Ahdistuneisuus ja tyhjyys
Elikkä tilanteeseeni on tullut muutos noin pari viikkoa sitten. Tein tyhmästi ja join lääkkeen aikana josta saattaa tulla antabusreaktio. Siitä asti olen kärsinyt eriasteisesta ahdistuksesta ja tyhjyyden tunteesta. En voi käsittää miten niin rankat olotilat olleet. Epäilen, että saamallani akupunktiolla noin kolme viikkoa siten saattanut olla solmuja avaava vaikutus, että päässyt tunteet oikein pintaan.
Stressiä myös ollut varmaan niin paljon, että sen on automaattisesti työntänyt johonkin. Koulun aloittaminen ehkä ollut kovempi juttu kuin olen tajunnutkaan. olen siis 21v, mutta tunnen välillä kuin olisin noin 30v. Omia diagnooseja tullut tehtyä, tuosta ikäjutusta sellainen, että ajattelemalla kaikesta ”aikuismaisesti” torjun tunteet ja hautaan ne. Kunnes ne nyt ovat päässeet valloilleen.
Käyn sairaanhoitajan luona juttelemassa 3kk:tta jotta pääsen KELA:n tukemaan terapiaan. Oman tilan tarkkailu ja kehämäinen ajattelu ei johda tilanteessani eteenpäin. Tuntuu myös, että on vaikeaa puhua ystäville tilanteesta, koska olen ollut niin vahva. Vaatimustasoni itseäni kohtaan on kova. Täytyy olla vahva, että pysyy omilla jaloillaan ja ettei mikään kolhu tunnu missään. Kuinka tuhoisaa ajattelua.
On niin sellainen olo välillä, että olen tilanteen kanssa yksin ja vaikka mitä tapahtuisi niin tilanne ei helpotu. Tilanne tyrmää jokseenkin. Mutta silti minulla on toivoa.