Väsynyt elämään

Väsynyt elämään

Käyttäjä Pikkumyy08 aloittanut aikaan 12.10.2018 klo 18:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Pikkumyy08 kirjoittanut 12.10.2018 klo 18:05

Jotenkin väsyttää ..ihmissuhteet.
Eron jälkeen taaplannut vaikka minkälaisissa suhteissa.
En ymmärrä itseäni,mikseivät ne onnistu.Alku alkaa hyvin,mutta jostain syystä kaikki loppuu aina johonkin konfliktiin .Ollut alkoholismia,pettäjä.

Viisinkertainen: nosti muut jalustalle, olin ihana, täydellinen, osteli koruja,huomioi.
Sitten, väsyneenä kysyin että milloin.nähdään.johon toinen ettei tiedä.väsyneenä tiistaisin että antaa sitten.olla huominen kerta on niin vaikeaa nähdä.toinen suuresti suuttui ja soitti ivallisen puhelun,kuinka teidän naisten kanssa täytyy aina taaplata.puhelu oli täynnä vihaa.

Kysyin täysin väsyneenä ja kyllästyneenä että.oletko joku vitun narsisti vai mitä.tämä on..
Siitä alkoi sitten syyttely, kuinka en osaa rakastaa.

Lähetin jopa kukat anteeksipyyntönä.Mutta ei..lopullinen viesti hältä oli ettei koskaan tiedä ja mekaanikko ja hali…
Mie en jaksa!!

Käyttäjä Anne-8/66 kirjoittanut 13.10.2018 klo 01:01

Unohda hänet ja nyt heti! Itse olen narsistin uhri ja tiedän. Hän on saamassa sinut koukkuun tai on jo saanut. TÄRKEÄÄ pakene nyt heti!

Käyttäjä Pikkumyy08 kirjoittanut 13.10.2018 klo 05:48

Anne-8/66 kirjoitti 13.10.2018 1:1

Unohda hänet ja nyt heti! Itse olen narsistin uhri ja tiedän. Hän on saamassa sinut koukkuun tai on jo saanut. TÄRKEÄÄ pakene nyt heti!

Mistä ajattelet hänen olevan narsisti?Liittyykö tällainen ylenpalttinen kehuminen siihen ja raivo,kun kokee tulleensa loukatuksi?hän kyllä sanoi,että varmistaa asioita aina etukäteen, ja hyökkää alimman tien kautta,jos häntä loukataan.

Käyttäjä Pikkumyy08 kirjoittanut 13.10.2018 klo 06:16

Anne-8/66 kirjoitti 13.10.2018 1:1

Unohda hänet ja nyt heti! Itse olen narsistin uhri ja tiedän. Hän on saamassa sinut koukkuun tai on jo saanut. TÄRKEÄÄ pakene nyt heti!

Mistä tietää varmasti hänen olevan narsisti

Käyttäjä Pikkumyy08 kirjoittanut 13.10.2018 klo 10:39

Pikkumyy08 kirjoitti 12.10.2018 18:5

Jotenkin väsyttää ..ihmissuhteet.
Eron jälkeen taaplannut vaikka minkälaisissa suhteissa.
En ymmärrä itseäni,mikseivät ne onnistu.Alku alkaa hyvin,mutta jostain syystä kaikki loppuu aina johonkin konfliktiin .

Viimekertainen nosti muut jalustalle, olin ihana, täydellinen, osteli koruja,huomioi.
Sitten, väsyneenä kysyin että milloin.nähdään.johon toinen ettei tiedä.väsyneenä tiistaisin että antaa sitten.olla huominen kerta on niin vaikeaa nähdä.toinen suuresti suuttui ja soitti ivallisen puhelun,kuinka teidän naisten kanssa täytyy aina taaplata.puhelu oli täynnä vihaa.

Kysyin täysin väsyneenä ja kyllästyneenä että.oletko joku vitun narsisti vai mitä.tämä on..
Siitä alkoi sitten syyttely, kuinka en osaa rakastaa.
Lähetin jopa kukat anteeksipyyntönä.Mutta ei..lopullinen viesti hältä oli ettei koskaan tiedä ja megahalio ja hsuukot
Mie en jaksa!!

Käyttäjä Pikkumyy08 kirjoittanut 14.10.2018 klo 09:11

Eilen tuli kummallinen viesti.

Me juttelimme,kuinka olisin lähtenyt hänen mukaansa toiselle puolen Suomea SM-kisoihinsa.
No en ehtinyt,kun heitettiin muut pihalle. Eikä mitään järkeä maksaa yhden päivän käynnistä 500 euroa...

No.,viesti tuli,miksi en ole hänen sm-kisoissaan.Kuinka hän on minulle monta kertaa vihjaillut tästä, ja laittanut kellonajankin. Kuinka hän nyt voi sitten viimeinkin heittää mulle hyvästit,koska en tullut 1000 km päähän katsomaan häntä, hänen SM-kisojaan yllätyksenäni hänelle.Sitten hän vasta olisi uskonut,että olisin todella kiinnostunut hänestä.Repesin nauruun..joko hän on narsisti tai sitten täysidiootti.