Vertaistukea?

Vertaistukea?

Käyttäjä Lasipallon äiti aloittanut aikaan 17.01.2012 klo 20:15 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Lasipallon äiti kirjoittanut 17.01.2012 klo 20:15

Löytyykö tältä palstalta vertaistukea masentuneen nuoren äidille? Vai osaako joku neuvoa sellaisen foorumin, jossa voisi keskustella samassa tilanteessa olevien tai olleiden kanssa?

Käyttäjä soili kirjoittanut 18.01.2012 klo 19:32

Löytyy kyllä tukea täältäkin. Itse olen toisen kristallipallon äiti (tyttö kuvaa omaa tilannettaan myös lasipallomaiseksi joka hajoaa jos/kun putoaa maahan) Samaalla valitettavasti olen myös petetty vaimo. Olen enemänkin kirjoittanut tuohon omaan parisuhteeseen liittyviä ajatuksia, mutta tytön hoitaminen ja asiat ovat enemmän ja vähemmän esillä pitkin päivää ja tästä syystä omaan parisuhteeseen liittyvä kriisi on saanut odotella.

Millä tavoin nuoresi masennus ilmenee? Oletko hakenut hänelle apua ja oletko hakenut itsellesi apua? Masentuneen nuoren hoito on rankkaa ja on hyvä jos voisit siitä jonkun kanssa puhua. Ainakin tänne voit kirjoittaa. Uskon, että täältä löytyy muitakin masentuneiden nuorten vanhempia jakamaan ajatuksia. Ainakin minä 🙂