Ajatuksia riippuvaisuudesta ja harha-aistimuksista.

Ajatuksia riippuvaisuudesta ja harha-aistimuksista.

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 07.01.2021 klo 20:29 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 07.01.2021 klo 20:29

Koen olevani riippuvainen joidenkuiden muiden ihmisten hyväksynnästä ja ystävällisyydestä. Nämä ilmenevät siten että hakeudun ystävällisten ihmisten seuraan, ja vaadin heitä hyväksymään minut.

Saan tästä tämän tästä nenälleni kaipaamaani huomiota, jota ilman en osaa tulla toimeen. Tämä saa minut harha-aistimuksien valtaan, kuin yritän saada selvää ajatuksistani, ja joidenkuiden muiden ystävällisyydestä.

Käyttäjä kirjoittanut 08.01.2021 klo 09:44

Olen huomannut ihmisten huomanneen etten voinut erityisen hyvin, koska häiritsen olemassa olollani joitakuita muita ihmisiä, ja harhat antavat ymmärtää, että nämä muut kuulevat harhoja siinä missä minäkin. Tämä tilanne on säilynyt entisellään tai pahentunut vielä entisestään. Olen kuulevinani ihmisten mainitsevan minut nimeltäni, ja pelkään milloin tulee yleiseen tietoon sosiaaliturvatunnukseni ja pankkitietoni. Voin kuvitella miltä tuntuu olla todellisuudessa peloissaan siitä että kaikki salaisuudet tulevat paljastetuiksi, ja sitä sanotaan vain vainoharhaisuudeksi, kunnes siitä tulee rikos.

Miten tuo kaikki liittyy hoitoihin joita olen saanut. Todennäköisesti siten että on käsitelty sukupuoltani sisäisesti, joka tuo mieleen etten kuitenkaan harrastanut seksiä. Miksi siis härnään. En olisi tuollaista yhtälöä itse kehittänytkään ilman hoitoja. En olisi uskaltanut. Pelkään niin paljon vainoharhaisuuttani.

Ystävälliset kanssaihmiset ovat kaikonneet joidenkuiden muiden puitteisiin näiden vainoharhojen ajaksi.

Käyttäjä kirjoittanut 08.01.2021 klo 20:22

Koen uskomattomia harhojen harhoja siitä etteivät kaikki ihmiset eli henkilöt, joita tunnen ole lainkuulijaisia kansalaisia. Nämä ihmiset eli henkilöt ovat käyttäytyneet sillä heidän(huumeet) henkilökohtaisella tavalla, joka on tyypillistä heille. Näistä tuntemistani tapauksista on pitkä matka siihen (OK) hyväksymiseen jota tunnen kyseistä (ainetta) kohtaan.

Käyttäjä kirjoittanut 08.01.2021 klo 21:31

Näistä huumeista tulee pakkomielteitä, joita hoidetaan huumeilla, josta seurauksena  aina selibaattiin turvaudutaan muualla. On liiallisen rankkaa myötäelää näitä huumeiden käyttäjiä. Monet ovat joutuneet näiden huumeiden käyttäjien "myötäeläjiksi", koska heistä eivät (orjat) viranomaiset välitä. Nämäkään asiat eivät kiinnosta, koska ei ole muutakuin ilmenemismuoto ja sekin vain kuin vainoharhojen harhojen harhoja. Viranomaiset eivät katso aisti-harhoja, vaan niille on niiden riittämättömyyteen erikoisesti valitut henkilöt, jotka reagoivat huumeiden lopetukseen, ja aisti-harhojen palautukseen kovin herkästi. Ei siinä muualle tarvitse mennä.

Käyttäjä kirjoittanut 09.01.2021 klo 10:45

Tulipa pulma. Kuka kärsii joidenkuiden muiden huumeiden käyttämisestä? Ja missä määrin? Ovatko myötäeläjät aina omaisia? Ja missä tapauksessa myötäeläjät ovat tuttavia ja ystäviä?

Käyttäjä kirjoittanut 09.01.2021 klo 11:09

Murhanhimot. Joidenkuiden muiden käyttämät huumeet saisivat tulla käytetyksi vapauttaakseen muiden ihmisten elämästä murhanhimot, tempperamentin, ja saadaksensa rauhan ystävällisten ihmisten myötätunnosta, myötäelämisen kyvystä, ja seurankaipuusta.

Käyttäjä kirjoittanut 10.01.2021 klo 08:23

Kannatan joidenkuiden muiden huumeiden käyttöä, koska näin minun oletetaan toimivan, muuten uskottelen heidän löytävän omat tiensä kulkea ja kävellä diilerinsä luokse, josta he saavat parhaan avun vaivoihinsa.

Silti olen sitä mieltä etteivät he käytä aivan tavanomaisia aineita, jotka vaikuttavat aivan tavanomaisella tavalla heidän kehoihinsa. Muuten he kävisivät alkossa tai menisivät lääkäriin, mutta sieltä ei löydy sellaisia aineita heidän tarvitsemaansa määrää.

Käyttäjä kirjoittanut 10.01.2021 klo 12:32

Tulisiko se(hän) diileri onnelliseksi siitä jos tuokaan(tunne)ei olisi tuossa ulkona liikkuessaan.

Käyttäjä kirjoittanut 10.01.2021 klo 16:44

Turhaan nuo aisti-harhat kiusaavat minua sillä ettei diileri jäänyt kiinni vielä, vaikka viranomaiset kävelivät monta kertaa heidän ohitsensa.

Joskus on vain niin ja noin etteivät viranomaiset kiinnitä huomiota ympäristöönsä ennenkuin tapahtuu jotain vain sellaista, johon heidän pitää työnsä puolesta puuttua.

Käyttäjä kirjoittanut 10.01.2021 klo 20:18

En oikeastaan usko ilmiantoon tämän harha-aistimuksen korjaamiseksi, mutta näen sellaisia paikkoja, jotka eivät pidä paikkaansa, kuten rautatieaseman edustan. Jossa joku kauppaa jotain jolla saadaan aikaan samanlainen reagtio kuin huumeilla, mutta tämä on eri mies kuin päivällä oli siellä, ja jotenkin tyhmän rohkea kaveri, kuin tarjoaa noin auliisti harha-aisteillekin aineita, vaikka nämä ovat liian kaukana tullakseen ilmasta läpinäkyviksi paikalle jossa käydään kauppaa. Tarjosi minullekin, jolle ei yleensä tarjota mitään, saatipa myydä. Kiitos!

Käyttäjä kirjoittanut 11.01.2021 klo 06:37

Nyt siinä tunteessa jolla diileri kävi kauppaansa eilen on insestiä kyseleviä nuoria, jotka haluaisivat viedä rahat siltä insestiltä, joka antoi diilerin mennä antamaan ottaa itsensä kiinni eilen siitä rautatieaseman edustalta, sen jälkeen kuin ...

Ja kännikalojen ottaa hänen paikkansa rautatieaseman edustalla, kuin ...

 

Käyttäjä kirjoittanut 11.01.2021 klo 07:19

Eikö se diileri myynyt?

Ei ihme että häiritsee?

Käyttäjä kirjoittanut 11.01.2021 klo 12:56

Tupakoiminen on kallista.

Kannattaisi lopettaa kokonaan.

Käyttäjä kirjoittanut 11.01.2021 klo 20:10

Kyse on aisti-harhojen eli hallusinaatioiden paikkaansa pitävyydestä. Halusin uskotella itselleni etteivät diilerit pysty pysymään salassa, ja se kostaantui harha-aistimuksina eli hallusinaatioina siitä etteivät sellaiset diilerit kulje vapaalla jalalla kovin pitkään, josta ei saamme kiittää virkaintoista virkavaltaa, joka yrittää ymmärtää työskennellä tarmokkaasti.

Josta seurauksena emme saa/saisi olla epäkiitollisia, ja käyttää hyväksemme aisti-harhojen diilereitä, jotka yrittävät olla jäämättä kiinni, häiritsevän käytöksen tähden. Kohta nämäkin aisti-harhat eli hallusinaatiot on käsitelty, ja johdonmukaisesti päädytty momenttiin ja lakiin.

Käyttäjä kirjoittanut 11.01.2021 klo 21:13

Sama juttu, tarviinko minä diileriltä huumausaineita, jos en tiedä mitä helvettiä toi on mitä on tossa ilmapiirissä, jonkinlainen aisti-harha eli hallusinaatio, ilman muuta tarvitsisin huumeita, mutta ei minulla ole rahaa. Jos joudun varomaan joka käänteessä kaatuilevia kävelijöitä joita on ilmapiiriini kertynyt jo aika tavalla. Millaisella huumausaineella ne lähtisivät pois siitä? Ja kuinka sitä pitäisi käyttää? Muita varomisen aiheita ovat hyväksyisinkö minä tuollaisia tapoja?

Käyttäjä kirjoittanut 12.01.2021 klo 13:04

Sama juttu, tarviinko minä diileriltä huumausaineita, jos minua ottaa päähän tuollainen lumituisku, joka tuli siitä etten tiennyt aisti-harhojeni eli hallusinaatioideni olevan jumalasta, vaan kuvittelin niiden tulleen jostain helvetistä, ilman muuta tarvitsen huumausaineita, tai alkoa selvitäkseni tästä, mutta minulla ei ole rahaa. Enkä edelleenkään tiedä millä nimellä näitä huumausaineita kutsutaan ja miten niitä käytetään, saatipa diileriä, joka diilaa!

Pidä vain omana tietonasi kaikki salaiset jutut. Äläkä lavertele niitä ympäriinsä.