Aikuisen elämää

14 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä apilanlehti aloittanut aikaan 13.04.2015 klo 23:27 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille Sanonpa sanon,et nyt immeiset ottakaapa kiinni kaikesta pienestäkin positiivisesta asiasta Eihän niitä heti näy,ei mut kuulkaapa,ei muut ihmiset,ei terapeutit,ei toiset kukaan,ei ees lähimmät voi teitä mihinkään ihmeen tilaan nostaa-eikä lääkkeet tms. Sinä olet sinä ja elämäsi on sinun-älä odota muilta parannusta..älä turhaan odota Hitaasti-mutta varmasti-parantuminen tulee-sinusta on kysymys…

avaus

2
Käyttäjä kadoksissa29 aloittanut aikaan 15.04.2015 klo 10:26 kohteessa Aikuisen elämää

Minä olen 29 vuotias, vakituinen työpaikka, kilpaurheilija. Toissa päivänä havahduin koiran kanssa lenkillä siihen etten tiennyt missä olen ja lislisäksi olin laskenut alleni. päällisin puolin saattaa vaikuttaa että olen vahva ja selviän haasteista. Sen kuvan haluan antaa. En näe ulospääsyä oravanpyörästäni joka on kestänyt 15 vuotta. Minut raiskattiin milleniumina. Sen…

Käyttäjä epm aloittanut aikaan 12.04.2015 klo 02:11 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin tänne tulla purkamaan tuntojani. Avainsanat oikeastaan ovat avioero, työttömyys, yksinäisyys, peliongelmasta johtuva luottotiedottomuus ja köyhyys. Elikkäs olen hiljattain eronnut koko aikuisiän kestäneestä liitosta ja olin tässä se jätetty osapuoli. Ero tuli loppujen lopuksi täytenä yllätyksenä. En kuitenkaan sen enempää tässä tuosta erosta paasaa… Pahinta erossa oli ehkä kuitenkin se,…

Käyttäjä HES89 aloittanut aikaan 14.01.2014 klo 16:09 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla todettiin skitsofrenia noin 6 vuotta sitten. Olen saanut hoitoja, kuten keskusteluapu, lääkkeet ja sähköhoito. Olen ollut muutaman kerran myös sairaalassa. Hoidosta huolimatta kärsin psykoottisista oireista, voimakkaasta ahdistuksesta ja voimattomuudesta. Oireina minulla on tarkkailutuntemukset eli kameroita ja salakuuntelulaitteita asunnossani. Olen varma, että vanhemmat ovat käyneet asentamassa ne minun ollessa poissa…

Käyttäjä ElliNelli aloittanut aikaan 10.04.2015 klo 20:18 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 40 vuotias nainen. Olen hyvin sairas ihminen, vaikka ulkoapäin se ei aina siltä näytäkkään. Sairastan syöpää, parantumatonta, mutta aika hidasta syöpää onneksi. Sairastan myös skitsofreniaa, jo n.20 vuotta on sitä tautia kannettu. Sairastan myös bulimiaa, sitä jo liki 30 vuotta sairastaneena. Näiden lisäksi on pienempiä sairauksia moniakin. En siis…

Käyttäjä appleseed aloittanut aikaan 11.03.2015 klo 15:13 kohteessa Aikuisen elämää

Olen syönyt psyykelääkkeitä vuosikausia. Lääkkeet ja annokset on pysynyt melkein samana jo ehkä muutaman vuoden. Eikä minulla oikeastaan ole mitään lääkkeitä vastaan. Tällä viikolla ne vaan alkoi kyllästyttämään. Varmaan lääkkeet on pitänyt minua kohtalaisessa voinnissa. Mutta rasittaa kun elämäni ei niiden avulla tai minkään hoidon avulla kuitenkaan muutu hyväksi. Ei…

Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 19.03.2015 klo 20:18 kohteessa Aikuisen elämää

Nii minkälaisia sivuvaikutuksia siitä tuli aluks ja miten se on vaikuttanu oloon? Ja käytättekö sitä unen saantiin vai ihan päivittäisenä masennuslääkkeenä? Mun ku pitäs alottaa tuo lääke unettomuuteen, mut pelottaa ne sivuvaikutukset..

Käyttäjä minävaan00 aloittanut aikaan 06.04.2015 klo 19:10 kohteessa Aikuisen elämää

Onko täällä ketään jolla diagnoosina persoonallisuushäiriö riippuvaisin piirtein? miten se teillä oireilee,vaikeuttaako elämää miten vai ei ollenkaan? itellä todettu vuosia sitte persoonallisuushäiriö riippuvaisin ja estynein piirtein ja varsinkin tuo riippuvainen persoonallisuushäiriö on ollut mulla varmaan ihan lapsesta saakka… Mulla myös masennus diagnoosina ollu vuosia ja lääkitys siihen. Masennus kausien pahenemisen…

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 05.04.2015 klo 01:53 kohteessa Aikuisen elämää

Tiedättehän sanonnan ”itku pitkästä ilosta”. Tuntuu että ainakin omassa elämässäni tuo parsi pitää paikkansa. Minulla on jatkuvasti tunne siitä, että miellyttävää kokemusta elämässä on seurattava aina paha morkkis milloin mistäkin. Tuntuu, että ainakin omassa elämässäni on jokin säädetty vakio nautintoa, tai mukavaa elämää ja loput onkin sitten silkkaa kärsimystä. En…

Käyttäjä LonelyWolf aloittanut aikaan 06.04.2015 klo 12:18 kohteessa Aikuisen elämää

Etukäteen ajateltuna neljän päivän loma tuntui hyvältä ja helpottavalta ajatukselta, mutta nyt kun on neljättä päivää yksin kotona eikä ole koko aikana puhunut kenellekään ääneen sanaakaan, niin alkaa ahdistus kasvaa. Erityisesti tänään aamulla on ollut hirveä paniikinomainen ahdistus päällä. Kuin hukkuisi jonnekin tyhjyyteen. Tunnen itseni niin arvottomaksi ja turhaksi. Tulevaisuus…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: