Ajatuksia riippuvaisuudesta ja harha-aistimuksista.

Ajatuksia riippuvaisuudesta ja harha-aistimuksista.

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 07.01.2021 klo 20:29 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 07.01.2021 klo 20:29

Koen olevani riippuvainen joidenkuiden muiden ihmisten hyväksynnästä ja ystävällisyydestä. Nämä ilmenevät siten että hakeudun ystävällisten ihmisten seuraan, ja vaadin heitä hyväksymään minut.

Saan tästä tämän tästä nenälleni kaipaamaani huomiota, jota ilman en osaa tulla toimeen. Tämä saa minut harha-aistimuksien valtaan, kuin yritän saada selvää ajatuksistani, ja joidenkuiden muiden ystävällisyydestä.

Käyttäjä kirjoittanut 12.01.2021 klo 17:02

Takaa-ajo on käynnistynyt kuin yksi sanoo äläkä kirjoita, ja toiset perässä äläkä kuuntele sitä. Ulkona tupakalla ollessani huomasin etteivät minua hoitavat ja holhoavat tahot olleet tyytyväisiä diilereiden esiintymiseen ilmapiirissänsä. Ja muutaman askeleen päässä taas kannatettiin diilereiden esiintymistä ilmapiirissä. Siitä tulipa mieleeni että helvetti nielaisee helposti ihmisen näkymättömiin, aivankuin ei olisi siellä ollutkaan mistä hävisi. Ja löytää itsensä ihan muualta. Miten pitkiä matkoja sillä tavalla voikaan tehdä ennenkuin löytää tiensä perille. Olisiko se juuri diilerinsä luokse, kysyn vain. Itse olen käynyt afrikassa sillä tavalla, mutta en muista tapasinko yhtään diileriä.

Käyttäjä kirjoittanut 12.01.2021 klo 17:54

Monia vuosia on kulunut, enkä ole edistynyt diilerin etsinnässä yhtään, aina välillä unohdan koko asian, mutta siinä on huonoja puolia kuten se etten voisikaan rentoutua ja ajatella ettei ole mitään hätää, sekä kävellä ajatuksissani eteenpäin ilman että jossain vaiheessa olisin jo käyttänyt huumausaineita, enkä häviäisi johonkin jalansijoiltani kuin itsestään, ilmestyen taas ajankanssa takaisin siihen mistä hävisinkin, siinä piti olla käyttänyt huumausaineita sen verran ettei häipyisi tuosta johonkin muualle. Miten sen nyt ottaa, kuin ei ole itse aina paikalla?

Käyttäjä kirjoittanut 12.01.2021 klo 18:45

Huonoja puolia on myöskin tuo, rahat huumausaineisiin saa/saisi kähveltämällä ne tosta tunteesta, jossa on rahaa. En kykene siihenkään itse, mutta on minulta viety lompakosta rahaa sillä tavalla joskus kuin en ole ollut valmis hakemaan diileriltä huumausaineita kenellekään muille, saatipa itselleni, koska en tunne yhtään diileriä.

Liian monimutkikkaisia ajatuksia nämä. En kyennyt edes ajattelemaan niitä silloin kuin tämä tapahtui.

Käyttäjä kirjoittanut 12.01.2021 klo 20:07

Ei varmaan tarvitsisi paljoa huumausainetta kuin olisin ihan raivohullu ja menossa jokaisen päälle, joka olisi etevämpi ajattelemaan kuin minä. Sellainen tuo tunne on ainakin selvinpäin ollut aina, oikeastaan painajaismainen raivohullu vanhempi saattaa ymmärtää sen itse.

Lapset käyvät hermoilleni, ollessaan niin kovin viisaita käyttäessään tuollaisia konsteja saadaksensa huumausaineitansa diilereiltänsä. Ei siinä tarvitse kuin pölliä rahaa.

Käyttäjä kirjoittanut 12.01.2021 klo 21:15

Huono-onnisuudestani en ole päässyt eroon omilla konsteillani. Joidenkuiden muiden konstit ovat joskus tehonneet, mutta kuin on syntyjä syviä myöten kuin helvetin huonoa onnea, ei ole paljoa toivoa paremmasta, vaikka se olisi huumausaineiden ostamisesta kiinni diilereiltä. Ja kuin on ihan pienenä jo luokiteltu raivostuttavaksi, ja saanut sitä raivota koko ikänsä, ei siitä huumausaineilla pääse helpolla eroon kuitenkaan enää tässä iässä, vaikka diileri auttaisi vähän siihen suuntaan.

Lopputulos olisi kuitenkin aika surkea, ja minä saisin raivota itse koko pettymykseni tuohon aineeseen, ja diilereihin, jotka tuollaisille myyvät aineitansa.

Käyttäjä kirjoittanut 13.01.2021 klo 15:56

Luin huumeista internetistä, ja siellä sanottiin että jokainen tekee päätöksensä itse, alkaako käyttämään huumeita, mutta minusta se oli vähän liikaa, kuin en käsitä miten kukaan pääsee lähellekään huumeita, saatipa että voisi vielä päättää itse käyttääkö niitä.

Näin siellä irti huumeista listan huumeista, ja luin artikkelin amfetamiinista, mutta en tiedä käyttäisinkö sitä jos tulisi siihen mahdollisuus, koska siinä sanottiin kaikki ne oireet joitten tähden en käyttäisi edes lääkärin määräämiä lääkkeitä. Minulla on jo korkea verenpaine.

Käyttäjä kirjoittanut 14.01.2021 klo 08:44

MDMA(exstaasi) Kummitteli olotilassani tänä aamuna, en tykännyt siitä olotilasta, joka minun kehooni meinasi muodostua. Joskus humalassa on ollut samanlainen olotila, ja yleensä siitä on seurannut että oksennan, ja iskee armoton vessahätä, vaikka en itse tietääkseni ole nauttinut huumeita. Tänä aamuna se piti aisti-harhasti minua otteessaan. Olipa epämiellyttävää.

Käyttäjä kirjoittanut 14.01.2021 klo 19:32

Muistui mieleeni varhaisia nuoruusvuosiani, jolloin pojat laittoivat jotain ainetta kalja pullooni, ja menin ihan sekaisin moneksi tunniksi.