Kumpa löytäisin oikean suunnan elämälleni!

Kumpa löytäisin oikean suunnan elämälleni!

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 09.09.2021 klo 17:54 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 09.09.2021 klo 17:54

Mitä minulle oikeastaan kuuluu? Olen todellisuudessa ristiriitainen henkilö, toisaalta minua johdattelevat harhaan monenlaiset aistimukset ja tunteet, toisaalta järki kultani yrittää ymmärtää tätä maailmaa oikealla tavalla. Näiden tekijöiden ristiriidassa vietän melko normaalia elämää, josta syystä psykoosi poliklinikalla kysytään kahta asiaa; Onko minulla ollut harha-aistimuksia enemmän kuin normaalisti, ja olenko pysynyt raittiina vai olenko retkahdellut?

Käyttäjä kirjoittanut 23.09.2021 klo 20:29

Tänään olin ostoksilla ja ostin ehkä vähän liikaakin kaikenlaista, rahat hupenivat taas olemattomiin. No, täytyy pärjätä olemattomilla rahoillansa. Pääsisinpä työhön että olisi tekemistä, eikä ainut ilo olisi heräteostoksien teko, varsinkin kun ei ole rahaa siihen.

Voisin säästää paljon jos lopettaisin tupakoimisen, mutta sen olen tehnyt monta kertaa, eikä se ole vielä pitänyt paikkaansa kovin pitkään. Yleensä hermostun ja sitten pitää ostaa tupakkaa että rauhoittuisi aika paljon. Pitkämielisyys ei ole minussa pysyvä piirre.

Just siitä syystä hermostuessani tarvitsen henkisauhut kyetäkseni rauhoittumaan ja ajattelemaan asiaa josta hermostuin. Yleensä minulla ei ajatukset sitoudu kulkemaan eteenpäin elon tietä, ilman noita henkisauhujani, jotka ovat pakollisia rauhoittavia ajatuksia tuottavia sauhutteluja, joita ilman olisin kuin olisin itse henkisauhuille mennyt ulos, mutta olisinkin sisällä talossa, enkä ulkona niinkuin minun piti tehdä, 😁😴👌👍🖐😀 epäselvää on kenen määräyksestä näin pitikään toimia!

Käyttäjä kirjoittanut 24.09.2021 klo 09:28

Olen tullut siihen käsitykseen että muiden seksuaaliset pyrkimykset eivät aina ole ja mene musiikiksi, vaikka niillä ei olisikaan mahdollisuuksia toteutua. Aivan kuin kaikkien muiden ei kuvittelekaan joutuvan sädehoitoon. Ei kaikista muista tule musiikkia, kuin eivät tee lapsia.

Käyttäjä kirjoittanut 24.09.2021 klo 12:15

Nyt on runo kasvaa lauluksi kilpailun aika.

Käyttäjä kirjoittanut 25.09.2021 klo 11:47

Eilen tunsin turhautumista, pelkoa, ja häpeää, erään henkilön takia, joka halusi olla äänessä kokoajan kuin keskityin juuri kuuntelemaan mitä toisilla oli sanottavaa, ja tuo vieressäni istuva henkilö sanoi taas jotain vain ja minusta tuntui kuin olisin saanut selkääni.  😂😴

Käyttäjä kirjoittanut 26.09.2021 klo 09:53

Aurinko paistaa ulkona. Ihanan viileä ilma tukahduttavan kesän jälkeen. Nuoruudessani juuri syksy oli lempivuodenaikani. Johtuen viileydestä ja ruskasta ennen talvea. Tein pitkiä kävelyretkiä ja nautin luonnosta. Nykyään en pahemmin viitsi vaivaantua.

Aamu on alkanut mukavasti, nousin ylös äskettäin, join aamukahvia ja söin sämpylän.

Eilen varasin paikan ruotsinkielen opiskeluun työväenopistosta, kun jotain pitää yrittää tehdä, kurssi alkaa vasta helmikuun  28 päivä, mutta kestää toukokuun 23 päivää asti jolloin on viimeinen kerta.

Käyttäjä kirjoittanut 26.09.2021 klo 18:20

Olen tehnyt tänään kaikenlaista koko päivän, nyt näyttää olevan lopulta aikaa olla vain ihan hiljaa ja paikoillaansa. Jotenkin olen koko sen ajan jona touhusin hirvittävästi, odottanut tätä hetkeä, kun saan istua alas eikä tarvitse nousta heti ylös. Voisin alkaa ensi viikolla  😂😴  maalaamaan tai ompelemaan. Kuka tietää kuinka hauskaa se olisi pitkästä aikaan.  😂😴

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 26.09.2021 klo 20:16

Maalaaminen ja ompeleminen kuulostaa molemmat tosi hyvältä, Pikemiten!

Käyttäjä kirjoittanut 27.09.2021 klo 11:34

Kello 11.30.

Olen katsonut kankaan valmiiksi, mutta pitää vielä päättää teenkö siitä käsilaukun itselleni. Tarvitsisin uuden kasilaukun, ja tekemällä sen itse saisin siitä sellaisen kuin haluaisin, mutta voinko luottaa ompelukoneeseeni, ettei se menisi piloille väärästä tikkauksesta.

Käyttäjä kirjoittanut 28.09.2021 klo 09:44

Minulla meni aika kauan ennenkuin käsitin että ei riitä että kirjoittaa osoitteen pitää kirjoittaa nimi myös että posti menee ja tulee perille. 😂😴

Käyttäjä kirjoittanut 29.09.2021 klo 09:05

Olen nyt kotonani, enkä liikahda mihinkään todennäköisesti ennenkuin iltapäivä tulee. Olen jotenkin veto pois kehosta, enkä ole saanut mitään oikein tehtyä, tai aloitettua. Jotenkin olen saanut aikani muutenkin kulumaan. Minä sentään otin kankaan esille, mistä minun piti tehdä itselleni käsilaukku, joku sano että se on vaikeata, joten en ole saanut aloitettua vielä. Mietin myös maalaamista, johon minulla on tarvikkeet, mutta en ole saanut aloitettua. Tuntuu kuin kaikki olisi yhtä vastenmielistä tekemistä, enkä saisi mitään edes aloitettua, kun ei ole pakkoa.

Käyttäjä kirjoittanut 30.09.2021 klo 18:52

En ole edistynyt ompelemaan ryhtymiseni kanssa, löysin vetoketjun kankaaseen, mutta kangas on pehmeää ja taipuisaa, tarvitsisin kovikkeet siihen ilmeisesti pahvia.

Muuten päivä on kulunut aika kivasti, ja olen tyytyväinen itseeni.

Käyttäjä kirjoittanut 01.10.2021 klo 09:35

En ole tyytyväinen ompelusuunnitelmaani pitää hankkia käsilaukku muulla tavalla. Ehkä ostan sen Tallinnan risteilyltä. Saa nähdä kuinka Tallinna on muuttunut koronan aikana. Ovatko kaikki kaupat entisellään, ja mitkä kaupat ovat sulkeneet ovensa. Ei niitä kaikkia ehdi 4 tunnissa katsomaan, mutta eiköhän suositummat ole auki.

Käyttäjä kirjoittanut 01.10.2021 klo 16:30

Tapasin oikein mielenkiintoisen miehen. Tapaamme uudestaan.

Käyttäjä kirjoittanut 02.10.2021 klo 12:04

Katsoin ilmonetistä kursseja, mutta en päätynyt kuin sille ruotsinkielen kurssille, joka on keväällä.

Lähden ensi viikon tiistaina Tallinnaan käymään ystäväni kanssa. Toivottavasti tulen ostamaan maltillisesti tuotteita, koska olen vähävarainen henkilö. Ei minulla ole kovin paljoa rahaa käytettäväksi vapaa-ajan menoihin.