Lasinen lapsuus

Lasinen lapsuus

Käyttäjä Lasinenprinsessa aloittanut aikaan 02.12.2013 klo 22:03 kohteessa Ryhmächattejä koskevat keskustelut
Käyttäjä Lasinenprinsessa kirjoittanut 02.12.2013 klo 22:03

Alkoholisti vanhempien lapset! Haluaisin löytää vertaistukea alkoholin varjostaman lapsuuden kokeneilta. Kuinka käsitellä tapahtuneita kokemuksia, ja aloittaa uudessa elämäntilanteessa kun menneisyys ahdistaa liikaa. 😯🗯️

Käyttäjä Pauliina_R (Työntekijä) (A-klinikkasäätiö) kirjoittanut 03.12.2013 klo 10:43

Lasinenprinsessa kirjoitti 2.12.2013 22:3

Alkoholisti vanhempien lapset! Haluaisin löytää vertaistukea alkoholin varjostaman lapsuuden kokeneilta. Kuinka käsitellä tapahtuneita kokemuksia, ja aloittaa uudessa elämäntilanteessa kun menneisyys ahdistaa liikaa. 😯🗯️

Heippa Lasinenprinsessa! 🙂🌻

Olen iloinen että otit kylläkin vaikean asian puheeksi. Meillä loppui juuri nettiryhmä täällä Tukinetissä, johon olisit kyllä kuulunut. Mutta eiköhän tämä netti mahdollista vertaiskokemusten jakamisen aika hyvin jatkossakin.

Olen itse A-klinikkasäätiön Lasinen lapsuus - Sirpaleinen mieli hankkeesta. Olemme tuoneet aihetta keskusteluihin Tukinetin liveiltojen ja nyt uutena nettiryhmän kautta. Tarkoitus on jatkaa keskusteluja ja tarjota vertaiskokemuksen jakamiselle tilaa täällä netissä. Olemme järjestökumppaneiden kanssa täällä nimellä Rikkinäiset.

Tällä hetkellä on keskusteluketju nuorten foorumilla nimellä Rikkinäiset - Selviytyjät, johon voi kirjoittaa myös aikuiset. Jos haluat, voit luoda Aikuisten elämää -puolelle oman ketjun aiheesta. Uskoisin keskustelua syntyvän. Voin tulla kommentoimaan ketjuun myös, jos on mitään missä voin auttaa. Tiedän, että lasisen lapsuuden kokemuksiin on helpompi hakea apua sitten, kun on itse aikuinen, eikä enää esim. asu kotona. Hienoa, että olet aktiivinen!

Seuraathan myös ilmoittelua täällä Tukinetissä ja tuolla Rikkinäisten nimellä. Vuoden 2014 toiminnasta päätetään tammikuun aikana.

Voimia joulunaikaan,
🙂👍

Pauliina_R

Käyttäjä mustavalkoista kirjoittanut 20.12.2013 klo 15:09

varmasti löytyy alkoholistien lapsia aika paljonkin..itse lähdin käsittelemään lapsuuttani asiantuntijan luokse, samaan aikaan tulee helpottunut olo, samaan aikaan kasvaa viha omia vanhempiani kohtaan. Koen välit vanhempiini viha-rakkaussuhteeksi.
Juttelujen lomassa sain diagnoosiksi asosiaalisuuden..