ymmärrän sinua

ymmärrän sinua

Käyttäjä rukkanen aloittanut aikaan 05.05.2008 klo 11:19 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä rukkanen kirjoittanut 05.05.2008 klo 11:19

hei Felina.Olen kokenut tuon saman.Olen kestänyt kaiken.Jättänyt kaiken mieheni vuoksi.Tehnyt kaiken niinkuin hän haluaa.Ottanut syyt niskoilleni poliisin ollessa meihin yhteydessä.minut on hakattu monta kertaa,uhkailtu ja haukuttu.Ja mitä olen saanut takaisin?Kauniita sanoja ja tekoja silloin kun ne edistää mieheni etua.Muuten elämäni on ollut yhtä helvettiä.Pettämistä.lyömistä,haukkumistä,uhkailua,kiristämistä ja eron tullessa mukaan on kaiikki kyseenalaistettu.Ei hän ollutkaan rakastanut,käyttänyt vain hyväksi.On niitä muitakin naisia.Minä luulen että olet jäänyt koukkuun siihen että janoat mieheltäsi kiivaasti sitä ihanaa rakkautta,jonka sait aluksi kokea ja jonka luulit olevan aitoa.Huomaat myöhemmin ettei se ollutkaan rakkautta,eikä misssän tapauksessa sinun rakkautesi arvoista.Löydät vielä sen aidon ihanan rakkauden ja kaikki paha jää taakse.Toivon sinulle voimia,jotka miehesi on käytöksellään sinulta varastanut ja sinun voimillasi elänyt.