Yksinäisyys ja parisuhteen löytäminen, neuvoja, vinkkejä?

Yksinäisyys ja parisuhteen löytäminen, neuvoja, vinkkejä?

Käyttäjä masa94 aloittanut aikaan 12.08.2020 klo 22:24 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä masa94 kirjoittanut 12.08.2020 klo 22:24

Olen 26-vuotias nainen ja koen suurta yksinäisyyttä elämässäni. Kaikki ystäväni seurustelevat, ovat avoliitossa ja monella on jo lapsia. Itse en millään löydä kumppania, olen kokeillut käydä baarissa, tinderissä, tavata uusia ihmisiä kirjastossa, elokuvissa, ystäväpiirien kautta, mutta en vain löydä sitä oikeaa. Olen ihan nätti ja mukava, tavallisen näköinen. Sitten jos tapaan jonkun kivan miehen ja tapailen häntä, niin sitten se päätyy siihen, ettei hän halua olla kanssani tai että hän halusi vain seksiä. Tätä on jatkunut jo vuoden erottuani entisestä poikaystävästäni. En jaksaisi enää olla niin yksinäinen. Miksi muut, ystäväni löytävät elämänsä rakkauden, unelmiensa työn ja elämä on yhtä täydellistä juhlaa ja sitten minulla jokainen päivä on vaan yksinäistä, etsien epätoivoisesti parempaa työtä, parisuhdetta, merkitystä elämääni ja yrittää elää sitä elämää. Kiitos kaikille vinkeistä jo etukäteen.