Aamusta iltaan

Aamusta iltaan

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2021 klo 15:59 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2021 klo 15:59

Uskottavat tapahtumat ja niiden hyväksyminen, kuten työharjoittelun aloittaminen ja koulun päästötodistuksen saaminen. Minusta tulee Merkonomi, hakeudun osaaika työsuhteeseen.

Eläkkeellä olevana en voi ansaita kovin paljoa, ilman että se vaikuttaa eläkkeeseeni, siksi olen ajatellut osaaikaista työsuhdetta määräajaksi. Muita asioita on työmatkat polkupyörällä kypärä päässä, joka säässä. On minulla sadevaatteita, jos tulee sadetta taivaalta 🛫 työmatkalla päälle.

Käyttäjä kirjoittanut 27.04.2021 klo 21:26

Olen ollut kipeä koko päivän ja levännyt, huomenna lääkäriin. Saa nähdä tuleeko tästä mitään.

Käyttäjä kirjoittanut 28.04.2021 klo 10:19

Sain tämän viikon sairauslomaa, ja kävin korona testissä. Olen tosiaan kipeä.

Käyttäjä kirjoittanut 28.04.2021 klo 10:26

Voimia tähänkin tilanteeseen Pikemiten 🙏

Käyttäjä kirjoittanut 02.05.2021 klo 15:55

Maanantaina työharjoitteluun, joudun taas tietysti hinnoitteluun, ja en pääse kassalle myymään, koska en osaa kassa hommia vielä aivan täydellisesti, jotta voisin olla kassalla yksinäni. Huomenna on luvattu puotaa, joten menen pyörällä työharjoitteluun.

Tiistaina tulee lähihoitajani käymään, ja tarkoituksemme on siivota huoneistossani. Sen jälkeen voisin ottaa taas ja lukea kirjaa, tai kuunnella musiikkia radiosta, nyt kun olen löytänyt iskelmä radion kanavankin.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2021 klo 08:03

Keskiviikkona työhön. Torstaina vapaata. Perjantaina työhön.

Tänään menen bussilla. Ja perjantaina menen bussilla. Ystäväni hakee minut perjantaina työstä ja menemme plantagenin ostamaan minulle suurikokoista palmua.

Käyttäjä kirjoittanut 06.05.2021 klo 18:40

Kävin jo ystäväni kanssa plantegenissa, joten en mene sinne enää huomenna. Saa nähdä menenkö polkupyörällä huomenna työhön vaiko bussilla! Tänäänkään ei oikeastaan satanut vaikka sadetta oli luvattu. Huomenna vois työstä lähtiessään katsoa ostaisiko jotain laseja ja tarjoiluastioita, kakkuvuokia. Melkeinpä uskoisin etten tarvitse mitään, mutta olisi kiva jos olisi kivoja laseja enemmän samanlaisia, jos joskus tulee vieraita, joille haluaa tarjota juotavaa.

Käyttäjä kirjoittanut 07.05.2021 klo 11:38

Kuin siun kissa nyt voi?

Aika moni kukka on kissoille vaarallinen, minkä vuoksi tämän viimeisen kissan kanssa olen halunnut olla varmuuden vuoksi ilman kukkia. Ohraa kasvattanut sille. Kaikkea hyvää yhteiselämää sulle kissais 🐱🐈kanssa!

 

Käyttäjä kirjoittanut 07.05.2021 klo 19:37

Hyvin miun kissa voi. 🐱🐈

Käyttäjä kirjoittanut 09.05.2021 klo 08:10

Miun kissa oli syönyt taas palmua ja okentanut lattialle.  🐱🐈

Sitten miun kissalla on hankala tapa syödä puseroa tissin kohdalta. 🐱🐈

Käyttäjä kirjoittanut 10.05.2021 klo 07:34

Taas työhön. 😀  Työn jälkeen pitää mennä kauppaan ostamaan maitoa, ja margariinia.

Olen ollut tänään viikon polttamatta tupakkaa!

Käyttäjä kirjoittanut 10.05.2021 klo 08:12

Hienoa tuo vapautuminen nikotiinista 😊vähitellen ... mutta varmasti 🙏

Kissalle rapsutuksia. Sain eilen äitienpväruusun; kissakin heti meni sitä tutkimaan, hampaanjälkensä sen lehteen jätti. Kannattaa tutkia netistä kissoille myrkylliset kukat.

 

 

Käyttäjä kirjoittanut 11.05.2021 klo 18:39

En vieläkään ostanut tupakkaa, vaikka tuttu myyjä kysyi otanko tupakkaa, vastasin hänelle etten ota olen jo viikon ollut ilman! Eka kerta kuin olen kieltäytynyt ostamasta kuin minulta on kysytty otanko tupakaa! No, ostin tuoremehua litran!

Huomenna taas työhön, saa nähdä pääsenkö kassalle vai olenko koko päivän hinnoittelussa!

Käyttäjä kirjoittanut 14.05.2021 klo 08:08

Tänään taas työhön, saa nähdä millainen päivä on luvassa, ja olenko taas hinnoittelussa!

Sitten viikonloppu vapaata! Mukavaa viikonloppua kaikille!