Elossaolemisen ilo

Elossaolemisen ilo

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 25.02.2021 klo 07:34 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 25.02.2021 klo 07:34

… Kaiken elämän jälkeen jos saa huomata olevansa – yhä – elossa, voiko suurempaa lahjaa olla? Mitä sinä sillä lahjallasi teet?

Tvssä oli joku ohjelma vastikään kahdesta skitsofreenikosta. Toisen tarinasta en ehtinyt kuulla mitään, mutta toinen oli sinuksi tullut värimaailman kanssa, taiteili tauluja.

Itse olen ollut kuin rajalla koko elämän ajan. Eli en oikein mitään aikaansaanut. Nippanappa elossa.

Mutta se on riittänyt. Ehkä siinä onkin kaikki. Saada elää ja hengittää, hiukan sitä ja tätä tehdä. 

Käyttäjä kirjoittanut 20.09.2021 klo 06:46

Oi soi vieno tuuli... 🌫

Sinulle soi hyviä hetkiä itseis kanssa.... miltei orkidea tuoksu kantautu tänne asti.... kiitos kun jaoit tuon hetken pisaroina pyyhkeelle.

Kissa tuijottaa minua puoli nukuksissaan terhakkaasti istuen kaapin päällä. Maanittelin sitä menemään nukkumaan, aamu aikainen vielä on.

Pari tuntia 'purin päätä', naputtelin kirjoituskonetta, menneitä kelasin. Josko taaksejääneestä saisin uutta puhtia parempaan elämiseen. Tämä nyt päättymässä oleva jakso voi olla paljon avaava vaikka ahtaalle itsen kanssa ajauduin.

Mielenkiinnolla tulen lukemaan miten tuo 'vieno tuuli', millaisia sävyjä sun sielussa soittaa...

Käyttäjä kirjoittanut 21.09.2021 klo 14:42

Ystäväni kävi kylässä, koska minulla on tehosekoitin hän lainasi sitä. Vähän keskustelimme hirvistä joita hän ehti väistämään liikenteessä, ja hiiristä jotka olivat majoittuneet hänen mökillensä. Hän laittoi puolukoista muskaa ja pullotti sen. Minäkin sain vähän. Oli oikein kotoisaa, ja kivaa kuin sain seuraa, sitten hän lähti pois. Oli menossa kauppaan ostamaan pakastepusseja. Kaikki palasi ennalleen.

Käyttäjä kirjoittanut 26.09.2021 klo 18:24

Hei keskustelua. Miten sinulla menee? Hävisit johonkin eikä sinusta kuulu mitään!

Käyttäjä kirjoittanut 26.09.2021 klo 20:38

Motivaatiota hakemassa kun ei täällä näy... Yöt menneet kipujen kanssa. Pyöräilyn aloitin ja siitä ei polvi pidä. Kuten käsikään kun jotain painavampaa nostelee ja kantaa. Konekin alkoi rutista tavallista enemmän, mietinnässä tyytyäkö vaan puhelimenverkkoon. 🍃Täällä tullut uusia kirjottajia mikä on hyvä kun tämä tukinettihän on avoin kaikkien ajatuksille. Voimia jokaiselle! 🌷

Käyttäjä kirjoittanut 01.10.2021 klo 09:41

Hei taas keskustelua. Mitä pidät syksystä. Mikä on syksyssä kivaa, ja mistä et välitäisi ollenkaan. Itse tykkään kun on viileää, ja välillä myös sateesta. En välitä niinkään ruskasta vaikka onhan se kaunis.

Käyttäjä kirjoittanut 04.10.2021 klo 16:35

Hei keskustelua. Torstai iltana kissani suutttui minulle kun en pysynyt paikoillani kun hän halusi nuoleskella varpaideni välejä, kissa iski hampaat jalkapöytääni kiinni, tuli verta ja pahinta oli se ettei haavat meinaa parantua millään. Kävin tänään näyttämässä lääkärille, joka määräsi salvaa ja pesemistä, sekä lappuja suojaksi ja puhtaita sukkia.

Käyttäjä kirjoittanut 09.10.2021 klo 19:40

Missä olet keskustelua?

Syksy pimenee kovaa vauhtia. Koska tulee lunta, että olisi vähän valoisampaa!

Käyttäjä kirjoittanut 10.10.2021 klo 13:31

Jaksamisen rajalla

.