Vanhan ihmisen seksi

Vanhan ihmisen seksi

Käyttäjä prenium aloittanut aikaan 22.10.2013 klo 10:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä prenium kirjoittanut 22.10.2013 klo 10:11

Olen leskimies, lähempänä 60vuotta. Vaimoni kuoli pari vuotta sitten ja siitä lähtien olen ollu ilman seksikumppania.
En ole sitä kaivannutkaan kun vasta viime aikoina.
Deittailen erään naisen kanssa mutta emme ole vielä tavanneet.

Minulla on kolme lasta, nuorimmainen 16v ja hän ei hyväksy naisystävää.
Meillä on jo ennestään huonot välit, hän asuu tukiasunnossa. Viime viikonlopuksi hän tahtoi tulla kotiin tyttöystävänsä kanssa ja meillä oli oikein mukavaa yhdessä.
Sotkisin asiat uudelleen, jos tähän nyt ottaisin naisen?
Mutta annan hänen tuoda tyttöystävänsä luokseni, koska tukiasuntoon ei saa viedä yövieraita.
Pojan panen tietenkin etusijalle mutta eikö hänenkin pitäisi suoda minulle onni ja sitä seksiäkin.
Seksiin en ala satunnaisen naisystävän kanssa vaan meidän pitäisi tutustua ensin.

Käyttäjä helemi kirjoittanut 24.10.2013 klo 07:39

Lapset, aikuisetkin suhtautuu, joskus hyvinkin kielteisesti, vanhempansa, uuteen suhteeseen.

Käyttäjä lumileopardi63 kirjoittanut 24.10.2013 klo 09:46

Ensinnäkin: mielestäni et ole vielä vanha!
Toisekseen, kyse on myös sinun elämästäsi, ei vain nuorimman lapsen. Yrittäisin jotenkin saada aikaan kompromissin ja tuoda uuden ystävän elämääni. Ei tuossa iässä voi vielä heittää rukkasia nurkkaan ja jäädä kuolemaa odottamaan. Ei missään nimessä. Ihmisen ei ole hyvä olla yksin. Parempi naida kuin palaa. 🙂

Käyttäjä nainen50+ kirjoittanut 24.10.2013 klo 20:25

Olen preniumin kanssa samaa mieltä. Eihän me 50+ olla ollenkaan vanhoja! vanhuus alkaa jostain 75..? paikkeilla jos silloinkaan. En tosin tiedä elämästäsi ja joskus voi tuntea itsensä vanhemmaksi kuin onkaan. Itselle parhaita vuosia on ollut sen jälkeen kun poika alkoi tulla murkkuikään ja alkoi pärjätä itsekseenkin. Kuitenkin asuimme pojan kanssa kunnes lähti armeijaan.Ja usein toi tyttöystävänsäkin viikonloppua viettämään. Miesystävääni tapailin ja sen hän hyväksyi. Mielestäni lasten tulee tämä ymmärtää että aikuinen kaipaa kumppania, mutta eihän se heille helppoa aina ole ja murrosikäiset kun ajattelevat aika mustavalkoisesti näissä asioissa.

Ikääntyminen yksin ei ole kivaa joten keskustele lapsesi kanssa jospa hän alkaisi hyväksyä, että sinullakin on oikeus omaan elämään ja läheisyyteen. Ikääntyminen ymmärtävän ihmisen kanssa on oikeastaan parasta hoitoa mielelle ja kropalle. Siksi kai itsellä tämä suru kova kun suhde päättyi kesken kauneimman kesän.

Mutta...ihmisten ilmoille tästä on lähdettävä ja pidä sinäkin puolesi.

Käyttäjä prenium kirjoittanut 25.10.2013 klo 12:39

Hei ja kiitos,
Minulla ei ole ketään ikäistäni ihmistä, paitsi nettityttöystävä.
Olen ukki ja isä, en oma itseni koskaan, paitsi netissä.
Kun vaimo eli, me vietimme paljon aikaa yhdessä ja lapset sen hyväksyivät. Välillä olimme kuukaudenkin vain kahdestaan,

Nyt, kun haluaisin olla nettiystävän kanssa, lapseni ei tätä hyväksy. Vaan hän haluaa olla kanssani vaikka muutama kuukausi sitten muutti tukiasuntoon. Nyt hän haluaisi muuttaa takaisin kotiin ja se on loistava asia. Mutta lapsi tukee vaan vahtimaan minua,

Käyttäjä nainen50+ kirjoittanut 25.10.2013 klo 22:38

Jatkoksi vielä sen verran, että leskeys on varmasti eri asia kuin yksihuoltajuus. Teillä on ollut onnellinen parisuhde ja poikasi reaktiot voi olla sen vuoksikin voimakkaat. Menneisyydessä tapasin joskus leskimiehen, 2 lapsen isän, ja tuli tunne että siihen kuvioon on vaikea mennä. Se juttu loppu sitten alkumetreillä, en tiedä luovutinko liian helposti...

Joustoa, joustoa se varmasti vaatii myös tältä tyttöystävältä mutta ei mahdotonta kuitenkaan jos suhde muuten vakavampi. Ehkä aikakin tekee tehtävänsä ja poika aikuistuu pikkuhiljaa. Itsekin olen 2 ihanan kullanmurun mummi ja kävimme kyllä ex-kumppanin kanssa heitäkin katsomassa.Hänellä on 6 lastenlasta. Poika hyväksyi meidät. Nämä kaikki yhteiset jutut meitä yhdisti, mutta jotenkin vain suhde ei meillä kestänyt. Ja hyvästit sain textiviestillä, että olihan se kuin puukonisku selkään. Eikä sitä edes ihan heti tajua mitä on tapahtunut??

Nyt kuitenkin jo voimat alkaneet palautua ja ehkä uskaltaisin jotakuta tavatakin.. mutta hoidan vielä ensin itseäni. Vaikka kuinka lapsiaan rakastaisi, ei se korvaa aikuista ihmissuhdetta, näin itse ajattelen. Toivon, että voitte kaikesta huolimatta hoitaa parisuhdettanne 🙂

Käyttäjä prenium kirjoittanut 29.10.2013 klo 12:24

Eipä ole enää tyttöystävää. Hän kyllästyi minuun.
Ei jaksa kuunnella, kun puhun eli kirjoittelen vaimostaini tai lapsistani tai lapsenlapsistani.
Hän sittenkin odotti vain seksisuhdetta ja siihen en ollut vielä valmis.
Jatkan yksin elämääni katkerana, kun pidin tästä niasesta ja olisin paremmin halunnut tutustua.

Käyttäjä lumileopardi63 kirjoittanut 29.10.2013 klo 18:42

Olen pahoillani, prenium, että niin kävi ☹️

Mutta arvaa kuinka montaa kertaa minulle on käynyt samoin?! Enemmän kuin kerran. Silti olen elämässä jotenkin kiinni ja vielä yritän omaani löytää.

Elä lannistu. Edessäsi on mahdollisesti vielä 30-40 v elämää. Sinun tehtäväsi on yrittää tehdä siitä hyvää. Onnistut tai et, mutta yritä 🌻🙂🌻

Käyttäjä nainen50+ kirjoittanut 30.10.2013 klo 18:04

No voi. Ymmärsin ettet ollut vielä nettiystävääsi tavannut. Toisaalta ymmärrän häntäkin. Sinulla on pitkä parisuhdehistoria takana ja se se on yleensä aika herkkä alue kun puhutaan menneistä. Terapeutti ei uusi tuttavuus voi olla vain kuuntelija jos siihen pystyy.

Itse joskus kokeilin netin kautta tutustua, mutta mielikuvat oli jotenkin erilaisia kuin sitten tavatessa. Edellisen 15 v tuttavuuden tapasin tanssiravintolassa koska pidän tosi paljon tanssimisesta. Se on minulle helpompi tapa tutustua koska selviää ne kemiatkin paremmin. Tosin ystäväni tutustui netin kautta mieheen ja heillä suhde kestänyt jo 1,5 joten voihan sitä niinkin aloittaa.. Seksuaalisuus on kuitenkin niin tärkeä osa-alue ja sitä ei netissä voi tietää joten ainakin itse haluaisin aika pian toisen osapuolen tavatakin. Tykkäsit kuitenkin naisesta ja se on jo paljon. Toivottavasti ei ihan lopullista ollut. Älä sitten kyynisty! se on pelottavaa. Itselläkin siihen olisi ollut syytä, mutta hiukan optimismia minussa kuitenkin on aina ollut.

Toivotaan lämpöä syksyyn!

Käyttäjä prenium kirjoittanut 31.10.2013 klo 15:54

Kiitos teille. Olen hänelle kirjoitellut mutta ei enää vastaa. Oli se lopullista.
Laitoin itsestäni uuden ilmoituksen ja painotin, että olen ollut niin kauan ilman seksiä etten ole siihen heti valmis uuden ihmisen kanssa. Pari kiinnostunutta on jo kysellyt mutta eivät tunnu oikeilta, kun ovat aika nuoria.

Ja lapseni huostaanotto kumottiin ja hän muuttaa takaisin kotiin. Tyttöystävä sitten asuu meillä aika paljon.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 31.10.2013 klo 19:44

Ei tuon ikäinen ole mikään vanha ihminen. Itse olen 57v. enkä todellakaan vanha.

Käyttäjä prenium kirjoittanut 03.11.2013 klo 09:39

Päiväkahviseuraa ois tyrkyllä. Mitö mielltä olette, jos vaan hakisin sellaista seksikaveria enkä yrittäisikään mitään vakavampaa tai tuoda uutta vaimoa kotiin? Etenisin näin ja antaisin naiselle kuitenkin mahdollisuuden rakastua minuun.

Käyttäjä lumileopardi63 kirjoittanut 03.11.2013 klo 12:53

Riippuu varmaan ihan sinusta päiväkahviseurustelu, miltä se itsestäsi tuntuu 🙂 Minulle seksi ei ole enää niin maankaatojuttu, ettenkö voisi sitä harrastaa myös vähemmän vakavassa suhteessa. Ehkä kokeilet ja sitten tiedät onko hyvä idea 🙂 Kuten jo sanoin, parempi naida kuin palaa, raamatussahan niin lukee 😀

Käyttäjä nainen50+ kirjoittanut 03.11.2013 klo 18:40

Tuohon sun kysymykseen ei taida olla oikeita tai vääriä vastauksia." Päiväkahvillä" vois päästä alkuun. Ja olen iän myötä tajunnut, että me naisetkin ollaan hyvin erilaisia. Toinen voi pitää useitakin seksisuhteita yhtä aikaa ja toiset taas ovat harkitsevampia. Jos vain päänuppi kestää niin ei kai siinä muuta kun kokeilemaan..

Itsellä tahtoo nuo tunteet olla sen verran seksissäkin mukana etten ole koskaan pystynyt nauttimaan ellei suhteessa ole ainakin jonkinlaista kiintymystä ja jatkuvuutta..☺️❤️☺️

Käyttäjä prenium kirjoittanut 05.11.2013 klo 13:29

Hei ja kiitos teille. Minulla ei ole ollut muita seksisuhteita kuin vaimoni. Minä kai pärjäisin illman seksiäkin, jos oikein kovasti yrittäisin 😎.
Nyt on aika sopiva nainen kiikarissa ja olemme sopineet tapaamisen jo tälle viikolle. Koetan kyllä ettei suoraan mentäisi eka kerralla seksipuolelle mutta annan naisen päättää.