistan niin kirjoitan ne ensin muistioon ja sitten kopioin tänne. Hukkuu kuitenkin juuri silloin.

Onnea vielä kerran huoneeseen! :love

Käyttäjä kirjoittanut 16.03.2016 klo 15:29

höh, rakkaudentunnustushymiöt jäi jonnekin matkanvarrelle.. No. oot silti kiva. 😍

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 16.03.2016 klo 23:05

Hienosti oot kuitenkin edistyny lähtötilanteesta, vaikeita päiviä toki tulee mutta selviät niistä kyllä 🙂 Mä yritin taas tappaa itteni ottamalla lääkkeitä, mut hain silti apua..

Käyttäjä SCIM kirjoittanut 17.03.2016 klo 07:29

satoshi kirjoitti 16.3.2016 9:26

SCIM :love
Mahtava juttu! Oon todella onnellinen sun puolesta! Sun etenemistä on ollut ilo seurata. Vaikutat kivalta tytöltä. 🙂🌻 Juu noi paniikkikohtaukset ja masennus tuntuu olevan henkistä aika pitkälti ja kotona niistä ei sitten pääse pakoon. Mä en oo vaan saanu vielä kysyttyä useempia kertoja, on niin vaikea pyytää ja kysyä itelleni mitään. En tiedä mistä se johtuu. Tää psyko vaan totes että 5-6 kertaa. Mut voihan noita vissiin rahalla ostaa lisää.

Mullakin hukkuu usein pitkät kirjoitukset täällä ja muuallakin, kun jään aina miettimään sanomisiani moneen kertaan. Joskus kun muistan niin kirjoitan ne ensin muistioon ja sitten kopioin tänne. Hukkuu kuitenkin juuri silloin.

Onnea vielä kerran huoneeseen! :love

satoshi :lvr
Kiva kuulla et oot iloinen mun puolesta kun mulla menee hyvin. Mulla on aika harvoi ihmisiä jotka ovat iloisia siitä, että mulla menee hyvin.
Voi ei oikeesti. Tekisin mitä vaan, että saisit paniikkikohtaukset kuriin. Myös iloa hirveesti päivääsi. Toivon että pystyit elämää ilman masennusta ja paniikkikohtauksia.
No rahalla voi, mut ne maksaa niin hirveesti 😑❓
Ei oo oikee, että jos ihminen tarvii apua, sitä ei saa tai se maksaa iha helvetisti. Sit seotaan ja mietitään, mistähän se on johtunu ! No tietenkin, ei oo saanu apua.
Ihme hommaa.