Jardin Prive kirjoitti 13.3.2017 19:42
Voi... Olen pahoillani. Voimia ja toivoa sinulle! Ja läheisillesi!
Kiitos tsempistä. Tosiaan, asiat on noin miten tuossa edellisessä postauksesssa kirjoitin.
Lääkärin mukaan ei ole mitään kiirettä eikä hätää. ( ainakaan kiirettä asian kanssa, niin käsitin). Onko se hyvä vai huono asia?
Pelkään TODELLA PALJON että äiti kuolee tai jotain tämän asian vuoksi😭
Tämä ahdistaa minua päivin ja lin, yöunet on katkonasia, ruoka ei maistu. En tiedä miksi reagoin näin, vaikka mitään ei ole sanottu vielä edes?
Onko mitään toivoa että kaikki kääntyy hyväksi?😭😭
Onko teillä omia tai tuttujen kokemuksia, että tällaisesta voi selvitä/parantua?
Tänään äiti oksensi muutaman kerran, kun on tosi huono olo, äiti sanoi, että on vaan mahatautia, mutta en oikein usko😭
Pelkään että tuo huono olo ja oksentaminen liittyy jotenkin niihin kasvaimiin? Onko ne leviämässä tai muuttumassa? ( alkuvuonna ei vielä ollut ) Ahdistaa jos pahan olon syy onkin siinä?
Äiti itse sanoo vaan että uskoo että paranee, ( en tiedä uskooko vai sanooko vain )
Tosiaan saa niitä piikkejä joka kk, mitkä pitäisi ainakin estää kasvaimien kasvu ja muuttuminen? Ei kai niitä annettaisi jos ne ei auttaisi? ( 1600 e/kpl)
Ensikuussa sillä on lääkäri, missä päättävä mitä tekee, että tarvitseeko tehdä mitään, tehdäänkö tuo tiputushoito mistä kirjoitin, tai mitä.
Kannattaako enää uskoa hyvään tai äidin selviämiseen?😭😭
Itse olen menettänyt kaiken toivon, alitajunta ja pää sanovat että ei toivoa. Sisimmässäni haluaisin uskoa, mutta muuten olen menettänyt toivoni 😭😭
Mitä teen?