Hei
tekisi myös mieli olla masentunut! Koko tää idioottimainen eroprosessi kafkamaisesta suhteesta (luettavissa viestiketjussa Hyvä mies mutta valehtelee; alimmaisessa ryhmässä) on käynyt voimille. Epäilen olenko ihan viisas... Toisaalta onhan siinä koomisiakin piirteitä. Vietin tänään pyjamapäivän - syön kaksin käsin suklaata ja kämppäni on karseasa kunnossa. Tavallaan on se se protesti, koska suhteessa saksalaisen ordnung-upseerin kanssa kämppä oli perfect-kunnossa & ruoka ajoissa pöydässä jne.
Olen väsynyt siitä henkisestä taistelusta psykopaattimiehen ja itseni kanssa. Vaikka taisin sen taistelun voittaa, hinta on kova. Jospa nyt hieman sitten syrjäytyisin .... heh
Olen kyyninen, väsynyt, vihainen ja samalla huvittunut. Tällaistako se elämä sitten on. Huomaan että minulla on siitä päättyneestä suhteesta jonkinlaiset vieroitusoireet. Ihan oikeasti - kun jostain huumeriippuvuudesta olisi irtoutumassa. Nyt tuntuu, että en halua enää ikinä mihinkään "romanttiseen suhteeseen" - pelkkä ajatus siitä panee irvistelemaan. Juttelin eilen metrossa yhden söpön koiran kanssa - se taisi minua ymmärtää 🙂
Joo. Joopa joo. Hallueluuja ja achtung..