Yhteinen aika parisuhteessa
Hei,
mieheni viettää suurimman osan ajastaan tietokoneella pelaamalla kavereidensa kanssa. Hän pelaa lähes kaiken vapaa-aikansa, emme tee enään asioita yhdessä. Ainoastaan seksi tuntuu kelpaavan. ☹️ Olen pyytänyt häntä viettämään aikaa kanssani, mutta hän ei kuulemma ennätä. Silloin kun hän ei ole koneella, pitää hän kavereidensa kanssa peli- iltoja. Kun olen ilmaissut haluni keskusteluun yms. hän pyyä minua viettämään aikaa omien kavereideni kanssa, joita ei juuri ole. Olenko kohtuuton ja vaativa kumppani kun haluan viettää aikaa rakkaani kanssa? Olemme keskustelleet asiasta useita kertoja, hän ei tunnu ymmärtävän miten yksinäiseksi ja arvottomaksi tunnen itseni. Miksi kukaan haluaisi viettää aikaa kanssani jos mieskään ei halua 😭 . Onko kenelläkään muulla vastaavanlaista ongelmaa? Kuinka paljon pariskunnat normaalisti viettävät aikaa keskenään? Eniten minua kuitenkin loukkaa se, että ei pidetä kiinni lupauksista. Esim. olimme sopineet että vietämme koti-illan leffan merkeissä, mies perui sen kavereidensa vuoksi, eikä edes pahoitellut.☹️