Minä ja syöpä -chatit

Minä ja syöpä -chatit

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 31.08.2018 klo 09:12 kohteessa Ryhmächattejä koskevat keskustelut
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 31.08.2018 klo 09:12

Hei ja tiedoksi kaikille:

Suomen Syöpäpotilaat järjestää Tukinetissä tulevana syksynä Minä ja syöpä ryhmächattejä.

Chatit ovat joka toinen keskiviikko 5.9. alkaen klo 18-19 ja niissä voi keskustella nimettömänä nimimerkin turvin vertaisten kanssa. Mukana on myös omilla nimillään keskustelevia vierailijoita ja Suomen Syöpäpotilaat ry:n työntekijöitä.

Iltojen teemat ovat

5.9. Arki sairastumisen jälkeen

19.9. Syövän uusiutumisen pelko

3.10. Syöpä ja työ

17.10. Talousasiaa. Mukana Takuusäätiön asiantuntija!

31.10. Palautuminen ja voimavarat

14.11. Ravitsemusterapeutti vierailee

28.11. Uusille urille sairastumisen jälkeen

12.12. Virtuaaliglögit

Tervetuloa mukaan! 🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 18.09.2018 klo 09:46

Hei ja muistutus:

Seuraava Suomen Syöpäpotilaat ry:n järjestämä Minä ja syöpä ryhmächat on Tukinetissä jo huomenna keskiviikkona 19.9. klo 18-19 ja keskustelun teemana on: Syövän uusiutumisen pelko.

Chatissä voi keskustella nimettömänä nimimerkin turvin vertaisten kanssa. Mukana on myös omilla nimillään keskustelevia vierailijoita ja Suomen Syöpäpotilaat ry:n työntekijöitä.

Tervetuloa mukaan! 🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 17.10.2018 klo 08:59

Muistutus!

Seuraava Minä ja syöpä chat on Tukinetissä jo tänään keskiviikkona 17.10. klo 18-19! Tällä kerralla chatissä voi jutella sairastuneen taloudesta ja muustakin mielen päällä olevasta.

Tervetuloa saamaan ja antamaan vertaistukea! 🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 31.10.2018 klo 08:47

Tiedoksi:

Seuraava Suomen Syöpäpotilaat ry:n järjestämä Minä ja syöpä ryhmächat on Tukinetissä jo tänään keskiviikkona 31.10. klo 18-19 ja keskustelun teemana on: Palautuminen ja voimavarat.

Chatissä voi keskustella nimettömänä nimimerkin turvin vertaisten kanssa. Tervetuloa mukaan! 🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 30.01.2019 klo 09:08

Hei ja tiedoksi kaikille:

Vuoden ensimmäinen Suomen Syöpäpotilaat ry:n järjestämä Minä ja syöpä ryhmächat on Tukinetissä jo tänään keskiviikkona 30.1. klo 18-19 ja keskustelun teemana on: Arki syövän kanssa.

Tervetuloa mukaan! 🙂👍

Käyttäjä leda kirjoittanut 30.01.2019 klo 18:01

Katsotaan toimiiko tämä

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 31.01.2019 klo 08:40

Hei nimimerkki Leda ja tiedoksi muillekin!

Kun chat on käynnissä siihen pääsee mukaan Ryhmät -osion välilehdeltä Liveryhmät. Mene haluamasi chatin kohdalle ja klikkaa Osallistu liveryhmään -linkkiä.

Myös sivun vasemmassa laidassa näkyy aina kaksi seuraavaa tai käynnissä olevaa chattiä, joten sitäkin kautta mukaan pääsee.

Kysykää, jos tarvitsette lisää neuvoja. 🙂👍

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 12.02.2019 klo 13:23

Miten syöpä voi vaikuttaa perhe- ja parisuhteeseen?

Huomenna ke 13.2 klo 18-19 Minä ja syöpä -chatissä on aiheena läheisen merkitys syöpään sairastuneelle. Mukana asiantuntijana seksuaalineuvoja ja toimintaterapeutti.

Chatin löydät täältä Tukinetistä esim. välilehdeltä Liveryhmät. Tule mukaan!🙂🌻

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 27.02.2019 klo 08:22

Hei ja muistutus!

Tänään keskiviikkona 27.2 klo 18-19 Tukinetissä on Minä ja syöpä -chat, jossa aiheena on:

Entä jos en parane? Vierailemassa palliatiivisen poliklinikan apulaisosastonhoitaja.

Chatin löydät kyseisenä aikana täältä Tukinetistä esim. välilehdeltä Liveryhmät. Tule mukaan!🙂🌻

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 13.03.2019 klo 08:19

Tiedoksi:

Minä ja syöpä -chat on Tukinetissä jälleen tänään keskiviikkona 13.3. klo 18-19.

Chatissa jutellaan siitä, miten talous kestää sairastumisen. Koetko painetta palata töihin aiemmin kuin vointi sallisi saadaksesi rahat riittämään? Vaikuttaako tiukempi tilanne sosiaalisiin suhteisiin? Onko sosiaalietuuksien suhteen haasteita?

Nyt on mahdollisuus vaihtaa anonyyminä ajatuksia näistä ja muista teemaan liittyvistä kysymyksistä! Mukaan kannattaa tulla vaikka osaksikin aikaa.

Linjoilla näitä asioita pohtimassa ovat myös Minä, syöpä ja työ -hankkeen vapaaehtoinen vertainen, työelämäkoordinaattori Marketta sekä Henri Takuusäätiöstä.

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 27.03.2019 klo 16:28

Muistutus!

Tänään ke 27.3. Tukinetissä on taas Minä ja syöpä -chat klo 18-19!

Tällä kertaa aiheena on työhön paluu.

Mukana chattaamassa työelämäkoordinaattori sekä vapaaehtoinen chat-ohjaaja. Chatissa voit esittää kysymyksiä tai jakaa kokemuksia. Tule siis mukaan!
🙂🌻

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 09.10.2019 klo 12:20

Muistutus📢

Minä ja syöpä-chat on Tukinetissä jälleen tänään keskiviikkona 9.10. klo 18-19 ja tällä kerralla aiheena on: Työstä luopuminen.

Tule mukaan jakamaan ajatuksia vertaisten kanssa! 👍

Läydät chatin täältä https://tukinet.net/teemat/mina-ja-syopa-chat-1451834752/live-discussions/

tai pääset siihen myös Tukinetin etusivulta, kun chat on käynnissä. Muista kirjautua sisään ensin!

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 05.02.2020 klo 09:33

Muistutus❕❕

Minä ja syöpä ryhmächat on Tukinetissä tänään ke 5.2. klo 18-19 teemalla: Syöpä, työyhteisö ja esihenkilö.

Chatit on suunnattu syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Keskustelu käydään anonyymisti ja chattiin pääsee osallistumaan, kun on kirjautunut Tukinettiin.

Tervetuloa mukaan vaihtamaan ajatuksia ja kokemuksia sekä saamaan vertaistukea. 💐

Chat löytyy tältä sivulta.