Olen seurustellut vuoden nykyisen kultani kanssa ja mielestäni olemme hyvä pari, kuuntelemme toisiamme, puhumme asioista… Meillä menee hyvin vaikka ei aina ole ollut kovin helppoa. Sairastan keskivaikeaa masennusta, aikaisemmin oli vielä vaikea, ja syön lääkkeitä siihen. Joskus on huonoja päiviä, kuten kaikilla.
Olemme päättäneet hakea yhteistä asuntoa ja aikaisintaan maaliskuussa olisi muutto tiedossa. Olen todella iloinen ja onnellisempi kuin aikoihin päätöksestämme. Rakkautemme on vain vahvistunut vuoden aikana ja olemme tulleet entistä läheisimmiksi. Minua kuitenkin hiukan jännittää, joka on varmasti aivan normaalia, mutta kuitenkin. Kaikista suurin tunnetila on ilo, saan muuttaa yhteen rakastamani miehen kanssa ja aloitamme uuden vaiheen niin suhteessamme kuin elämissämme.
Voin luottaa poikaystävääni täysin, hän ei koskaan törttöile tai loukkaa minua. Alkoholia hän käyttää todella kohtuullisesti, minä olen absolutisti. En siis jännitä että jotain pahaa tapahtuisi miehen suunnalta, vaan jännitän millaista tuleva yhteiselomme sitten onkaan? Haluan hänen olevan onnellinen ja aion tehdä kaikkeni sen eteen. Silti kuitenkin hiukan jännittää. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?