Live-ryhmät eivät toimi koneellani

Live-ryhmät eivät toimi koneellani

Käyttäjä Leijonamieli aloittanut aikaan 18.06.2012 klo 18:31 kohteessa Ryhmächattejä koskevat keskustelut
Käyttäjä Leijonamieli kirjoittanut 18.06.2012 klo 18:31

Olen yrittänyt osallistua live-ryhmiin jo useamman viikon ajan, mutta jostain syystä se ei toimi. Siis teknisesti. Pääsen ryhmään sisään ja alku sujuu hyvin, mutta sitten sivu jää jumiin. Kun sivu täyttyy keskustelusta ja normaalisti se skrollautuu alaspäin, niin mun koneessa se jumittaa. En siis näe muiden keskustelijoiden tekstejä enää, mutta muut ilmeisesti näkevät minun.

Ei auta vaikka kirjaudun ulos ja päivitän sivua, tai suljen koko koneen välillä. Mikähän on vialla? Harmittaa kun itselle tärkeät aiheet menevät sivu suun. Onko jollain antaa neuvoja? Kiitos etukäteen.

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 19.06.2012 klo 13:46

Hei, kopioi tuo viestisi ja laita se viestinä tukinetin ylläpidolle, saat korjauksen asiaan sitä kautta.

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 19.06.2012 klo 14:06

Leijonamieli kirjoitti 18.6.2012 18:31

Olen yrittänyt osallistua live-ryhmiin jo useamman viikon ajan, mutta jostain syystä se ei toimi. Siis teknisesti. Pääsen ryhmään sisään ja alku sujuu hyvin, mutta sitten sivu jää jumiin. Kun sivu täyttyy keskustelusta ja normaalisti se skrollautuu alaspäin, niin mun koneessa se jumittaa. En siis näe muiden keskustelijoiden tekstejä enää, mutta muut ilmeisesti näkevät minun.

Ei auta vaikka kirjaudun ulos ja päivitän sivua, tai suljen koko koneen välillä. Mikähän on vialla? Harmittaa kun itselle tärkeät aiheet menevät sivu suun. Onko jollain antaa neuvoja? Kiitos etukäteen.

Hei Leijonamieli,

Liveryhmä tai muut reaaliaikaiset chatit vaativat melko hyvän nettiyhteyden toimiakseen kunnolla. Minkälainen yhteys sinulla on?

Entä mitä selainta käytät? Varmimmin toimii Modzilla Firefoxilla.

Joskus jumitustilanteessa auttaa kun painaa hiiren oikealla näppäimellä ja valitsee päivitä tai päivitä tämä kehys.

Toivottavasti saat yhteyden toimimaan!🙂👍

Terv. Kata

Käyttäjä Leijonamieli kirjoittanut 20.06.2012 klo 15:01

Tänään live-ryhmä toimi mainiosti eikä teknisiä ongelmia ollut. Vaihdoin selaimeni Internet Explorerista Mozilla Firefoxiin. Kiitos vinkistä! Muutamilla tuntui olevan tänään livessä vastaavia ongelmia kuin mulla oli aikaisemmin, joten kokeilkaa toimiiko tuo teilläkin.

Hyvää viikonloppua! 🌻🙂🌻

Käyttäjä kirjoittanut 21.06.2012 klo 03:41

Mulla on Motsilla ollut aina käytössä, silti pätkii chatti välillä, lennän pois tai ei ole laisinkaan sitä laatikkoa mihi voisi kirjottaa.

Siihen toivoisin parannusta, että kun lentää selvästi ulos chatista, kun nettiyhteys katkeaa, että pääsisi helpommin takaisin. Kun vaikka kirjautuu koko palvelusta ulos, silti on näköjään sisällä siellä huoneessa.
Tulee teksti, että olet jo mukana keskustelussa ja silti ei ole. Sitä ikäänkuin on jakautunut persoonallisuushäiriöinen, kun selvästi on ulkona mutta kuitenkin teksti väittää että olen sisällä.
Tarkemmin luettua tekstini, niin huomaan ettei siinä ole järkeä laisinkaan.
Selkokielellä sanottuna asia on näin. Mie lennän ulos keskustelusta fyysisesti mutta nimimerkki maanvaiva sinne jää ja miekin sinne haluaisin takaisin sen seuraksi mutta se on vaikiaa.

Mun ongelmat johtuu selkeesti siis siitä, että mulla pätkii nettiyhteys yleensäkin aika tavalla.
Silti kykenen olemaan mukana chateissa aivan riittävän paljon.
Kiitos chateista ja Hyvää Juhannusta kaikille tukihenkilöille.

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 27.06.2012 klo 10:59

Minulla myös aina Mozilla käytössä, mutta aika ajoin on näköjään ilmeisesti ruuhkasta johtuen hyvinkin katkonaista päästä täkaisin chattiin. Käytän mokkulaa, joka yleensä pelittää ok. On aikoja, ettei ollenkaan löydä palvelinta, kerta kaikkiaan mitkään sivut ei aukea. Silloin parasta vaan vetäytyä kokonaan koneelta muihin askareisiin - pötköttelyyn tms. jhnkn muuhun mieltä avartavaan puuhaan...