Kumpa löytäisin oikean suunnan elämälleni!

Kumpa löytäisin oikean suunnan elämälleni!

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 09.09.2021 klo 17:54 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 09.09.2021 klo 17:54

Mitä minulle oikeastaan kuuluu? Olen todellisuudessa ristiriitainen henkilö, toisaalta minua johdattelevat harhaan monenlaiset aistimukset ja tunteet, toisaalta järki kultani yrittää ymmärtää tätä maailmaa oikealla tavalla. Näiden tekijöiden ristiriidassa vietän melko normaalia elämää, josta syystä psykoosi poliklinikalla kysytään kahta asiaa; Onko minulla ollut harha-aistimuksia enemmän kuin normaalisti, ja olenko pysynyt raittiina vai olenko retkahdellut?

Käyttäjä kirjoittanut 09.09.2021 klo 18:34

Kumpa kaiken voisin ratkaista järjellä, eikä tarvitsisi ottaa aisteja ja tunteita huomioon ollenkaan. Voisin viettää normaalia elämää, niin kuin muiden henkilöiden näen tekevän.

Käyttäjä kirjoittanut 10.09.2021 klo 10:32

Hain taas työtä. Saa nähdä tärppääkö nyt!

Olen löytänyt kirjoittamisen, toivoa on jatkuvuudesta. Kirjoitan lähinnä siitä että miten koen asumisen vaikuttavan psyykkeeseeni.

Käyttäjä kirjoittanut 10.09.2021 klo 16:30

Kävin entisessä työharjoittelupaikassani, keskustelin vanhan pomoni kanssa, sain kirjan luettavakseni(joka täytyy palauttaa lukemisen jälkeen). Vanhasta pomostani oli tullut mummi, ja hän esitteli kuviansa lapsenlapsestansa. Oli kivaa jutella hänen kanssaan taas pitkästä aikaa.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 10.09.2021 klo 18:43

Pikemiten, minäkin usein olen toivonut, että voisin elää vain järjellä ja tunteet voisi kytkeä pois päältä. Olisi niin paljon helpompaa.

Millaista työtä hait?

Käyttäjä kirjoittanut 11.09.2021 klo 11:53

Purjevene kirjoitti:
Pikemiten, minäkin usein olen toivonut, että voisin elää vain järjellä ja tunteet voisi kytkeä pois päältä. Olisi niin paljon helpompaa.

Millaista työtä hait? Myyjän työtä. Hain Alkoon. Helppoa tehdä hakemus, tulos on ihan toisenlaista. Olen hakenut samaa paikkaa aikaisemminkin, en saanut. Saa nähdä kuinka nyt käy.

Käyttäjä kirjoittanut 12.09.2021 klo 13:16

Olen jonkinlaisessa tyhjiössä jossa ei tapahdu mitään mistä kannattaisi kirjoittaa. Elämä kulkee eteenpäin, ja minä sen mukana. Ajattelen voivani hyvin koska ei tunnu kovin pahalta.

Tänään on vähän kurja ilma, välillä sataa, välillä on sumua. Ei sellaista sumua kuin eilen.

Käyttäjä kirjoittanut 14.09.2021 klo 08:34

Tänään minulla on psykkanpolilla aika sairaanhoitajalle(injektio kerran kuussa), keskustelemme yleensä asioista joita on tapahtunut viime tapaamisemme jälkeen.

Ostin eilen kaupasta banaaneja ja omenoita niistä saan hyvää juomaa tehosekoittimellani.

Käyttäjä kirjoittanut 14.09.2021 klo 17:53

Täytyy huomenna soittaa TE-toimistoon yhdestä työpaikasta, ja kysyä sen hakemisesta! Katsoin TE-toimiston sivuja ja löysin tämän työpaikan, mutta en tiedä kuinka sitä haetaan!

Käyttäjä kirjoittanut 15.09.2021 klo 08:40

Tänään piti soittaa työpaikasta.

Ja soittaa ruokakassista, käydä hakemassa semmoinen jos ilmaisiksi saa tänään. Viime viikolla unohdin sen kokonaan, naapuri tosin muisti minua omalla ruokakassillaan.

Käyttäjä kirjoittanut 15.09.2021 klo 13:02

Työhakemuksen tekoon meni aikaa liikaa.

P. e. r. k. e. l. e. En kerinnyt soittamaan ruokakassin perään, onnekasta oli että naapurini oli käynyt hakemassa ruokakassin ja toi minulle ruokaa.

S. a. a. t. a. n. a. Että ottaa lujille tämä rahattomuus. Pääsisimpä työhön.

Käyttäjä kirjoittanut 15.09.2021 klo 16:25

Kävin hakemassa sätkätarpeet R-kioskilta! Nykyään joutuu polttamaan sätkätupakkaa, kuin ei ole varaa ostaa oikeita tupakoita! A. i. e. t. t. ä. s. u. u. t. u. t. t. a. a.

Huomasin ettei sätkätupakat tee sellaisia katoamistemppuja kuin oikeat tupakat tekivät askista kadotessaan! A. i. e. t. t. ä. s. u. u. t. u. t. t. a. a.

S. a. a. t. a. n. a. n. p. e. r. k. e. l. e. Ihan kuin minulla olisi rahaa muiden tupakoimiseenkin vielä.

Käyttäjä kirjoittanut 16.09.2021 klo 10:17

Huomasin ettei sätkätupakka maistu, kuin olin tupakalla! Saattoi johtua siitä etten ole pessyt hampaitani vähään aikaan! Tai sitten sen sätkätupakan maut menivät muihin suihin!

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 2 vuotta, 7 kuukautta sitten. Syy: -
Käyttäjä kirjoittanut 16.09.2021 klo 15:00

Sovin ystäväni kanssa että hän lähettää minulle rahaa pankkitililleni, ja sitten minä tilaan meille Tallinnan risteilyn 5.10+ ruokaa menomatkalle. Olemme olleet aikaisemmin myös Tallinnan risteilyllä kahdestaan, ja oli oikein mukavaa.

Saa nähdä pääsenkö työhön, joka sotkisi suunnitelmamme.

Käyttäjä kirjoittanut 17.09.2021 klo 04:30

Heräsin jo ennen kello 4 ja nousin ylös. En tiedosta missä on vika, kun en saa nukuttua pitempään. Pääni tuntuu olevan täynnä musiikkia, jota olen kuunnellut monta päivää radiosta (iskelmä).

Käyttäjä kirjoittanut 17.09.2021 klo 16:42

Olen nukkunut koko päivän, ja syönyt välillä. Ei ole ollut mitään tekemistä. Nyt ajattelin valvoa iltaa asti, kunnes otan iltalääkkeet ja käyn nukkumaan.