Masennus ja ahdistus

Masennus ja ahdistus

Käyttäjä tiuhti9 aloittanut aikaan 12.02.2018 klo 13:05 kohteessa Ryhmächattejä koskevat keskustelut
Käyttäjä tiuhti9 kirjoittanut 12.02.2018 klo 13:05

Miten jaksatte joka aamu löytää elämänhalun. Miksi toisena päivänä aivan toivotonta ja toisena vähän helpompaa? Mikä aiheuttaa ahdistuksen aamuksi kun illalla hyvä olo kun menee nukkumaan? Ahdistuspillereillä mennään! Tukea ja rohkaisua tarviisin.tiuhti9

Käyttäjä Haavoittunut83 kirjoittanut 14.03.2018 klo 13:13

tiuhti9 kirjoitti 12.2.2018 13:5

Miten jaksatte joka aamu löytää elämänhalun. Miksi toisena päivänä aivan toivotonta ja toisena vähän helpompaa? Mikä aiheuttaa ahdistuksen aamuksi kun illalla hyvä olo kun menee nukkumaan? Ahdistuspillereillä mennään! Tukea ja rohkaisua tarviisin.tiuhti9

Hei!
Tiedän tunteen, itsellä ahdistaa lähes tulkoon joka päivä ja tuntuu ettei elämällä ole minulle mitään tarkoitusta tai annettavaa. Ahdistus ilmenee minulla myös fyysinä oireina jotka rajoittavat etten uskalla ulkomaailmaan kovinkaan usein asunnostani.
Mieliala lääkkeet ei pure ja toista kokeiltiin mutta tekin entistä levottomammaksi ☹️

Käyttäjä satu4 kirjoittanut 14.03.2018 klo 14:29

onko teillä tapana, että jäätte herättyänne sänkyyn makaamaan joskus tunneiksikin ja jauhamaan päässänne ahdistusta

Käyttäjä murtunutko kirjoittanut 03.05.2018 klo 16:45

tiuhti9 kirjoitti 12.2.2018 13:5

Miten jaksatte joka aamu löytää elämänhalun. Miksi toisena päivänä aivan toivotonta ja toisena vähän helpompaa? Mikä aiheuttaa ahdistuksen aamuksi kun illalla hyvä olo kun menee nukkumaan? Ahdistuspillereillä mennään! Tukea ja rohkaisua tarviisin.tiuhti9

En tiedä miten tai mistä saa voimaa, mutta jotenkin täytyy tämän kaiken kanssa yrittää jaksaa. Ja sinulle tiuhti9 paljon voimia ja rauhallista mieltä 🙂

Olen itse saanut diagnoosin ahdistus häiriöstä viime jouluna. kaikki alkoi kun rupesin saamaan sydämmen tykyttelyitä. Ensin en välittänyt niistä ajattelin , että ovat ehkä väsymystä. vaivoja kuitenkin tutkittiin ja mitään ei löytynyt jatkoin elämistä asian kanssa.

kuitenkin koko ajan vaiva painoi minua. Pelkäsin sydämmen tykyttelyjä, koska aikaisemmin ei ole ollut tälläistä. Kävin useita kertoja lääkärissä vuoden ajan. Oireita tuli ja meni sydämmen tykyttelyjä,vatsakipuja ja lopuksi oksetusta ja huimausta jopa näköhäiriöitä.

Viimeinen asia oli kun työterveydessä sanottiin, että eivät enää tiedä mikä minua vaivaa.
Murruin aivan täysin kotona illalla. Sain ensinmäisen paniikki kohtaukseni ja menin päivystykseen. Sieltä sain rauhoittavia joita en kuitenkaan uskaltanut ottaa. Sekä lähettee psyk. polille. ja sillä tiellä olen edelleen, käyn siis työssä koska se jotenkin pitää minut kasassa. Itken paljon toisinaan en niin paljon.

yritän päästä terapiaan ja auttaa itseäni niin paljon kuin voin.

VOIMIA kaikille muillekin jotka ovat samojen asioiden äärellä 🙂👍

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 01.04.2019 klo 11:06

tiuhti9 kirjoitti:
Miten jaksatte joka aamu löytää elämänhalun. Miksi toisena päivänä aivan toivotonta ja toisena vähän helpompaa? Mikä aiheuttaa ahdistuksen aamuksi kun illalla hyvä olo kun menee nukkumaan? Ahdistuspillereillä mennään! Tukea ja rohkaisua tarviisin.tiuhti9

Moi. Mulla on myös erittäin kovaa ahdistusta joka päivä ja tuntuu välillä ettei rauhoittava lääkitys auta. Mun pitää soittaa lääkärille. Kauhea olo tänäkin aamuna, kun heräsin. En ole juonut alkholia 4 vuoteen, mutta tunne on silti kuin olisi pahassa krapulassa.

 

En tiedä mistä kaivan sen elämänhalun, ehkä se tulee kuoleman pelosta. Haluan hyvän elämän. Mutta aina se ei ole itsestä kiinni ja välillä täytyy vain kärsiä se on karu fakta. Tsemppiä tiuhti9.