Eilen ja tänään on ollut kova halu viiltää. En tiedä, mistä nyt tuulee. Ehkä se on tämä tyhjyyden tunne, joka saa ajattelemaan, että fyysinen kipu helpottaisi oloa. Saisi tuntemaan edes jotain.
Tämä on todella noloa, mutta olen lukenut netistä ihmisten tarinoita viiltämisestä ja katsellut kuvia. Niillä olen tyydyttänyt haluni viiltää enkä ole itseeni kajonnut. Ihmiset sanovat, että ymmärtävät, mutta eivät he ymmärrä, jos eivät ole kokeneet samaa. Muiden tarinoiden lukeminen on jotenkin lohdullista. Varsinkin, jos kyse on aikuisten viiltelystä. Se saa tuntemaan, etten ole ainut tässä maailmassa.
Tänään oli läheltä piti-tilanne ruokaa laittaessa. Viilsin pienen naarmun, mutta en enempää. Sitä ei lasketa, mutta sekin vähä tuntui hyvältä. Nyt tekee kahta kauheammin mieli. Ajattelin lähteä miehen ja tytön mukaan kauppaan, sillä jos jään yksin... No, tiedän, miten siinä käy.
Voisin soittaa terapeutillekin, mutta omani on lomalla, enkä halua soittaa vieraalle henkilölle. Vaikka tätä varten puhelintuki on. Minulla on iso kynnys soittaa omallekin terapeutille.
Tällaista tänään. Lisäksi valtava häpeä koko aiheesta.