Työttömyyteen liittyvät aiheet

Työttömyyteen liittyvät aiheet

Käyttäjä Kotkatar aloittanut aikaan 28.12.2014 klo 22:29 kohteessa Ryhmächattejä koskevat keskustelut
Käyttäjä Kotkatar kirjoittanut 28.12.2014 klo 22:29

Työttömyys
Uudelleenkoulutus
Pitkäaikaistyöttömyys
Määräaikaiset työsuhteet
yms.

Käyttäjä marmori kirjoittanut 30.07.2015 klo 15:32

Kiinnostaisi kuulla miten muut kuluttavat päivänsä ja aikansa ilman työtä tai koulua? Itse olen ollut sairaslomalla vuoden verran ja suurin ongelma on pitkästyneisyys mikä ei auta vakavaan masennukseen lainkaan mutta liikkelle lähteminen on haastavaa enkä edes tiedä mitä tekisin kaupungissa jossai ei ole ystäviä eikä tuttuja.

Käyttäjä Wutwut kirjoittanut 31.07.2015 klo 04:19

marmori kirjoitti 30.7.2015 15:32

Kiinnostaisi kuulla miten muut kuluttavat päivänsä ja aikansa ilman työtä tai koulua? Itse olen ollut sairaslomalla vuoden verran ja suurin ongelma on pitkästyneisyys mikä ei auta vakavaan masennukseen lainkaan mutta liikkelle lähteminen on haastavaa enkä edes tiedä mitä tekisin kaupungissa jossai ei ole ystäviä eikä tuttuja.

Samaapa olen miettinyt. Itse asun pienessä kunnassa niin täällä ei ole edes mitään harrastuksia mahdollista edes ajatella.
Sisällä vaan tulee oltua päivät pitkät.
Joskus kaupallakin käynti on ylitse pääsemätön asia. Etenkin, kun siellä näkee ns entisiä asiakkaita. Tällä kylällä ihmiset on vielä niin hirveän uteliaita, että tuleekin kaupalla käytyä 7-8 aikaan aamulla, että mahdollisimman vähän tulisi ihmisiä nähtyä, jotka saattaisivat udella työttömyydestä/siitä miksi jäin pois työpaikaltani.