Pitkä juttu, mutta yritän selittää lyhyesti. Seurustelin joskus pari vuotta ensirakkautteni kanssa joka petti ja hakkasi kännissä, jätti mut toisen naisen takia mutta halusi sittenkin mut takasin ja jätti taas ja halusikin taas takasin jne, leikki siis tunteillani. Rikkoi myös kerran puhelimeni kun yritin soittaa apua kun hän oli väkivaltainen. Erottiin lopulta mikä oli todella vaikeaa, olin tosi riippuvainen miehestä enkä olisi halunnut erota vaikka olikin hirveä. Suhteesta mulle jäi muistoksia pysyviä vammoja fyysisesti ja niin myös henkisesti. Löysin kuitenkin uuden ihanan miehen aika pian eron jälkeen. Kerroin väkivalta kokemuksista vasta kun seurustelin jo uuden miehen kanssa.
Olen nyt seurustellut 3 vuotta uuden miehen kanssa ja olen kohta 23 vuotias. Ensimmäiset puolitoista vuotta oli ihanaa, mutta sitten alkoi alamäki. Mies kävi käsiksi, heitti päin seiniä ja lattiaa, painoi päätäni lattiaan, haukkuu huoraksi, huusi myös kerran että ei ole ikinä rakastanut mua enkä oo mitään eikä musta ikinä tule mitään, tietysti itkin ja sanoin että ”et oikeesti tarkottanu tota” niin otti päästäni kiinni ja nauroi korvaani ”tarkotin ihan joka sanaa.” Hän on monta kertaa sanonut ettei rakasta mua ja olen ollut mustelmilla kyljistä ja käsistä, koskaan ei ole lyönyt mutta satuttaa muuten tönimällä heittelemällä ja sanoilla. Kerran hän on kuristanut. Aina kun olen itkenyt itseäni uneen on hän huutanut että ”lopeta se vitun pillittäminen ei tota jaksa kuunnella.” Viime kesän alussa en enää kestänyt tilannetta ja oli pakko kertoa jollekkin, mutten voinut kertoa parhaille ystäville koska tiesin että he pakottaisivat mut pois(mikä on tietty hyvä asia ja ymmärrän sen), mutta kun en halua pois. Rakastan miestä kaikesta huolimatta ja meillä on kivaa silloin kun ei ole riitaa.. Kerroin yhdelle miehen kavereista, sanotaan vaikka Timoksi. Oma mies työnsi mua koko ajan vaan poispäin ja samaan aikaan Timo oli ymmärtäväinen ja oli tukena. Luotin Timoon ja lopulta vähän ihastuin. Melkein koko viime kesä meni riidellessä oman miehen kanssa ja sitten tavattiin Timon kanssa. Timo oli älyttömän kiltti ja tuntui niin hyvältä kun oli joku joka välitti ja kertoi miten upea ihminen olen. Olen siis pettänyt miestäni tämän Timon kanssa. Tavattiin muutaman kerran ja tein lopulta siitä lopun.. nyt siitä pettämisestä on kulunut 4-5kk ja tilanne oman miehen kanssa rauhoittunut. Mies on luvannut lopettaa käsiksi käymisen yms mutta en luota siihen koska on luvannut ennenkin. Mies ei tiedä pettämisestä enkä halua kertoa koska rakastan häntä ja se johtaisi heti eroon ja muutenkin pelottaisi kertoa kun en tiedä mitä hän tekisi jos tietäisi. Menettäisin myös kaikki parhaimmat ystäväni jos joku saisi tietää. Pelkään nyt että Timo kertoisi miehelleni vaikka lupasi ettei kerro koska en halua. Tuntuu niin pahalta kun omatunto painaa joka päivä ja olen ahdistunut, stressaantunut, ja niin hiton surullinen. En vaan voi kertoa, en kestäisi sitä, olen päättänyt yrittää unohtaa mutta pelkään silti että hän saa tietää.
Olen myös viime aikoina joutunut katsomaan vierestä kun alkoholisti isä melkein kuolee tulipalossa ja yrittää juoda itseään hengiltä, yritän auttaa kaikin mahdollisin keinoin mutta mikään ei auta, niin avuton olo.
Mulle on tullut välillä sellasia ajatuksia että parempi kun olisin vaan poissa, kun on vaan niin surullinen että sattuu ja tuntuu ettei enää jaksa. Tuntuu että oon aivan yksin pääni sisällä vaikka mulla on ihmisiä ympärillä. Otin syksyllä lopputilin töistäkin kun ei vaan enää jaksanut. Häpeän, pelkään. En tiedä mitä tehdä ☹️ haluaisin puhua jollekkin psykologille mutta paraneeko kaikki sillä? Miten täysi-ikäinen edes pääsee vastaanotolle, minne pitäisi soittaa? Timo halusi pistää välit poikki kanssani kun päätin lopettaa tapailun, joten en hänellekkään enää voi puhua. Sekin satuttaa koska Timosta tuli mulle todellä tärkeä.
Nään hirveästi painajaisia siitä että joku hakkaa mua tai että menetän kaikki tai joku on todella vihainen mulle. Iltaisin on vaikea saada unta.. olen niin lopussa. Vihaan puhua koko aiheesta koska haluaisin vaan unohtaa kaiken pahan, haluan vaan olla onnellinen mutta saan vaan turpaan kaikilta. Olen nuori ja elämä edessä mutta mun elämänilo on katoamassa ☹️