Voi tätä petetyksi tulemisen tuskaa..
Sain perjantaina aika pommin niskaani.. rakkaalle aviomiehelleni tuli viesti toiselta naiselta..😭 luuri sattui olemaan minulla koska omani unohtui kotiin ja miehen kanssa oltiin liikenteessä. ei mukamas ensin tiennyt keltä oli ym. mutta kun viestittelin kyseisen naisen kanssa, selvisi että mieheni on todellakin antanut oman numeronsa sille eukolle. tää nainen kertoi kuvista mitä sillä on netissä ja voi luoja, mun sydän meinas pysähtyä siihen paikkaan, oli 24 v povipommi.. juuri sellainen mistä mieheni tykkää, ite olen kaukana siitä.
Siitähän tuli aikamoinen riita ja myöhemmin selvisi että rakkaani on hakenut eräältä deittipalstalta itselleen txtseuraa ja kirjotellut mm. tämän kyseisen ihmisen kanssa.
Yhdessä me olemme olleet kohta 16 vuotta, minä 31v ja mieheni 34v ja lapsia on aika lauma.
Mieheni sanoo että ei olisi tehnyt sen enempää, haki vain jännitystä elämäänsä. Mutta kaikellahan on hintansa..
Mä olen henkisesti niin riekaleina etten tiiä mitä tehä. Oksettaa ja itkettää koko ajan, ja kun rakastan miestäni niin pirusti tästäkin huolimatta. Miten saa tämän kivun pois? Mua muutamaan otteeseen haukkunu pyykkilaudaksi ym. mikä lisää tätä tuskaa kun ns. vieras nainen on uhkeempi kuin pamela andersson.. Auttakaa nyt joku mua, miten tästä selvitä eteenpäin!!😯🗯️