Jatkuvat ahdistus ja paniikkituntemukset

Jatkuvat ahdistus ja paniikkituntemukset

Käyttäjä Susanna 2 aloittanut aikaan 02.04.2014 klo 19:42 kohteessa Ryhmächattejä koskevat keskustelut
Käyttäjä Susanna 2 kirjoittanut 02.04.2014 klo 19:42

Olen todella huonossa kunnossa. Olen raitistunut alkoholisti ja nyt kohta 3kk raittiina ollessani rupesi kuukausi sitten tulemaan ahdistuskohtaukset, hulluksi tulemisen pelko ja tuska ja paine rinnassa. Sain viikko sitten Escitalopram Actaviksen ja tarvittaessa Xanorin. Nyt pelkään kuollakseni jääväni koukkuun tuohon Xanoriin tai Alproxhan se on. Ikinä ei ole ollut lääkeriippuvaisuutta, mutta en pysty olemaan ilman tuota Alproxia. Onko teillä kokemuksia kys.lääkkeistä? Mun on vaan niin paha olo ja haluaisin mielenrauhani takaisin. Rukoilen teen kaikkeni käyn vertaistukiryhmissä AA kerho. Yritän kaikkeni ja en enään kohta jaksa. Mietin miksi niitä määrätään jos ne on niin pahoja kun netistä lukee?! Kiitos jo etukäteen😍

Käyttäjä Salassa kirjoittanut 10.06.2014 klo 12:49

Hei, mulla ollu nuo lääkkeet ja auttaa kyllä. Oon syöny Xanoriaki jatkuvasti ja aina eroon päässyt. Helpotusta tuo hirveästi oloon ja uskaltaa elää edes vähän ja käydä vaikka kaupassa. Mulla meni noin kaksi kuukautta ennen kuin huomasin niiden auttavan, sitten kun tunsin oloni vahvemmaksi, pyysin lääkäriltä pienentää annoksia ja välillä olen joutunut aloittamaan uudestaan, aina niitä kaapissa, tiedän niistä avun tulevan. Turvalliseksi olen kokenut nuo lääkkeet itselleni. Miksi pelkäät syödä niitä niin paljon, enemmän niistä on apua kuin alkoholista, joka mut masentanut itsetuhoisiin ajatuksiin saakka