pahasti lääke addiktoitunut :(
hei
minulle kelpaa kaikenlaiset tarinat ja kohtalotovereiden neuvot ja apu kuinka voisin päästä eroon lääkeriippuvuudestani, olen noin vuoden syönyt selkäkipuun oxycontin lääkettä ja annokset ovat jo lääkärinkin mielestä pilvissä, mutta itsekkin huomaan jo olevani pahassa koukussa kun lääkkeet loppuvat 1,5 – 2 viikkoa ennen kuin pitäisi ja olo on ihan kauhea sitten vierotusoireissa kun lääke loppuu kuin seinään kesken, en mahda itselleni mitään, vaikka kuinka illalla päätän että huomenna alan vähentää ym. mikä nyt neuvoksi??? kipukaan ei pysy pikku annoksilla poissa enään, alkoholista ja tupakasta olen helposti päässyt eroon jo reilut 2 vuotta sitten, en kyllä juurikaan paljoa alkoa ottanut viimeiseen 15 vuoteen… vieroitushoitoon ei oikein mahdollista olisi lähteä…. omakotitalo meillä ja talon asiat jäävät sitten hoitamatta, vaimo päivät töissä ja ei jaksa yksin sekään kaikkea tehdä ☹️
kertokaa ihmiset miten olette itse taistelleet vastaavanlaisesta riippuvuudesta eroon, halua olisi lopettaa, mutta ei vaan aivoissa joku logiikka sitä anna tehdä, en ymmärrä enää itseäni, en ole koskaan uskonut olevani helposti addiktoituva tyyppi, vaan näköjään olen….