Aamusta iltaan

Aamusta iltaan

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2021 klo 15:59 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2021 klo 15:59

Uskottavat tapahtumat ja niiden hyväksyminen, kuten työharjoittelun aloittaminen ja koulun päästötodistuksen saaminen. Minusta tulee Merkonomi, hakeudun osaaika työsuhteeseen.

Eläkkeellä olevana en voi ansaita kovin paljoa, ilman että se vaikuttaa eläkkeeseeni, siksi olen ajatellut osaaikaista työsuhdetta määräajaksi. Muita asioita on työmatkat polkupyörällä kypärä päässä, joka säässä. On minulla sadevaatteita, jos tulee sadetta taivaalta 🛫 työmatkalla päälle.

Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2021 klo 16:21

Maanantaista - Perjantaihin; kello 10 - 15. työaika. Alkaen 12. 4. 2021. Kierrätyskeskuksessa.

Pitää vissiin ottaa eväät mukaan työpaikalle!

12. 4. 2021 Minulla on psyk.polille aika kello 8.15 joten käyn ensin siellä, ja sitten menen työhön.

Käyttäjä kirjoittanut 09.04.2021 klo 20:42

Tiistaina 13.4.2021 minulla on korona-rokotus heti aamusta klo 8.25 muistaakseni!

Sen jälkeen työharjoitteluun.

Käyttäjä kirjoittanut 10.04.2021 klo 17:50

Tuli taas mieleeni että sitten kuin valmistun voisin hakea Alkoon osaaikaiseksi myyjä/kassa henkilöksi.

Käyttäjä kirjoittanut 11.04.2021 klo 11:12

Hei hyvä juttu tuo rokotus 👍😎

tsemejä harjoitteluihin!

Käyttäjä kirjoittanut 12.04.2021 klo 06:59

Olen lähdössä psyk.polille ensin ja sieltä sitten työharjoitteluun, kotimatkalla olen taatusti väsynyt, mutta toivottavasti onnellinen.  😀😴 💤🚲🚶

Käyttäjä kirjoittanut 13.04.2021 klo 16:55

Kävin korona-rokotuksessa. Vähän huimausta. Olin työssä, en jaksanut, viitsinyt, tehdä paljonkaan töitä. Pomo kävi parikertaa kyselemässä, miksi en tee hommia!

Käyttäjä kirjoittanut 15.04.2021 klo 08:25

En oikeastaan jaksa tehdä tätä työtä, liikaa seisomista jaloilla, ei pääse istumaan, mutta yritän silti selviytyä yhden päivän kerrallaan töistä. Positiivista on etten polta tupakkaa työaikana. 2 taukoa 10 min. ei ole paljoa 5 tunnissa. 😁😫👍

Kun pääsen kotiin laitan ruokaa ja syön, ja menen lepäämään. 😴💤💤 Siinä päiväni.

Käyttäjä kirjoittanut 15.04.2021 klo 19:13

Tänään sovimme vastuuopettajani kanssa työpaikallani että ensi viikosta lähtien käyn vain joka toinen arki päivä työssä, koska se käy liikaa voimilleni. Sain selkäni niin kipeäksi etten voi kunnolla kävellä ja istua. Maatessani nouseminen sattuu pirusti. Saakeli sentään, koska en ole sellainen invaliidi millaista minusta kyhätään, koska muuten voisin itse tehdä työtä. 🚶

Käyttäjä kirjoittanut 16.04.2021 klo 08:54

Olen liian rasittunut että uskaltaisin lähteä polkupyörällä työhön, enkä tiedä onko minulla bussilipussa riittävästi rahaa että pääsisin molempiin suuntiin bussilla. Mietin myös pois jäämistä työstä, pitäisi ehkä käydä päivystävällä lääkärillä oireiden tähden, ne ovat ihan liialliset olosuhteisiin nähden.  😁

Käyttäjä kirjoittanut 18.04.2021 klo 15:28

Maanantaina työharjoitteluun, ja pitää kyetä jaksamaan ajaa työhön kello 10-15 ja ajaa kotiin takaisin polkupyörällä. Ja tehdä töitä jalkojensa päällä kello 10-15, lukuunottamatta 2  kahvi taukoa (10 min ja 10 min.) jotka ovat työaikana.

Tiistaina on kello 8.15 psyk.polilla sh hoitaja. Vaihdan taas tabletit injektioon, se on parempi. Ehkä sitten ei ole väliä sillä muistanko ottaa verenpainelääkkeet aamulla ja illalla. Muistan ne todennäköisesti kuitenkin, mutta psyk.lääke on vakaampi. Ei kaikilla ole sellaista pakkoa ottaa psyk.lääke kuin minulla (jos en halua sairaalahoitoon). Psykiatria ei kestä sitä jännitystä.

Käyttäjä kirjoittanut 20.04.2021 klo 09:19

Keskiviikkona työharjoitteluun, josta sain omat korttini ja leimauslätkäni, joka pitää leimata kuin tulee työhön ja kuin lähtee työstä. En ole vielä käyttänyt.

Torstaina pitää hakea lääkkeet apteekista, ja katsoa jos postiin olisi tullut paketti.

Käyttäjä kirjoittanut 22.04.2021 klo 20:42

Perjantaina menen työharjoitteluun bussilla koska on luvattu sadetta iltapäiväksi. Ja oletan että myös sataa iltapäivällä kuin pääsen työstä pois. En halua kastua läpimäräksi ajamalla polkupyörällä, siellä on sen verran kylmä sää.

Viikonlopun vietän kotonani, ja toivottavasti se kuluu mukavasti, sitten katson maanantaina millainen sää on ja päätän millä kuljen työhön ja takaisin kotiin.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 23.04.2021 klo 06:07

Kuulostaa fiksulta! Miltä töissäkäynti on nyt tuntunut, kun sitä on pari viikkoa takana?

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta, 12 kuukautta sitten. Syy: ajan korjaus
Käyttäjä kirjoittanut 23.04.2021 klo 08:09

soroppi kirjoitti:
Kuulostaa fiksulta! Miltä töissäkäynti on nyt tuntunut, kun sitä on pari viikkoa takana?

Onhan se aika raskasta mutta osa-aikaisesti olen työssä, en usko että jaksaisin täysiä päiviä tehdä työtäni, ja en ole joka päivä työssä. Muuten olisin ihan loppu. Näin sateisten päivien aikana olen mennyt bussilla työhön. En saa palkkaa työstäni.

Käyttäjä kirjoittanut 26.04.2021 klo 08:41

Ei tätä työharjoittelua ole enää kuin vähän yli kuukausi jäljellä, sitten minun pitäisi valmistua, ja hakea ansio työtä. En ole varma haluanko edes työhön, mutta luultavasti pidän kesän vapaata, ja aloittelen syksyllä jos vielä on haluja.