Kumpa löytäisin oikean suunnan elämälleni!

Kumpa löytäisin oikean suunnan elämälleni!

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 09.09.2021 klo 17:54 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 09.09.2021 klo 17:54

Mitä minulle oikeastaan kuuluu? Olen todellisuudessa ristiriitainen henkilö, toisaalta minua johdattelevat harhaan monenlaiset aistimukset ja tunteet, toisaalta järki kultani yrittää ymmärtää tätä maailmaa oikealla tavalla. Näiden tekijöiden ristiriidassa vietän melko normaalia elämää, josta syystä psykoosi poliklinikalla kysytään kahta asiaa; Onko minulla ollut harha-aistimuksia enemmän kuin normaalisti, ja olenko pysynyt raittiina vai olenko retkahdellut?

Käyttäjä kirjoittanut 18.09.2021 klo 09:04

Hyvin nukutun yön jälkeen valmiina viikonlopun viettoon.

Minulla ei ole käsitystä mitä ihmettä tekisin koko viikonlopun. Ehkä alan viimeinkin ompelemaan niistä kankaista mitä viimeksi ostin jotain kivaa itelleni.

Käyttäjä kirjoittanut 18.09.2021 klo 10:45

Ulkona taivas harmaa ja välillä sataa vettä, lämpötila 7 astetta. Täällä sisällä lämmintä ja välillä pidän parvekkeen ovea auki, kun kissa haluaa nuuhkimaan ulkoilmaa.

Käyttäjä kirjoittanut 18.09.2021 klo 15:44

Hylätyksi tulemisen tunne, yksinäisyys, ja oikeudenmukaisuus, ja epäoikeudenmukaisuus tekevät olostani epätodellisen ja mielikuvituksessani olen kuin juopumassa oluesta.  😂👍

Käyttäjä kirjoittanut 18.09.2021 klo 21:13

Pyrkimys eteenpäin hyvä suunta elämässä. Kun valitsee mihin, kun pitää valinnasta ja suuntaa siihen, elämä kyllä vastaa onko suunta oikea, tavalla tai toisella ovi aukeaa jos on tarkoitus. Jos ei, se ei ole oma juttu. Joku muu mahdollisuus on olemassa. Eikun johdatusta löytää sun omin tie eteenpäin.

Käyttäjä kirjoittanut 19.09.2021 klo 09:04

Odottelen yhteydenottoja hakemistani työpaikoista.

Odottelen yhteydenottoa hakemastani asunnosta.

Käyttäjä kirjoittanut 19.09.2021 klo 15:31

Sukulaiset tulivat isona parvena kuin muuttolinnut paikalle mielikuvituksen siivin. Harvoin näin sattuu tapahtumaan, yleensä saan tyytyä muihin sukuihin, ystäviin ja naapureihin. 😀

Kiva huomata etteivät ole ihan kokonaan unohtaneet minua.  😂😴👌🖐

Hain setlementtiasuntoa netistä, tarkoitus muuttaa Helsinkiin.  😂😴👌🖐

Käyttäjä kirjoittanut 19.09.2021 klo 16:35

Pidän peukkua! 👍

Käyttäjä kirjoittanut 19.09.2021 klo 17:46

Kiitos keskustelua!

Hahmotan elämäni kulkua, ja haluaisin tehdä jotain vain vaarallisen villiä, joten hain setlementtiasuntoa Helsingistä.  En tiedä onko minulla varaa siihen, kun voisin asua edelleen täällä ja nytkin on tiukkaa butjetin kanssa. Enkä tiedä pääsenkö muuttamaan vaikka minulle tarjottaisiin asuntoa. Se riippuu Kelasta.

Käyttäjä kirjoittanut 19.09.2021 klo 20:05

Onko asunto pienempi/edullisempi?vai soluasunto jonka jaat jnkn kanssa? Mikä siitä tekee vaarallisen villiä? Setlementtitoiminta on perinteisesti vakaata toimintaa.

Kuinka kissa?Onko tottunut ulkoilemaan valjaissa vai ihan sisäkissako hän on?

Käyttäjä kirjoittanut 20.09.2021 klo 08:29

Vaarallisen villiä siitä tekee se että huoneisto on minulle kuitenkin liian kallis, ja asuisin siinä yksin. Olen kuin edesvastuuttomassa mielentilassa hakenut sitä asuntoa. En tiedä mikä minuun meni kuin hain sitä asuntoa, ajattelin että pärjään, mutta en todellisuudessa pärjäisi.

 

Käyttäjä kirjoittanut 20.09.2021 klo 09:09

Mikä sinua estää vetämästä hakemusta pois? Kun asia ei ole ollut (jos ei ole) käsittelyssä, sen voi varsin hyvin vetää pois. Ilmoittaa sinne että on tullut toisiin ajatuksiin.

Käyttäjä kirjoittanut 21.09.2021 klo 13:10

Soitin sinne setlementtiasunnonhakuun ja keskustelin asiasta, mutta en saanut poistettua ilmoitustani. Ei se haittaa koska en kuitenkaan saa sieltä asuntoa.

Sain juuri tänään sähköpostia yhdeltä työnantajalta, että pääsin videohaastatteluun, nyt piti äänittää videoita joita pidetään työpaikka haastatteluna, niistä arvioidaan työpaikkaan pääsy.

 

Käyttäjä kirjoittanut 21.09.2021 klo 16:46

Tein videohaastatteluni työpaikalleni. Nyt on tyhjä olo. Vielä on muita työpaikkoja joita olen hakenut, ja joista ei ole mitään kuulunut.

Käyttäjä sheepl3 kirjoittanut 22.09.2021 klo 00:05

kiitos kun raotat mielesi verhoja

ja hienoa että jaksat tsempata

🐏

Käyttäjä kirjoittanut 23.09.2021 klo 10:23

Olin eilen vapaaehtoisuus töissä vastaamassa auttavaan puhelimeen.  Tänään taas ihan puhki, mikään ei tunnu luistavan.