Ymmärryksen puute ja toisen kohtaamisen vaikeus
Osaisiko joku antaa näkökulmaa tilanteeseeni jossa siis minä ja mun tyttöystävä molemmat rakastetaan toisiamme paljon. Me emme vain puhu ongelmistamme ja nykyisin asia on kääntynyt niin että kun olemme muualla kuin toistemme luona niin ikävöimme toisiamme ja tunnustamme rakkautta mutta kun näemme jälleen, välit ovat jännittyneet ja ahdistavat ja jos teen jonkun huomioivan eleen tuon kukkia tai suklaata, niin tuntuu että ahdistus hänellä vain kasvaa koska hän luulee että nyt minä haluan jotain vastavuoroisesti. Ei, tuli vaan rakastava tunne että haluan huomioida tyttöystäväni niin toin kukkia. En arvannut että se johtaa kauheaan riitaan. Nykyään menee niin että jos puhumme jostain niin hän käsittää väärin selvän suomen kielen ja loogisen ajattelun ja takertuu yhteen hänen mielestään ”väärään” sanaan unohtaen koko keskustelun pointin ja sitten selvittelemme sitä sanaa ja emme selvitä sitä isoa asiaa. Olen huolissani että mistä tämmöinen käytös johtuu että sanat joutuu valitsemaan tarkkaan koska toinen saa puolesta sanasta jonkun aivan toisen käsityksen mitä olin ajanut takaa itse. Apua