Kaikenlaisia kuulumisia!

Kaikenlaisia kuulumisia!

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 03.10.2021 klo 10:43 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 03.10.2021 klo 10:43

Optimistinen minä ja pessimistinen minä tulevat harvoin samaan lopputulokseen asioista. Tein tämän aiheen koska ristiriitainen minä kuva puhuttelee minua henkilökohtaisesti, ja haluaisin saada siitä aiheesta keskustelua aikasiksi. Itse olen ristiriitaisen minä kuvani luonut, muiden vaikutuksesta.  😁😴🤓😫😪

Käyttäjä kirjoittanut 03.10.2021 klo 11:29

Minä olen...

Todistettavasti olen olemassa henkilönä, mutta optimistinen minäni kuvittelee kaikenlaista korkealentoista kuten että pääsisin työhön, voittaisin arpajaisissa, matkustaisin ulkomaille, ja kaikenlaista muuta. Pessimistinen minäni on jalat maassa ja ajattelee kotia, siivoamista, ja pesulla käymistä(välillä myös lemmikin hoitoa). Harrastuksia ajattelen myös jonkun verran, lähinnä siksi etten ole pitkään aikaan ollut tyytyväinen harrastuksiini.

Näistä asioista aiheutuu jonkin verran ristiriitoja, joita en ratkaise harrastamalla käsitöitä, maalausta, ja piirustusta, vaikka voisin niin tehdä. Näitä ristiriitoja vatvon ajatuksissani ja olen kovin tyytymätön elämääni, joka kohtelee minua kaltoin kun en viitsi tehdä oloani helpommaksi harrastamalla. pikemiten.

Käyttäjä kirjoittanut 04.10.2021 klo 09:18

Minä olen...

Optimistisen minäni pauloissa, ja haaveilen pääseväni työpaikka haastatteluun loppukuusta, jos vielä saisin paikan se olisi ihanaa.

Pessimistisen minäni pauloissa, ja olen menossa suihkuun pesulle kunhan kerkiän.

Käyttäjä kirjoittanut 04.10.2021 klo 11:54

Eläke tuli juuri pankkitililleni, nyt on vähän rahaa. Pitää käydä pankkiautomaatilla.

Käyttäjä kirjoittanut 06.10.2021 klo 11:39

Kävin eilen Tallinnan risteilyllä ystäväni kanssa, en nauttinut siitä kovin paljoa. 😀😀

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 06.10.2021 klo 18:32

Tunnistan tuon ristiriitaisen minäkuvan, josta kerroit, Pikemiten. Millä tavalla saat päätettyä tavallisissa asioissa, kumpaa niistä seuraat?

Käyttäjä kirjoittanut 07.10.2021 klo 10:11

Purjevene kirjoitti:
Tunnistan tuon ristiriitaisen minäkuvan, josta kerroit, Pikemiten. Millä tavalla saat päätettyä tavallisissa asioissa, kumpaa niistä seuraat?

Yleensä seuraan pessimististä minäkuvaani, mutta joskus optimistista minäkuvaani, varsinkin kun haen työtä.

Käyttäjä kirjoittanut 07.10.2021 klo 17:10

Ei ole helppoa päättää onko tänään optimismin vaiko pessimismin pauloissa. Monenlaiset asiat vaikuttavat lopputulokseen, joka yleensä on pessimistinen.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 07.10.2021 klo 17:13

Minä en millään osaa päättää, kumpaa seuraisin. Ihan pienissä asioissa voin seurata optimistista, mutta jos on kyse vähänkään isommista, tuntuu että lähden aina siitä että kaikki menee kuitenkin huonosti.

Käyttäjä kirjoittanut 08.10.2021 klo 13:29

Hain työttömyysturvaa ja mietin paljonkohan saan päätöksen synnyttyä, ystäväni sano että se on 33€ päivä, mutta siihen saattaa vaikuttaa eläke, joka tapauksessa se tekisi aika tavalla hyvää minun butjetilleni. Tässä asiassa olen optimismin kannalla.

Käyttäjä kirjoittanut 09.10.2021 klo 19:33

Minä olin ulkona ja puhelin äänettömällä, olin saanut 7 viestiä puhelinvastaajaani, koskaan aiemmin ei ole käynyt noin.  😀😀😀😀😀😀😀  Arvaapa olinko yllättynyt?

Käyttäjä kirjoittanut 10.10.2021 klo 11:30

Leijun jonkinlaisessa utupilvessä, jossa kaikki hidastuu ja loppuu. Mikään ei tunnu miltään, eikä mistään tule kunnollisia ajatuksia päähäni. Kaikkivaltias sumuverho kätkee kaiken taakseen.

Käyttäjä kirjoittanut 11.10.2021 klo 09:47

Tänään on kummallinen päivä, saan ehkä kaiken laitettua parhainpäin, mutta varmuutta ei ole.

Käyttäjä kirjoittanut 11.10.2021 klo 13:11

Soitin Kelaan ja sain tietää että; Työttömyysturvaa ei makseta yleensä eläkeläisille, ja etten voisi odottaa päästyäni työhön että olen varma työkykyisyydestäni, vaan minun tulee heti laittaa eläkkeeni seisomaan kuin saan enemmän palkkaa kuin on sallittu eläkkeellä tienata.

Käyttäjä kirjoittanut 12.10.2021 klo 12:57

Hain työtä. Lähetin kolme kertaa hakemukseni työpaikkaan, koska olen pirun huono kirjoittamaan työpaikka hakemuksia.

Käyttäjä kirjoittanut 13.10.2021 klo 07:59

Tänään menen selvittämään asioita psyk.pol.lle, epäselvyyksiä Kelan kuntoutushakemuksen kanssa, kelpaako B-lausunto Kelalle. Tässä tulee väkisinkin pessimistiseksi. 😁😣 Tuntuu kuin Kelan työntekijät eivät voisi ajatella tulevaisuuttani kunnolliseksi.  😣😁