miten tästä jaksaa jatkaa elämää eteenpäin ? kärsin mieheni pettämisestä, valehtelusta, kaikki tuli puun takaa, vakuutti suhteen olevan ohi vuosi meni taas uudestaan sama rumba jatkui. sain pahat ahdistuneisuus, paniikkikohtauksia, työ kärsii, sairaslomia, ja nyt masennus vaivaa.. en osaa puhua lääkäri suositteli psykologille, en halua puhua, miten ventovieras ihminen saisi minut tästä suosta nostettua ? olen niin masentunut, etten aina jaksa edes sängystä nousta, en koe enää elämän iloa, en nauti tästä elämästä. etsin syitä itsestäni ja ajattelen että kaikki on minun vikani, ja ansaitsen kuolla. se olisi niin paljon helpompaa minulle, ei enää tätä jumalatonta tuskaa, kipua sisällä, ei enää näitä itkuisia olotiloja, olisin poissa,saisin levon ikuisen. olen itsekäs tiedän sen kun ajattelen tälläistä, mutta en enää välitä. aina pistänyt muut edellen itsäni ja nyt ajattelen vain itseäni. muut selviävät, minä en . … enkä enää jaksa edes yrittää, en jaksa uskoa sanoihin että aika parantaa jne. paskat. minä haluan kuolla ja odotan vain sopivaa ajankohtaa… sillä sitten on minun hyvä olla. tiedän sen.
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.