Minua petettiin ekan kerran elämässäni 5kk sitten, erosimme vasta 2kk sitten. Oksennan vieläkin ja itkettää melkein yhtä paljon. Rakastin miestäni enemmän kuin omaa elämää. En ole pystynyt hyväksymään eroamme, kävimme parisuhdeterapiassakin ja olisin hänelle antanut uuden mahdollisuuden, mutta hän tunsi syyllisyyttä niin paljon, että muutti pois. Koko elämäni on riekaleina, toivoa parempaan huomiseen ei ole. Käyn psykologilla, koska olen sairaslomalla pettämisen aiheuttamasta masennuksesta. En voi koskaan sanoilla tai teoilla kuvata kellekään miten pahalta minusta tuntukaan. Kumpa tämä olo lähtisi pian pois, en jaksaisi kauaa enää surra... Aina tulee mieleen, että olen aivan yksin, ja etten kestä enää.😭 Tämä on aivan hirvittävää ja pelkään päivittäin, että pääni sekoaa. Haluaisin vaan piiloutua jonnekin ja itkeä siellä seuraavat 10 vuotta.. En pysty luottamaan oikeastaan kehenkään., nyt ainakin tuntuu siltä, etten koskaan ota vierelleni ketään. En jaksaisi enää kokea tätä. En voi muuta toisille petetyille sanoa kuin, että ette te ole ainoita. Meillä kaikilla on paha olla nyt, mutta toivotaan, että voimme vielä joskus hymyillä ihan aidosti, ja että kun se toinen osapuoli tulee kaupungilla vastaan, ei sydäntä enää kouraise. Nyt me petetyt ainakin tiedämme, ettemme koskaan voisi pettää, ettemme tuottaisi kellekään näin kamalaa tuskaa. Psykologini sanoi, ettei kannata aloittaa uutta suhdetta liian nopeasti, sillä kaikki tunteet seuraavat sinne. Eli olen yksin niin kauan, kuin suren, tunnen katkeruutta taikka vihaa.. Menköön vaikka vuosia, haluan onnellisen elämäni takaisin, sellaisen, joka minulla ennen miestäni oli. Voimia kaikille.🙂🌻