2suuntainen ja liikunta

2suuntainen ja liikunta

Käyttäjä juro50 aloittanut aikaan 12.04.2015 klo 18:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä juro50 kirjoittanut 12.04.2015 klo 18:26

Hei kaikille
Kirjoitan tänne liikunnan hyödyllisyydestä ja haitoista
Mietin olenko koukussa liikuntaan koska on lähes pakonomainen tarve lähteä lenkille lähes päivittäin.Eilenä tein aamusta muutaman tunnin pyörälenkin jonka jälkeen olin fyysisesti aivan puhki.Toisaalta aivot erittivät endorfiineja elikä liikunnan tuottamaa hyvän olon hormoonia,niin henkinen olo oli erinomainen .
Sama toistui tänä aamuna tosin tein lyhyemmän lenkin että pääsisimme kyläilemään.
nyt ei fyysinen rasitus niin kova,mutta hakemani hyvän olon tunne tuli-

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 21.09.2015 klo 11:35

Hei kaikki
Viikon loppu tuntui menevän äkkiä.Harrastin liikuntaa molempina päivinä.Tänään vesisade joten pidän taukoa.Nukuin noin 8tuntia,enkä heräillyt välillä.

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 23.09.2015 klo 12:34

Hei kaikki
Kyllähän nukuttaan noin 10tunnin yö unia ja väynyt olo silti.Olen siitä huolimatta ulkoillut.
Lääkkeet samat kuin ennenkin.😎

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 24.09.2015 klo 15:32

Hei
Yö tuli nukuttua ihan ok.Tein puolentoista tunninlenkin,aurinkoisessa säässä.Tuntuu että tänään lenkki kulki kuin kesällä.😎

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 27.09.2015 klo 14:52

Hei kaikille
Tulihan taas liikuttua noin puolitoista tuntia.Aurinko ehtimennäpilveen mutta muuten ihan ok ulkoiluilma.Hirvestäjiä näkyi liikkuvan tien pientareella oranseissa liiveissään.
Ketipinoria otin eilen päivällä 25mgtabletin mutta tekee olon huonommaksi,tyydyn tuohon ilta tablettiin.

😎

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 30.09.2015 klo 12:14

Hei kaikki
Tullut taas liikuttua jonkin verran nauttien syksyisestä säästä.Olen nukkunutnoin 9tuntia yössä.Nukahtamiseesa ollutjonkin verran vaikeuksia,vaikka olen ottanut olan ja ketin iltaisin.Hyvät syyspäivän jatkot kaikille.😎

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 02.10.2015 klo 10:24

Hei
Tulihan päivän liikunnat suoritettua ennen myrskyä.Nukuin hyvin sikeästi noin 8tuntia.
Hyvät viikonloput kaikille.

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 06.10.2015 klo 14:14

Hei kaikille
Liikuttu on päivittäin.Tänään oli tosi hieno syyskeli.Lunta odotellaan jo.Lääkeitä mennyt edelleen iltaisin Keti ja olantsaNukkuminen on ollut ihan ok.😎

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 08.10.2015 klo 11:51

Hei
Tänäänkin upea päivä.kävin katselemassa alkavaa ruskaa.Eilen yritin katsella revontulia mutta en onnistunut näkemään yhtään.Olo on selvästi huonompi kuin edellis päivinä,väsyttää tolkuttomasti.

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 12.10.2015 klo 07:46

Huomenta kaikille
Ilmeisesti jonkinlainen syysmasennus iskenyt kun väsyttää tolkuttomasti.Yritän tänään tehdä lyhyen lenkin jos vaikka väsymys häviäisi.

Käyttäjä nutri kirjoittanut 12.10.2015 klo 10:32

Hei juro50, minä olen pyrkinyt joka aamu lähtemään kävelylle vaikka kuinka väsyttäisi. Heti aamustako tekee sen liikunnan, voi sitten lopun päivää olla miten jaksaa. Yhden päivän viikosta annan itselleni vapaata liikunnasta mutta muina päivinä teen jotain.

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 13.10.2015 klo 11:56

[
Hei kaikki
Hei nutri hienoa että jaksat noin paljon liikkua.itse liikuin myös kesällä paljon mutta nyt väsyttää enemmän,ja eikä joka päivä jaksa lenkille lähteä.Tänään on hienoilma mennä ulkoilemaan

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 15.10.2015 klo 09:34

Hei kaikki
Tänäänhieno ulkoilu sää aurinko paistaa,lähden nyt heti aamusta,kun on asioita hoidettavana iltapäivästä.Nukuin pitkästä aikaa hyvin😎

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 16.10.2015 klo 10:47

Hei
Tänään myös hieno ilma lenkkeillä.Nukuin hyvin heräämättä kesken unien.Olen muutamana päivänä joutunut ottaa keti 25mg huonoon oloon,siis vitutukseen.Se on auttanut.Viikonloput kaikille.😎

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 19.10.2015 klo 10:16

Hei kaikki
Viikonloppu meni kuntoilessa.Pidän tänään välipäivän.
Olen joutunut turvautumaan kei25mg päivittäin ,huonoon oloon.Se on auttanut.Rivaa enole ottanut moneen viikkoon.Voi olla että rivasta vieroitusoireita?😎

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 20.10.2015 klo 11:07

Hei
Tulin juuri noin tunnin lenkiltä,pilvinen syyssää.nukuin hyvin.
Ensi viikonloppuna täytyy muistaa kellon kääntö.Ottaa päähän koko ajan siirtely,vaikka olen eläkkeellä.Nyt kahvia juomaan.😎