Teematoiveita?

Teematoiveita?

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 06.05.2009 klo 12:20 kohteessa Ryhmächattejä koskevat keskustelut
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 06.05.2009 klo 12:20

Hei kaikki Tukinetin käyttäjät!

Kesä- ja heinäkuun liveryhmien teemat päätetään ihan pian. Vielä ehtii esittämään toiveitansa! Toiveita voi laittaa vaikka tähän ketjuun tai palaute -osion kautta.

Liveryhmät jatkuvat edelleen siten, että noin joka toinen kerta on avoin teema, ja joka toisessa liveryhmässä keskustellaan ennalta sovitusta teemasta.

Käyttäjä meebu kirjoittanut 06.05.2009 klo 15:49

Toivoisin keskusteluja perheväkivallasta ja miten sellaisesta kokemuksesta voi päästä yli, se voisi olla yksi teema... sit muita... raskaus ja lääkkeet, sairaseläke, sairausten (myös somaattisten) tuomat rajoitukset ja niiden kanssa eläminen..

Käyttäjä kirjoittanut 08.05.2009 klo 06:40

Toivoisin puhetta seksi-ja seurusteluongelmista sillä tavalla ettei silloin vain puhuttaisi hyväksikäytöstä.

Minä yritän olla kohtelias mutta en mitenkään osaa sanoa asiaa muuten. Mutta kun on ollut seksuaalisuus aihe jo monta kertaa, silloin puhutaan vaan hyväksikäytöstä ja tukihenkilötkin osaavat vaan siitä ongelmasta puhua. Mutta jos on muutenkin seksi-seurusteluongelmia, niin tukihenkilöiden ammattitaito ei riitäkään siihen keskusteluun ja usein sitten ei kannata olla ryhmässä mukana.
Minä tiedän tai luulen tietäväni, että hyväksikäyttö on kamala asia eikä siitä selviä koskaan kai mutta muillakin on seksuualisuusongelmia ja niistä haluaisi puhua.

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 08.05.2009 klo 11:17

Hei maanvaiva,

Kiitos palautteestasi.

Kesällä yhden liveryhmän teemaksi on tulossa seurustelu. Tarkemmat tiedot tulevista teemoista tulevat näkyviin Tukinettiin ensi viikon aikana.

Kata

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 06.07.2009 klo 20:33

Hei!

Se kesän 'seurustelu'teemako jo oli ja meni?
Eikö se aihe kestäisi käsittelyä vaikka kerran kuukaudessa kun se on niin koskettava aihe itse kullekin ikään sukupuoleen tai kokemuksiin katsomatta?
Eli toivoisin usein uusintaa siitä teemasta - epäilenpä etten ole harvinainen siitä keskustelua useammin kaivatessa.