Oletko sinä erityislapsen sisarus? – Erityinen sisaruus chatit Tukinetissä

Oletko sinä erityislapsen sisarus? - Erityinen sisaruus chatit Tukinetissä

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 21.09.2016 klo 08:22 kohteessa Ryhmächattejä koskevat keskustelut
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 21.09.2016 klo 08:22

Erityinen sisaruus -chatit alkavat Tukinetissä tänään ke 21.9. klo 18-20!

Oletko sinä erityislapsen sisarus? Voit asua vielä kotona tai olla jo aikuisikään ehtinyt. Tule mukaan jakamaan kokemuksiasi erityisenä sisaruksena muiden sisarusten kanssa! Ryhmissä käytävät keskustelut tarjoavat mahdollisuuden päästä peilaamaan omia kokemuksiaan muiden erityisten sisarusten kanssa. Samalla saadaan ensiarvoisen tärkeää tietoa siitä, miten erityisiä sisaruksia voitaisiin paremmin tukea.

Lue lisää! https://www.tukinet.net/tiedotteet/nayta.tmpl?id=96

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 08.11.2016 klo 10:43

Hei ja tiedoksi kaikille:

Seuraava Erityinen sisaruus -chat on Tukinetissä huomenna keskiviikkona 9.11. klo 18-20! Keskustelun teemana on: Minun erityinen sisaruuteni.

Oletko sinä erityislapsen sisarus? Voit asua vielä kotona tai olla jo aikuisikään ehtinyt. Tule mukaan jakamaan kokemuksiasi erityisenä sisaruksena muiden sisarusten kanssa! 🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 13.12.2016 klo 09:54

Hei ja muistutus!

Seuraava Erityinen sisaruus -chat on Tukinetissä jo tänään tiistaina 13.12. klo 18-20. Keskustelun teemana on: Minun erityinen sisaruuteni.

Oletko sinä erityislapsen sisarus? Voit asua vielä kotona tai olla jo aikuisikään ehtinyt. Tule mukaan jakamaan kokemuksiasi erityisenä sisaruksena muiden sisarusten kanssa! 🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 24.01.2017 klo 12:20

Hei ja tiedoksi kaikille:

Vuoden ensimmäinen Erityinen sisaruus -chat on Tukinetissä jo huomenna keskiviikkona 25.1. klo 18-19.30. Keskustelun teemana on: Minun erityinen sisaruuteni.

Keskustelu on tarkoitettu kaikille erityislasten sisaruksille. Voit asua vielä kotona tai olla jo aikuisikään ehtinyt.

Tule siis mukaan jakamaan kokemuksiasi ja ajatuksiasi! 🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 20.03.2017 klo 13:09

Hei, 🙂🌻

Tiistaina 21.3. Tukinetissä on jälleen vuorossa Erityinen sisaruus -chat. Chat on klo 18-19.30 ja se on tarkoitettu kaikille erityislasten sisaruksille, riippumatta siitä asuuko edelleen kotona vai onko jo aikuisikään ehtinyt. Keskustelun teemana on: Minun erityinen sisaruuteni.

Tule mukaan! 🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 21.03.2017 klo 10:44

Kata_K kirjoitti 20.3.2017 13:9

Hei, 🙂🌻

Tiistaina 21.3. Tukinetissä on jälleen vuorossa Erityinen sisaruus -chat. Chat on klo 18-19.30 ja se on tarkoitettu kaikille erityislasten sisaruksille, riippumatta siitä asuuko edelleen kotona vai onko jo aikuisikään ehtinyt. Keskustelun teemana on: Minun erityinen sisaruuteni.

Tule mukaan! 🙂👍

Huom!

Aikaisemmasta ilmoituksesta poiketen tämänpäiväisessä Erityinen sisaruus -chatissä keskustellaan teemasta: Sisaruksen suru. Tule siis mukaan, jos olet menettänyt sisaruksesi.

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 16.05.2017 klo 10:37

Hei ja muistutus 🙂🌻

Seuraava Erityinen sisaruus -chat on Tukinetissä keskiviikkona 17.5. klo 18-19.30. Chat on tarkoitettu kaikille erityislasten sisaruksille, riippumatta siitä asuuko edelleen kotona vai onko jo aikuisikään ehtinyt.

Keskustelun teemana on: Sisaruksen suru.

Tervetuloa mukaan!