Elämä on kurjaa

Elämä on kurjaa

Käyttäjä Desper aloittanut aikaan 20.05.2012 klo 07:55 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Desper kirjoittanut 20.05.2012 klo 07:55

Taas uusi aamu. Puut vihertävät ja linnut visertävät. Aurinko paistoi, mutta meni jo pilveen. Niinpä tietysti, ihan kiusallaan, eihän se minulle paista. Kevät muka ihanuuksineen – ei minulle tietenkään. Kesäkin on menevä pieleen, se on varma.
Jatkan huomenna.

Käyttäjä Consuelo kirjoittanut 11.06.2012 klo 00:39

Joo, Danke Schön!

Das ist eine kleine Shei-e ...

... no joo. Itse asiassa illanasuussa masennus käveli pois. Raahauduin ulos - aurinko paistoi ja meri tuoksui. Mereltä. Ja sehän on hyvä - tavallaan voiton puolella.

Oma tyhmyys kuitenkin masentaa. Tekisi mieli ulkoista itseni 🙂 Tai sitten se tyhmyys..

Käyttäjä zimba2 kirjoittanut 11.06.2012 klo 09:21

Meinaatko ihan yksin ruikuttaa ja rypeä itsesäälissä tässä ketjussa? Minä kun olen niin masentunut etten viitsi avata omaa ketjua enkä kirjoittaa mitään, se on niinkuin... öh tuota joku muu joka edellä mainitun on kirjoittanut en minä. Tulikohan tämä nyt varmasti selväksi?😉

Käyttäjä Desper kirjoittanut 11.06.2012 klo 10:59

zimba2 kirjoitti 11.6.2012 9:21

Meinaatko ihan yksin ruikuttaa ja rypeä itsesäälissä tässä ketjussa? Minä kun olen niin masentunut etten viitsi avata omaa ketjua enkä kirjoittaa mitään, se on niinkuin... öh tuota joku muu joka edellä mainitun on kirjoittanut en minä. Tulikohan tämä nyt varmasti selväksi?😉

Eikun mä tarkotin tuolla tosikko-jutulla että juttujani ei saa ottaa tosissaan. Tervetuloa vaikertamaan porukalla!

Käyttäjä zimba2 kirjoittanut 11.06.2012 klo 12:42

Arvasin kyllä mitä tarkoitit tosikko jutulla. Piti vaan vähän "leukailla".
Ulkoistaminen, itsensä ulkoistaminen, ettenkö sanoisi mielenkiintoista. "martta" masennuksen mielelläni ulkoistaisin ja sen tyhmyyden, joo. Kaverini on joskus enempi tai vähempi tosissaan sanonnu että minä se osaan ulkoistaa itseni töistä. Aina kun olisi jotain tympeetä hommaa tiedossa niin ulkoistan itseni ihan näkymättömiin.😉
Taidanpa ulkoistaa itseni siivous hommasta ja mennä ihan pikku tirsoille vaan. Se se vasta on 😎

Ja elämä on muka kurjaa!!!

Käyttäjä Desper kirjoittanut 11.06.2012 klo 14:07

zimba2 kirjoitti 11.6.2012 12:42

Arvasin kyllä mitä tarkoitit tosikko jutulla. Piti vaan vähän "leukailla".
Ulkoistaminen, itsensä ulkoistaminen, ettenkö sanoisi mielenkiintoista. "martta" masennuksen mielelläni ulkoistaisin ja sen tyhmyyden, joo. Kaverini on joskus enempi tai vähempi tosissaan sanonnu että minä se osaan ulkoistaa itseni töistä. Aina kun olisi jotain tympeetä hommaa tiedossa niin ulkoistan itseni ihan näkymättömiin.😉
Taidanpa ulkoistaa itseni siivous hommasta ja mennä ihan pikku tirsoille vaan. Se se vasta on 😎

Ja elämä on muka kurjaa!!!

Juu, välillä on hirmu vaikeeta pitää kurjuutta yllä. No, ehkä se on hyväksyttävää, kun korvaukseksi välillä käy oikein syvällä. Oliskohan mulla oikeus joskus ulkoistaa kurjuus, kun olen elämäni aikana käyny ainakin 11 vuotta terapiassa?
Uhallakin 🙂

Käyttäjä zimba2 kirjoittanut 12.06.2012 klo 23:57

Minun mielestä on kaikkein kurjinta kun makoilee ja syljeskelee kattoon niin pitäs vielä väistellä takaisin tippuvaa räkää. Eihän se mikään pakko ole väistellä mutta mielestäni kuiva pää on mukavampi kuin märkä. 😋

Jaahas, teksti sitä paljon et taidan mennä😴

Käyttäjä Desper kirjoittanut 14.06.2012 klo 10:48

zimba2 kirjoitti 12.6.2012 23:57
Minun mielestä on kaikkein kurjinta kun makoilee ja syljeskelee kattoon niin pitäs vielä väistellä takaisin tippuvaa räkää. Eihän se mikään pakko ole väistellä mutta mielestäni kuiva pää on mukavampi kuin märkä. 😋
Jaahas, teksti sitä paljon et taidan mennä😴

Tuo on tosiaan yksi pahimmista epäkohdista. Mihinkähän siitä voisi valittaa? Jaa mutta se olisi liian raskasta, joutuisi ehkä nousemaan sängystä.

En millään keksi mitään kurjaa tänään. Joku toinen päivä.

Käyttäjä zimba2 kirjoittanut 14.06.2012 klo 13:50

Hyvä desper, oivallat minun ajatuksia. Minä sain heti aamulla "nauttia" elämän kurjuudesta. sen verran kun aamulla juuri ja juuri pääsi ylös niin martta pirulainen käänsi virran pois koko rivitalosta. Kesti hetken ennen kuin löysin ja sain martan ulos. Onneksi isokokoinen talonmies tuli avuksi, saatiin hyvin nopeasti selville mitä martta oli tehnyt. 🙂

Voe peevana kun vois martalle sanoa et: Leikki sikseen ja henki pois. siis martalta. 😎

Käyttäjä Desper kirjoittanut 15.06.2012 klo 08:50

zimba2 kirjoitti 14.6.2012 13:50
Hyvä desper, oivallat minun ajatuksia. Minä sain heti aamulla "nauttia" elämän kurjuudesta. sen verran kun aamulla juuri ja juuri pääsi ylös niin martta pirulainen käänsi virran pois koko rivitalosta. Kesti hetken ennen kuin löysin ja sain martan ulos. Onneksi isokokoinen talonmies tuli avuksi, saatiin hyvin nopeasti selville mitä martta oli tehnyt. 🙂
Voe peevana kun vois martalle sanoa et: Leikki sikseen ja henki pois. siis martalta. 😎

Voisko asiaa järjestää sovittelulla? Tai jos yrittäisit lähestymiskieltoa? Väkivalta on niin ikävää. Eikä vankilasängyt varmaan ole kovin mukavia, oma sänky on sentään aina paras. Sitäpaitsi pitäisi jaksaa raahautua raastupaan. Kyllä minä kannatan rauhanomaista ratkaisua.

Tänään on kaikki oikeesti ihan peestä. On kurjaa yksin, ei pysty lähtemään minnekään, ja itkeminen sattuu leikattuun silmään. Mutta minkäs sille mahtaa.

Käyttäjä Jaksaako? kirjoittanut 15.06.2012 klo 09:43

Kuka jaksaisi perustaa Martan & Masan vastaisen säätiön?

Liityn heti, mutta vain rivijäseneksi. Ei muuta jaksa.

Kyllä ei paljon jaksa hymyillä noille p*****lle, kun kloonautuvat ja lisääntyvät kuin kanit.

Käyttäjä zimba2 kirjoittanut 15.06.2012 klo 11:28

Väkivaltaa en kannata minäkään. Martan kohdalla voisin kyllä tehdä poikkeuksen, poikkeus vahvistaa säännön. Soviteltu varmaan satoja kertoja tässä 12 vuoden aikana. Lähestymiskiellosta sen verran et kun poliisi auton takavalot lakkaa näkymästä niin martan naama pällistelee ikkunassa.😋
Kurjuudesta huolimatta voisi sanoa että olen terveesti tosi kiukkunen. Luulenpa että vaikka itse alakerran sarvipää herra tulisi hiilihankoineen vastaan niin kyytiä tulisi, eikä se kyydinottaja ole minä.😝

Martta & masa säätiö. Tätä pitää kehittää😎

Käyttäjä Desper kirjoittanut 15.06.2012 klo 12:31

Unohtakaa se säätiö, ei se tähän sovi. Perustakaa mieluummin yhdistys, jos jonkun poppoon välttämättä haluutte koota. Niinkun se nyt muka elämän kurjuutta vähentäis.
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1930/19300109

Käyttäjä Jaksaako? kirjoittanut 15.06.2012 klo 19:53

Tuttuakin tutumpaa kauraa: joku hermostui kirjoitukseeni. Kunpa oppisin jo pitämään turpani kiinni ja sormet poissa näppäimiltä.

Hei hei kaikille!

Käyttäjä zimba2 kirjoittanut 15.06.2012 klo 23:47

Iltapäivällä kirjotin nätin jutun. Martta tuli ja katkaisi virran samalla katosi myös juttuni. Välittömästi sen jälkeen mentiin martan kanssa ripeälle parin tunnin lenkille. Martta edellä kiljuen minä mailan kanssa perässä. En kyllä ole väkivaltainen mutta rajansa kaikella. Jäi siinä joku punainen sarvipäinen "hiilihanko veikko" jalkoihin.😝

Meinaa zimba pojassa olla säähköä.
Niin siitä säätiöstä. Voi olla ja voi olla olematta et tuo siivous urakka pitäs ainaski saada pois alta. Enhän minä sitäkään ole suunnitellut kuin viimeiset pari vuotta. Hmm.
Ajatelkaa, elämä voisi olla tosi kurjaa ilman marttaa ja masaa. Eihän masennusta olisi silloin ollenkaan.😉
Eikä sitten ruveta miettimään mitään vaihtoehtoja tilalle, niitähän meiltä kyllä riittää.

Käyttäjä Desper kirjoittanut 16.06.2012 klo 10:19

Jaksaako? kirjoitti 15.6.2012 19:53
Tuttuakin tutumpaa kauraa: joku hermostui kirjoitukseeni. Kunpa oppisin jo pitämään turpani kiinni ja sormet poissa näppäimiltä.
Hei hei kaikille!

Jos tarkoitat minua, mistä päättelit minun hermostsuneen kirjoitukseesi? Erehdyit. Koko ketju on sitäpaitsi ironiaaa ja pelleilyä, kuten aiemmin sanottu.