Kiitos daleg ja salainen, minulla oli niin mukava viikonloppu suvun kanssa etten tarvinnut foorumi.
Liikunnasta en ole vielä keksinyt mikä olisi sopiva määrä. Välillä tuntuu, että jaksaisin tehdä lumitöitäkin mutta se on netin kaikkein hulluinta mitä nyt voisin tehdä. Kaikki suosittelevat kävelyä mutta, kun en ole oikein tottunut tyhjää kävelemään, en siitä saa hirveästi nautintoa. Pojan koiran kanssa kävely tuntui mielekkäältä ja sainkin sen kaveriksi koko viikoksi.
Venyttely sattuu leikkausarpiin vieläkin ja sitäkin asiaa pitäisi saada kysyä joltakin, onko ihan normaalia?
Minulle ei ole sanottu että sairastan sepelvaltimotautia. Luin sen epikriisistä ja vasta sen oikein ymmärsin, kun tuli postista uusi Kela- kortti. Luulin parantuneeni kun tehtiin ohitusleikkaukset. Sepelvaltimotauti on kai niin yleinen sairaus, että terveydenhuollon ammattilaiset eivät jaksa siitä enää puhua ja opastaa.
Minulle on myös määrätty verenpainelääkitys vaikkei paineeni ole koskaan ollut koholla. Kysyin siitä ja on niin vaan tapana tehdä. Kysyin myös ostanko verenpainemittarin kotiin ja vastattiin voin sen ostaa, jos siltä tuntuu. Ei ole siltä tuntunut, kun rahatilanne ei ole kovin hyvä vaikka minusta tuntuu, että verenpaineeni laskee liian alas välillä ja huimaa.
Minä otin sinulta, salainen, vinkin ja otin nitrosuihkeen illalla. Heräilen öisin siihen, kun vasen käteni on aivan turtunut ja nyt kun otin nitron, nukuin koko yön.
Olen niin vähän elämässäni syönyt lääkkeitä ettei tälläinen itselääkitys tunnu luontevalta mutta, kun ei ammattilaisia kiinnosta, niin on kai itse määrättävä oma lääkityksensä.