Yksinäisyys parisuhteessa

Yksinäisyys parisuhteessa

Käyttäjä Tsl aloittanut aikaan 03.01.2020 klo 00:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Tsl kirjoittanut 03.01.2020 klo 00:34

Olen yksinäinen. Ollut jo vuosia. En saa kosketuksia kuin silloin kun mies haluaa srksiä eli noin parin viikon välein. Olisi niin paljon kirjoitettavaa mutta tuntuu etten jaksa enää sitäkään. En vaan osaa päästää irti tästä parisuhteesta. Ollaan käyty terapiassa mutta ei mieheni niistä perusta. Puhui kyllä ja kuunteli muttei muutosta käytöksessä. On pahoinpidellytkin mua. Kuulemma rakastaa mua kuitenkin. 

Käyttäjä Nöpö77 kirjoittanut 16.01.2020 klo 17:50

Keskity omaan elämääsi, ala lliikkumaan, sosiaaliseksi ja huolehtimaan itsestäsi. Älä välitä miehestä tai hänen edesottamuksistaan, hymyile ja keskustele kiinnostavien ihmisten kanssa, loista vaikka väkisin. Miehesi huomaa muutoksen ja haluaa pitää sinusta kiinni tai sitten löydät paremman, joka tapauksessa winwin!

Käyttäjä 1788425 kirjoittanut 17.01.2020 klo 23:23

Hei,

minäkin tunnen valtavaa yksinäisyyttä suhteessani. Se on tympeää ja lamaannuttaa mieln. Esitin myös terapiaa meille, mutta puoliso tyrmäsi sen välittömästi. Syy meidän suhteen yksinäisyyden tunteeseen on ilmeisesti minun mustasukkainen luonteeni, olen ilmeisesti työntänyt kumppania kokoajan kauemmaksi itsestäni kun olen yrittänyt halailla ja hakenut läheisyyttä häneltä.