Jaksanko vielä? Miksi pitäisi?

Jaksanko vielä? Miksi pitäisi?

Käyttäjä Eieiei aloittanut aikaan 14.11.2021 klo 18:33 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 14.11.2021 klo 18:33

En tiedä miten aloittaa tämä monologiketju. Olkoon se henkilökohtainen masennuspäiväkirjani, jos vaikka joku kirjoittaisi ystävällisen neuvon tai lohdutuksen sanan. En tiedä, jaksanko kirjoittaa tätä ketjua mutta katsotaan. Elämässäni on niin paljon vastoinkäymisiä, etten jaksa kirjoittaa niistä. Sittenkään ne eivät ole mitään verrattuna niihin ihmiskohtaloihin, joita olen lukenut joistakin ketjuista ja mitä olen nähnyt elämäni varrella. Minä alan pikkuhiljaa luovuttamaan, en jaksa elää enkä ajatella. Dissosiaatio… kaikki limittyy ja katoaa. Enää edes ei tule niitä fiiliksiä joissa kaikki loksahti paikoilleen ja masennus syntyi äärimmäisestä tietoisuuden kokemisesta. Yksinäisyys, täysi yksinäisyys, hylätyksi tuleminen, sivullisuus, toiseus, merkityksettömyys. Edes lääkärit ei välitä. Näitä minun sanojani vastaavia viestejä lienee Tukinetin keskustelut täynnä. Minulla vaan ei ole voimia kirjoittaa, en jaksa sanoa… Jaksoin kirjoittaa edes näin paljon. 

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 08.03.2022 klo 20:46

Entä onko pahaolollasi historiaa? Jokin alku ja eri vaiheet ja nykyinen tilanne? Pystytkö näkemään siinä vaihtelua ja siten huomaamaan miten voisit voittaa sen?

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 08.03.2022 klo 21:02

Purjevene, mitä menetyksiä olet kokenut elämässäsi?

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 08.03.2022 klo 21:24

Kyllä minä haluan kuolla. Päästä pois tuskasta. Kun en soittamaankaan opi. Enkä soittamalla saa tuskaani pois.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 09.03.2022 klo 03:59

Cope or rope. Siinä se. Taas näen että mitään ei näy. Laitan estot taas päälle. Etten näkisi yksinäisyyttäni ihmisten profiili kasvoista. Ihmisten jotka joskus kauan sitten jotain kirjoittivat. Tai jotkut vielä hiljan. Mutta valehtelivat. Puhuivat paskaa. Puhuivat ohi. Puhuivat vain itsestään ja itselleen. Eivät välittäneet. Eivät kuunnelleet. Eivät rakastaneet. Joo niin se on. Cope or rope. Loppuu tämä paska. Cope or rope. Pitäkää tunkkinne. Cope or rope. Kaikki vaan kehuvat itseään. Myyvät itseään. Just niin. Cope or rope. Siinä se. Mut mä häivyn. Seinän pintaan laskeudun.

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta, 2 kuukautta sitten. Syy: lisäys runoon
Käyttäjä HerKaramazov kirjoittanut 11.03.2022 klo 11:20

Moi.

Yritin etsiä merkitystä "Cope or rope" sanonnalle, huonolla menestyksellä.

Miten sä selittäisit sanonnan merkityksen?

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 11.03.2022 klo 15:09

Se liittyy incel asioihin. Taking the black pill jne. Ks.

 

https://incels.wiki/w/Cope_or_rope

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta, 2 kuukautta sitten. Syy: lisäys
Käyttäjä kirjoittanut 12.03.2022 klo 19:23

Hei. kuinka jaksat?

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 20.03.2022 klo 18:12

Täältä on näköjään kadonnut joku viesti jota en ymmärrä tai muistan väärin että se oli jossain muussa ketjussa kun näitä ketjuja on niin lukuisia.

Käyttäjä, kuka lienetkään, voin alakuloisesti kuten aina. Mutta kiitos että kysyt. Minua ei tavallaan ole olemassa. Näkymätön mies. Lähimpänä minua on minun selkäkipuni ja univelkani ja vähitellen kuolemaa tekevä kissani sekä toinen kissa joka on harvemmin lähelläni johtuen tästä sairaasta kissasta.

Käyttäjä kirjoittanut 21.03.2022 klo 11:32

Hei Eieiei. En ole ajatellut noin että olet näkymätön mies, vaikka taidat olla. Ja tuskin täällä on kovin montaa näkyvää henkilöä. Minä taidan olla aika olematon nainen, kun minulla on vähän kummallisia kipuja oikeassa jalassa, aivan kuin ... aivan niin ... sillä tavalla ... äläkä suutu minulle, vaikka olen huono ilmaisemaan itseäni.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 23.03.2022 klo 21:08

Niin, elämä jatkuu päivä kerrallaan. Jossain vaiheessa ei huomaa ettei se jatkukaan. Eikä tule uutta päivää. Olen väsynyt masennukseen, enkä jaksa enää huomata sitä, en jaksa "suorittaa" masennusta, koska masennus on kaikki, masennus olen minä.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 23.03.2022 klo 21:17

niin / elämä jatkuu päivä kerrallaan / jossain vaiheessa ei huomaa / ettei se jatkukaan / eikä tule uutta päivää / ei uutta yötä / ei kesiä ei talvia / ei iloa ei surua / ei edes tylsää harmaata sumua / olen väsynyt masennukseen / enkä jaksa enää huomata sitä / en jaksa suorittaa sitä / uneksia siitä / alistua sen valtaan / sillä masennus on kaikki / masennus olen minä / ja minä en ole mitään / en ole kirjoitusvirhekään

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta, 1 kuukausi sitten. Syy: kirjoitusvirhe
Käyttäjä kirjoittanut 30.03.2022 klo 09:43

Hei taas. Kuinka olet voinut?

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 30.03.2022 klo 12:14

Hei, kiitos kysymästä. Ei ole juuri muuttunut olo verrattuna aiempaan. Ei ehkä ole syvämasennusta mutta olomuodoton olo, työpäivät pitää eräänlaisessa kuoressa mutta työpäivän jälkeen kuori katoaa ja tilalla vain ilmaa.

Käyttäjä kirjoittanut 30.03.2022 klo 14:55

Onnellinen. Minulla ei ole työtä.

Käyttäjä Eieiei kirjoittanut 30.03.2022 klo 21:15

Sinun ei tarvi olla oravanpyörässä.