Olen työtön ja teen valtavasti virheitä päivittäin

Olen työtön ja teen valtavasti virheitä päivittäin

Käyttäjä Suopert aloittanut aikaan 03.05.2023 klo 08:10 kohteessa Ryhmächattejä koskevat keskustelut
Käyttäjä Suopert kirjoittanut 03.05.2023 klo 08:10

Hei kaikille. Olen Suopert

Kerron hieman itsestäni. Olen 32 vuotias mies ja tällä hetkellä työtön. Olen kyllä aikaisemmin työskennellyt keittiö hommissa. Mutta se ei ollut koskaan mukavaa hommaa, ei vaikka työpaikkaa vaihtoi, hyvin stressaavaa, masentavaa ja yksinäistä joten irtisanouduin siitä enkä ole katunut sitä päivääkään. Nyt olen viime vuonna (2021-2022 vuonna) osallistunut peli-ala koulutukseen (lähinnä ohjelmoinin) ja siitä innostuin enemmän.

Unelmani on tulla sarjakuva taiteilijaksi ja peli-ala tukee kyllä tätä hommaa. Sarjakuvien parissa olen piirtänyt yli kymmenen vuotta ja ei, en ole kehittynyt piirtämisessä tasan yhtään mihinkään. Kun siis jaan uusimmat sarjakuva sivut ja muut taiteeni nettiin muiden katsottavaksi, kukaan ei kommentoi, ja se kertoo että olen tehnyt taas satoja virheitä kuten joka ikinen kerta. Mutta koska olen niin tyhmä, en huomaa niitä virheitä itse.

Häpeän itseäni, vihaan itseäni kun en osaa yksinkertaista ja maailman helpointa asiaa ja työtä kuten piirtäminen ja peli-ohjelmointi. Eikä ole myöskään ihme että olen työtön, sillä eihän kukaan palkaa näin surkeaa työn tekijää.

Tarvitsen vähän neuvoja mitä pitäisi tehdä sillä itseluottamus on vähän kateissa ja en halua enää hukkua stressin ja masennuksen alle.

Kiitos kun luitte

Suopert

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 1 vuosi sitten.
Käyttäjä Suopert kirjoittanut 03.05.2023 klo 20:32

Aah, tietenkin... ei vastauksia... Mutta en ole yllättynyt tästä. Ei kukaan muukaan vastaa minun hakemuksiin ja kyselyihin... Anteeksi että vaivasin, anteeksi että olen tyhmä ja huono ja anteeksi että edes kirjoitin masentuneen mielentilani tänne... Anteeksi