Mitä sit jos oikeesti ei meinaa jaksaa

Mitä sit jos oikeesti ei meinaa jaksaa

Käyttäjä Rikottu tyttö😖 aloittanut aikaan 21.11.2015 klo 00:02 kohteessa Ryhmächattejä koskevat keskustelut
Käyttäjä Rikottu tyttö😖 kirjoittanut 21.11.2015 klo 00:02

Hei!
Mä en oikeasti tiedä mitä Mä teen kun oon henkisesti loppuun palanut ja sit tää mun tilanteeni ja vointini vähän niinkuin vaikeuttaa asiaa.
Mä oon saanut tällä viikolla kolme paniikkikohtausta ja sit vointi on ollut todella kamala oon halunnut vaan viillellä mutta en oo pystynyt tekee sitä.

(olen viillellyt nyt jo kaksi vuotta)😭

Mä haluaisin tästä maailmasta pois jonnekin ihananaan paikkaan missä mua arvostettaisiin ja sit missä mulla olisi väliä asioissa.
En nyt tarkoita suoranaisesti että haluun tehdä itse murhan mutta Mä haluun nää kaikki mun pahan olon ja vaikean olon henkisesti nyt kokonaan pois musta oon kärsinyt niistä jo kauan.
😭
Noihin kohtauksiinkaan mulla ei oo mitään keinoa hallita niitä ja sit koko elämäni on sotkussa ja ihan sairaan sekaisin.
Mä en pysty sanomaan kenellekkään että oon oikeasti loppu ja ei mua uskottaisi koska käyn kuitenkin koulussa vaikka vointi onkin surkea mutta Mä käyn sen takia että mut pakotetaan käymään.
Mä oon palanut loppuun jo henkisesti ja todella lähellä että palaisin fyysisestikkin.😭

Kiitos teille ketkä vastaatte

Anteeksi toi mun viestin epäselvyys 😞